wanneer stunten

Stunten in fucking Belgium?
Strenge straffen voor racende motorrijders in Waaslandhaven.
De politierechtbank van Sint-Niklaas heeft strenge straffen opgelegd aan zes motorrijders die betrapt werden op ernstige verkeersinbreuken in de Waaslandhaven.

De motorrijders speelden "Russische roulette", aldus de rechtbankvoorzitter, door de havenwegen als racecircuit te gebruiken.

De motorrijders werden betrapt tijdens een actie van de lokale en federale politie in de Waaslandhaven op 7 mei vorig jaar. De havenwegen vormden het favoriete circuit van de motorrijders, bij voorkeur in het weekend en bij goed weer.

De bestuurders haalden volgens het parket ook halsbrekende toeren uit en vormden een gevaar voor fietsers en wandelaars in het havengebied. Als signaal naar andere motorrijders werden alle bestuurders gedagvaard om voor de politierechter te verschijnen.

De rechtbank legde de motorrijders die effectief raceten en kunstjes uitvoerden een rijverbod van zes maanden op en een geldboete van 1.650 euro. De bestuurders die niet betrapt werden op racen maar van wie de motor wel technische mankementen vertoonde, kregen een boete van 550 euro. Het ging om racemotoren om op circuits te rijden, die niet conform waren met de technische eisen voor de openbare weg.
 
Stunten in fucking Belgium?
Strenge straffen voor racende motorrijders in Waaslandhaven.
De politierechtbank van Sint-Niklaas heeft strenge straffen opgelegd aan zes motorrijders die betrapt werden op ernstige verkeersinbreuken in de Waaslandhaven.

De motorrijders speelden "Russische roulette", aldus de rechtbankvoorzitter, door de havenwegen als racecircuit te gebruiken.

De motorrijders werden betrapt tijdens een actie van de lokale en federale politie in de Waaslandhaven op 7 mei vorig jaar. De havenwegen vormden het favoriete circuit van de motorrijders, bij voorkeur in het weekend en bij goed weer.

De bestuurders haalden volgens het parket ook halsbrekende toeren uit en vormden een gevaar voor fietsers en wandelaars in het havengebied. Als signaal naar andere motorrijders werden alle bestuurders gedagvaard om voor de politierechter te verschijnen.

De rechtbank legde de motorrijders die effectief raceten en kunstjes uitvoerden een rijverbod van zes maanden op en een geldboete van 1.650 euro. De bestuurders die niet betrapt werden op racen maar van wie de motor wel technische mankementen vertoonde, kregen een boete van 550 euro. Het ging om racemotoren om op circuits te rijden, die niet conform waren met de technische eisen voor de openbare weg.


Ze hebben het hier over motoren die niet verkeers technisch in goeie staat zijn, circuit racer , over terwijl geen kenteken en shit :9~
 
Ze hebben het hier over motoren die niet verkeers technisch in goeie staat zijn, circuit racer , over terwijl geen kenteken en shit :9~~

Niet waar, die uitleg komt uit de bek van omhooggegevallen politierechter.
Net zoals in Nederland is er in de Waaslandhaven langs de E34 een speeltuin waar motards samenkomen op een rondpunt in de haven, met een 5 km-lange baan zonder zijstraten, zonder wandelaars, geen huizen. Tijdens de werkuren havenverkeer, vrachtwagens, na de werkuren het speelplein. De motoren daar rijden ook in het verkeer, dat zijn geen circuitbikes. Het zijn ook geen stunters zoals DaLiks of Graig Jones. Bij het verlaten van het ronde punt wordt vol geaccelereerd, en dan lift het v-wiel, voor Mr. Judge = gevaarlijk stunten.
En als andere motorijders die hoge straffen terecht vinden, ja... dan kunnen reeds gestraft worden als we stuur loslaten om te zwaaien.
Zwaai zwaai. :W
 
Niet waar, die uitleg komt uit de bek van omhooggegevallen politierechter.
Net zoals in Nederland is er in de Waaslandhaven langs de E34 een speeltuin waar motards samenkomen op een rondpunt in de haven, met een 5 km-lange baan zonder zijstraten, zonder wandelaars, geen huizen. Tijdens de werkuren havenverkeer, vrachtwagens, na de werkuren het speelplein. De motoren daar rijden ook in het verkeer, dat zijn geen circuitbikes. Het zijn ook geen stunters zoals DaLiks of Graig Jones. Bij het verlaten van het ronde punt wordt vol geaccelereerd, en dan lift het v-wiel, voor Mr. Judge = gevaarlijk stunten.
En als andere motorijders die hoge straffen terecht vinden, ja... dan kunnen reeds gestraft worden als we stuur loslaten om te zwaaien.
Zwaai zwaai. :W


straffen voro zwaaien. poe vin je dat al een stunt?:P zal het rijden zelf wel niet wezen -O-
 
Wat is de gemiddelde leeftijd hier eigenlijk, 18½?
Stunten op de motor, waarom ga je niet in het circus

je hebt allerlei soorten mensen, zo ook onder motorrijders, de ene houd van stunten, andere van lekker knallen, andere van rustig toeren en van de omgeving genieten,
(en ook nog ouwe zeurkouzen :+ )

en als iemand van iets anders houd dan jij, betekent niet per definitie dat het dan maar raar is, zo lijk jij wel te denken namelijk, niet zo denigrerend doen })
moest ik ff kwijt :P
 
Laatst bewerkt:
Ik doe niet denigrerend maar ik vind het belachelijk dat men alleen al durf te denken aan stunten terwijl ze nog maar net of zelfs nog niet hun rijbewijs hebben.
Gegarandeerd dat ze schade rijden en dan staan ze te janken.
Verzekering dekt de schade (als je het slim speelt), kosten van ziekenhuis enz. , wat een gedonder om ff stoer te doen
Koop dan een crossmotor en ga bij een crossclub dan kun je legaal stunten.
En ja, ik ben een toerrijder (al 30 jaar)
 
Hardcore! *zwaai* :W

Altijd garant voor topics met een hoog intelligentie gehalte! *D


Hoe moet ik dat opvatten :+



Die ouwe zoek van daarboven die zeurt over verzkering...

wat er gezegt is iedereen heeft iets wat die mooi vind ofniet, kijk dat toeren wat jij doet moet je van houden, ma ik niet:D

Als ik ooooit:P een vette motor heb ( bijv r1 2007 ) vink wel dat je wheelie moe kunne op zijn minst,

Ik vin stunten mooi om te zien, misschien ook wel om te doen:)

Als jij van toeren houd ga dan naar het ik_hou_van_toeren-forum.nl ( ouwe sok:P)


whehe :W
 
Ik heb het over verzekering en ziekenhuiskosten omdat we dat met z,n allen mogen betalen.
En ik maak zelf wel uit op welk forum ik zit penis aqua rosa , leer jij eerst maar schrijven dat leest wat gemakkelijker
 
Ik heb het over verzekering en ziekenhuiskosten omdat we dat met z,n allen mogen betalen.
En ik maak zelf wel uit op welk forum ik zit penis aqua rosa , leer jij eerst maar schrijven dat leest wat gemakkelijker
Kijk naar zijn taalgebruik! Dat jongeTJE heeft voor zijn 16'de verjaardag al last van RSI met zijn MSN taal!!

Negeer dit gewoon! Laat hem lekker wheelien op zijn puch, op zijn bek gaan en vervolgens op de blaren zitten!

Laten we ons meer druk gaan maken om alle oorlogen, hongersnoodrampen etc etc dan om zo'n puistenkoppie!

:W
 
Hoe moet ik dat opvatten :+



Die ouwe zoek van daarboven die zeurt over verzkering...

wat er gezegt is iedereen heeft iets wat die mooi vind ofniet, kijk dat toeren wat jij doet moet je van houden, ma ik niet:D

Als ik ooooit:P een vette motor heb ( bijv r1 2007 ) vink wel dat je wheelie moe kunne op zijn minst,

Ik vin stunten mooi om te zien, misschien ook wel om te doen:)

Als jij van toeren houd ga dan naar het ik_hou_van_toeren-forum.nl ( ouwe sok:P)


whehe :W

Waar haal jij vandaan dat hij van toeren houd.. Ik vind wheelies geweldig om te zien.. maar zou het niet zelf willen proberen.. ik hoef gewoon niet te stunten om lol te hebben.. En om meteen iemand af te zeiken dat als hij geen wheelies doet, meteen aan het "toeren" is, is een beetje dom imo

H@rdCore heeft rijbewijs en lessen genoeg gehad:P wil een sm:O:D })


Lessen kan je nooit genoeg van hebben, je leert dagelijks nog in het verkeer bij.. denk je nu dat je meteen goed kan rijden?
 
Laatst bewerkt:
Ik doe niet denigrerend maar ik vind het belachelijk dat men alleen al durf te denken aan stunten terwijl ze nog maar net of zelfs nog niet hun rijbewijs hebben.
Gegarandeerd dat ze schade rijden en dan staan ze te janken.
Verzekering dekt de schade (als je het slim speelt), kosten van ziekenhuis enz. , wat een gedonder om ff stoer te doen
Koop dan een crossmotor en ga bij een crossclub dan kun je legaal stunten.
En ja, ik ben een toerrijder (al 30 jaar)
ik ben ook begonnen met stunten zodra ik mijn rijbewijs had. sterker nog daarvoor heb ik mijn rijbewijs gehaald! heb regelmatig brokken gemaakt, nooit door de verzekering opgelost. gewoon zelf fiksen, all risk verzekerde stuntfiets is voor gaylords.. waarom zou je daarom moeten staan janken?
 
ik ben ook begonnen met stunten zodra ik mijn rijbewijs had. sterker nog daarvoor heb ik mijn rijbewijs gehaald! heb regelmatig brokken gemaakt, nooit door de verzekering opgelost. gewoon zelf fiksen, all risk verzekerde stuntfiets is voor gaylords.. waarom zou je daarom moeten staan janken?


_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan