Wanneer naar de Nurburgring Nordschleife?

Ik wil ook wel mee maar ik denk dat ik daar te langzaam voor ben :) . Is het leuk om daar met wat minder ervaring te rijden of rij je dan alleen in de weg en wordt je gek van in je spiegels kijken?
 
Inderdaad leuke plaatjes. Je zou bijna beginnen twijfelen om het zelf eens te proberen. Maar die gasten zullen wel over de grens zijn gegaan. Wat een schade aan sommige auto\'s! Die foto\'s met die opel corsa\'s vind ik wel leuk. Wie wil er nu met een corsa op het circuit gaan rijden?? :z
 
Ik wil ook wel mee maar ik denk dat ik daar te langzaam voor ben . Is het leuk om daar met wat minder ervaring te rijden of rij je dan alleen in de weg en wordt je gek van in je spiegels kijken?

Ervaring krijg je door te rijden. Het is wel raadzaam om de spiegels heeeeeeel goed in de gaten te houden als je er nooit eerder bent geweest. :?


http://members.tripod.com/YamahaYZFR1
Auto\'s en motoren rijden samen op de baan. Ben al eens met 260 een touringcar voorbijgevlogen die 50 reed. Is uitkijken dus.
 
Laatst bewerkt:
Kwil ook graag mee, maar niet op 12 mei ( MFCD.) en niet op 26 mei ( ben ik jarig.) dus...
 
Ik zou ook wel meewillen, maar ik vrees dat ik een gevaar zal zijn voor de snellere (lees: meer ervaren) rijders. Als ik een scherpe bocht zie afkomen zal ik zowieso in de ankers gaan met alle gevolgen van dien voor de achterligger...
BTW elke dag past voor mij, als het zonnetje maar schijnt...
 
Nou, laat ik maar eerlijk zijn...

Ik heb er niks te zoeken met mijn 1.5 weken rij-ervaring en ik durf het gewoon niet.. :(

Moet er niet aan denken dat ik me in het zweet
werk om een beetje rond te komen en dan een Porsche
die op het laatste moment binnendoor komt...

Baan is ook te lijp, vooral met mijn soepgeheugen.
Denk je \"o ja, hier kon ik met 170 rechtsaf en
vervolgens 100mtr verder een hairpin naar links..\".

Misschien dat ik tegen de tijd dat jullie gaan
genoeg ervaring heb om jullie te kunnen volgen
richting circuit, voor de gezelligheid ben ik
wel te porren en een camera uitlenen om op
de tank van een van jullie te tapen lukt ook nog wel.
 
Misschien dat ik tegen de tijd dat jullie gaan
genoeg ervaring heb om jullie te kunnen volgen
richting circuit, voor de gezelligheid ben ik
wel te porren en een camera uitlenen om op
de tank van een van jullie te tapen lukt ook nog wel.

een camera uitlenen om op
de tank van een van jullie te tapen lukt ook nog wel.


Dankuwelzéérbeleefd :} :} :}
:]
 
Wij gaan ook mee.

Ik (CAT) rijd wel niet zo snel/goed als jullie, maar ik wil het nog wel eens een keertje meemaken!!

Gaan we er op 1 dag heen en terug, of zijn er ook mensen die ergens een voorovernachting nemen?
 
ik ben van de partij...

kan de motor-forum vereninging niks in mekaar zetten? een georganiseerde reis daar naartoe?

met overnachting enzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan