Wanneer naar de Nurburgring Nordschleife?

Heb er wel véél zin in, echter de 15de wil(ga)ik met in goede staat verkerende bandjes op Zolder rondknallen! :]
Maar misschien da'k voor de gezelligheid ff meerijdt?'k Zie wel :?
 
Heb er wel véél zin in, echter de 15de wil(ga)ik met in goede staat verkerende bandjes op Zolder rondknallen! :]
Maar misschien da'k voor de gezelligheid ff meerijdt?'k Zie wel :?

Maar Mar1tin, van een paar rondjes slijten de bandjes echt niet zo erg hoor. ;)
 
misc.php



Zondag tussen 1500-1700 uur zal de gezamelijke rit op de Nordschleife wel plaatsvinden.

Ja, zo doe je wel 2 uur over een rondje.
 
Wil ook zeker een keer mee als circuit newbie maar eerst even een nieuwe slof eronder. Deze haalt het niet meer :z

Alleen hoor ik dat ze nogal op de geluidsnormen zijn en dat de limiet bij 95db ligt. Is dat zo :?
Ik heb er een Yoshimura RC3 op zitten maar als die niet wordt toegelaten (zo'n circuit piemel die uitlaaten staat te spotten) dan wil ik dat wel even van te voren weten :+
 
Wil ook zeker een keer mee als circuit newbie maar eerst even een nieuwe slof eronder. Deze haalt het niet meer :z

Alleen hoor ik dat ze nogal op de geluidsnormen zijn en dat de limiet bij 95db ligt. Is dat zo :?
Ik heb er een Yoshimura RC3 op zitten maar als die niet wordt toegelaten (zo'n circuit piemel die uitlaaten staat te spotten) dan wil ik dat wel even van te voren weten :+
Als ze staan te meten ben jij de lul...net als R1beest vorige week :P En net zo goed als ik dat ook zal zijn ;(
 
Wil ook zeker een keer mee als circuit newbie maar eerst even een nieuwe slof eronder. Deze haalt het niet meer :z

Alleen hoor ik dat ze nogal op de geluidsnormen zijn en dat de limiet bij 95db ligt. Is dat zo :?
Ik heb er een Yoshimura RC3 op zitten maar als die niet wordt toegelaten (zo'n circuit piemel die uitlaaten staat te spotten) dan wil ik dat wel even van te voren weten :+

Tja, denk dat het verhaal duidelijk is. Volgens alle info zijn ze er dit jaar mee begonnen. Er wordt ook niet iedere dag gemeten. Dus het is altijd afwachten hoe het gaat lopen. Als je aan de start staan in ieder geval niet met het gas spelen. Als ze langs de baan staan te meten dan staan ze bij Swedenkreuz, dus daar rustig voorbij.
 
Als het door gaat op volgende week zondag :) (de enige die nog roet in het eten kan gooien is het weer :( )hoe doen we dat dan? :? Waar treffen we elkaar? :? En hoe laat? :?

Ikke ga me een hele week zitten verheugen.
:9 :) :] 8-) :9~ *D :9 :) :] 8-) :9~ *D :9 :) :] 8-) :9~ *D :9 :) :] 8-) :9~ *D :9 :) :] 8-) :9~
 
Tja, denk dat het verhaal duidelijk is. Volgens alle info zijn ze er dit jaar mee begonnen. Er wordt ook niet iedere dag gemeten. Dus het is altijd afwachten hoe het gaat lopen. Als je aan de start staan in ieder geval niet met het gas spelen. Als ze langs de baan staan te meten dan staan ze bij Swedenkreuz, dus daar rustig voorbij.

Ik kan de gok dus nemen...of niet :?
Meten ze voordat je het cicuit opgaat of doen ze heel hufterig en laten ze je eerst betalen om je vervolgens aan de kant te zetten?
Ik wil die f :j ck standaard pijp er niet op :(
 
Meten ze voordat je het cicuit opgaat of doen ze heel hufterig en laten ze je eerst betalen om je vervolgens aan de kant te zetten?

Als je niet het circuit op mag krijg je je geld terug, is bij R1beest ook gebeurd.
En de weg naar de Nordschleife is ook mooi genoeg.
 
Als je niet het circuit op mag krijg je je geld terug, is bij R1beest ook gebeurd.
En de weg naar de Nordschleife is ook mooi genoeg.

Ik heb mijn standaard pijp er nog op zitten. Dus als ze bij jullie moeilijk doen, :( tis wel even sleutelen, maar je mag mijn pijp gebruiken hoor. ;)
 
Dus als ik alles goed heb dan het dit. Indien er fouten in zitten, laat dan even iets weten. :?


1.Redgixx
2.R1 beest
3.HELLdesker
4.Fabian
5.Tuur
6.Maximum
7.Mar1tin
8.Ikke.

Man zat. :)

Nou alleen met zijn allen bidden voor zomers weer op de 14e. 8-)
 
Dus als ik alles goed heb dan het dit. Indien er fouten in zitten, laat dan even iets weten. :?


1.Redgixx
2.R1 beest
3.HELLdesker
4.Fabian
5.Tuur
6.Maximum
7.Mar1tin
8.Ikke.

Man zat. :)

Nou alleen met zijn allen bidden voor zomers weer op de 14e. 8-)

'K denk niet dat dat helpt :P
Hopen doe ik het echter wel :}
 
Als het door gaat op volgende week zondag :) (de enige die nog roet in het eten kan gooien is het weer :( )hoe doen we dat dan? :? Waar treffen we elkaar? :? En hoe laat? :?

Lijkt mij makkelijk:

Verzamelen bij McDonalds in Weert :P om 9.30uur
bakkie doen :9 10.00uur vertrekken 12.00uur Ring
 
Lijkt mij makkelijk:

Verzamelen bij McDonalds in Weert :P om 9.30uur
bakkie doen :9 10.00uur vertrekken 12.00uur Ring

Om 1500 uur is de Ring voor 2 uurtjes dicht. :( Niet beter om 900 uurverzamelen en om 0930 vertrekken? :?

Geef jullie mening maar. :}
 
Moeten we wel errug vroeg op Paul, Weert is ook ver hoor...hiervandaan .

Paul kan lekker kletsen. Ik moet er elke dag om 4.45uur uit |( nu ook nog op zondag :j vroeg mijn nest uit.

Wie komen er allemaal uit het westen des lands?
- R1Beest
- Maximum
- Redgixx
- Tuur
- ?


Verzamelen op de brug (einde A4)in Delft???? om 7.30uur afgetankt en wel :}
 
Laatst bewerkt:
Paul kan lekker kletsen. Ik moet er elke dag om 4.45uur uit |( nu ook nog op zondag :j vroeg mijn nest uit.

Wie komen er allemaal uit het westen des lands?
- R1Beest
- Maximum
- Redgixx
- ?


Verzamelen op de brug in Delft???? om 7.30uur afgetankt en wel :}

Dus ik moet eerst naar Delft, om dan op weg naar Dland weer langs zoetermeer te komen? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan