Wanneer naar de Nurburgring Nordschleife?

Ik bedoel gewoon op de weg.

Tis wel leuk zo'n foto, maar je zet het erbij van, ga daar niet rijden want kijk wat er gebeurd.

Ja ja en zodoende is het voor jou minder druk :j

Daar trappen wij niet in meneer Dröge :)

:+
Nee nee, dat bedoel ik nou net niet, De Ring is fantastisch om te doen, een echte aanrader. Veel last zal ik niet van je hebben, op het moment dat je me ziet ben ik je al voorbij. ;)

Wat ik met de foto wil bereiken is dat mensen vooral voorzichtig beginnen. Ik denk dat je de Ring pas na een 75 ronden goed kent, en dus is rustig beginnen het motto. :]

Je zult de eerste niet zijn die denkt "na die heuvel kan ik met 200 links" en op de heuvel zie je dan dat het rechts af gaat. Het mooiste voorbeeld hiervan is "Adenauer Forst" Hier zie je als er veel nieuwelingen rijden de ene na de andere er af vliegen. :z
 
Ik volg wel iemand die de weg weet :]

Maar 75×?€=€heelveel

Kweet niet of ik genoeg ruimte heb om zoveel geld mee te nemen.
 
Zo kun je ook door de bocht

171-7140_IMG.jpg


Geloof alleen niet dat je er harder door gaat :?
 
Heb je bijschrift/ commentaar niet gelezen dan?

Foto: Heppypress (www.heppypress.de)
Online-Bestellung möglich.

Besucher Kommentare:

Micha, 9.Feb 2002, 20:16
Ganz schön akrobatisch. Und Noch jeeeeede Menge Schräglagenreserve...
Schöpfler, 6.Feb 2002, 22:08
Schrupp du Luder!
Alex (Kirkel), 6.Feb 2002, 00:12
Da war der Schweif schon wieder erloschen, meine Kamera hat zu lange rumfocussiert.
Hardy (OB erhausen), 5.Feb 2002, 19:01
Ist doch toll mit nem kleinen Feuerschweif, da sieht man ihn auch in der Dämmerung :-) Habe noch ein Pic von Rainer am Sonntag gesichtet, aber ohne Kometenschweif http://pixx.ravemaxx.net/20020203_008.jpg
Gerd (Duisburg), 5.Feb 2002, 10:14
Sensationelle Haltung, Rainer. Die Comics von H. Aue in MOTORRAD können nicht besser sein!
Werkshormel (GM), 4.Feb 2002, 19:35
Wohl'n Feuerzeug ans Knie genagelt,oder watt?
Mike, 3.Feb 2002, 23:26
Dauerringer Rainer sprüht vor Energie. Ob's am Tee liegt?




Zegt mij allemaal niet zo ontzettend veel vrees'k :/
 
Een advies aan de ringbaas,motoren ...auto's apart laten rijden ;) ....uurtje bike's:r1::r1::r1::r1::r1::r1::r1::r1::r1:......uurtje....car's.........
 
Een advies aan de ringbaas,motoren ...auto's apart laten rijden ;) ....uurtje bike's:r1::r1::r1::r1::r1::r1::r1::r1::r1:......uurtje....car's.........


Jaja, is al eens voorgesteld.. :) Echter.... het is "Toeristenfahrt" en geen racen. En dus afgewezen. :( Zou trouwens niet gek zijn. Afgelopen jaar tijdens de Yamaha Advanced Riding Course alleen motoren op de baan, HEERLIJK.:r1::r1::r1:
 
Jaja, is al eens voorgesteld.. :) Echter.... het is "Toeristenfahrt" en geen racen. En dus afgewezen. :( Zou trouwens niet gek zijn. Afgelopen jaar tijdens de Yamaha Advanced Riding Course alleen motoren op de baan, HEERLIJK.:r1::r1::r1:
Hmm, zaten er ook bij die in de weg reden |(

:r1::r1::r1:
 
Laatst bewerkt:
Hmm, zaten er ook bij die in de weg reden
|(

Als ik het me goed herinner was pas tegen half 11 de baan droog. 8-) Enne...... ik werd maar door een motor voorbij GEVLOGEN......., Dahne zelf. :( :r1: :?
 
Een hoop mensen geven aan mee te willen, echter in de poll tel ik maar 8 man. Wat doen we nu? :?

Ik wil het echter anders doen dan afgelopen jaar. Vanaf de grens opdelen in verschillende kleinere groepen. Dan kunnen we het tempo op de B258 wat meer opschroeven. Met een te grote groep ligt het tempo te laag, en achter in de groep rijdt men zich het licht dan compleet uit de ogen. :(

Dus, wie is met de route bekend en wil zich van de Duitse grens tot aan de Ring als voorrijder opwerpen? :?

Hebben we vorig jaar toch ook gedaan?
Opgesplitst in twee groepen met Martin en jij als voorrijder op de B258.

Ik ga in elk geval op 26 mei mee, en juni waarschijnlijk ook. Weet alleen nog niet welk weekend. :9
 
Hebben we vorig jaar toch ook gedaan?
Opgesplitst in twee groepen met Martin en jij als voorrijder op de B258.

Ik ga in elk geval op 26 mei mee, en juni waarschijnlijk ook. Weet alleen nog niet welk weekend. :9


Ja, maar ik wil de groepen kleiner maken, dan kunnen we wat sneller doorrijden. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan