Wanneer naar de Nurburgring Nordschleife?

Ik weet het niet maar ik ben maar een simpel beginnend motorrijdertje die ENORM hard heeft gewerkt voor zijn HONDA CBR600f en erg graag wil rijden op de Grone Holle....

Alleen stelt niemand in mijn ogen de hamvraag; Ben je verzekerd als je op je bek gaat en als dat niet zo is kan je dan ter plekke een verzekering afsluiten??????

Ik ben net als Twisted Paul ook een poesje vergeleken met de echte mannen dus ik doe het ook rustig aan maar ik wil wel een proberen, MITS IK GODVERDOMME VERZEKERD BEN!!!!!!

Das voor mij wel een hot item....... :(

:} :} :} :} :} :} :} :} :}

:] :] :] :] :] :] :] :] :]
Ik denk dat iedereen hier in het forum hard gewerkt heeft voor zijn bike. :? Of de verzekering uitbetaald in geval van schade? :? Als het goed is wel, maar ik geef er geen garantie op. |( De Nordschleife is officieel geen circuit, en de Duitse verkeersregels gelden er. In geval van een ongeluk wordt de politie er ook bij gehaald om de schuldvraag te klaren. Dit zul je op een normaal circuit nooit zien. :]

Je geeft aan nog een rookie te zijn. Als je dan toch een rondje wilt rijden, rij uiterst rechts en kijk meer achter je in de spiegels dan voor je. :9

Je bent echt niet de enigste die er langzaam rond rijdt, er zijn mensen zat die een toeristisch rondje willen rijden. Niets aan de hand hoor, maar zoals ik al schreef, rechts houden en de spiegels in de gaten houden. :] :] :] :]
 
Hmmmm de schuldvraag werd door de politie beken zei je...? Nou daar heb ik dus weinig trek in...die kloothommels hebben me al iets te vaak genaaid.... Maar bedankt voor het advies....ik denk dat ik toch maar pas..

O ja Paul, sorry dat ik je een poesje noemde.... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan