Wanneer 't drukst?

Sjefske

MF veteraan
31 jul 2002
1.839
0
Den Helder
Facebook
Ik vroeg me af wanneer het 't drukst is op MF.
Dus welk dagdeel, tussen zo laat en zo laat.

Ik weet 't, 't heeft geen nut om zoiets te weten maar ben gewoon benieuwd ;)
 
Niet helemaal, daar willen ze weten hoeveel bezoekers, pageviews en data transfers. Ik wil weten of 't tussen de middag (als iedereen zit te eten op z'n werk) veel drukker is als bijv. 14.00 uur. Of wanneer 's avonds de mensen massaal inloggen. Net voor GTST of net na GTST :+

Maar evengoed bedankt voor je linkje hoor ;)
 
Als je nou regelmatig de inlog-lijst op de "startpagina" in de gaten houdt.
Geeft een redelijk beeld van het aantal ingelogde MF'ers.
 
Banaan haalde het al eens aan: "400 bezoekers, da's de searchbot van Google die aan het indexeren is"

Zo zijn er natuurlijk meer van dat soort bezoekers.
 
tab1.gif


gewoon op het icoontje klikken onderop de pagina. (de index, naast de tab-bar)
 
Top!
Bedankt Duderuud! :}

Dit is precies wat ik wou weten...
Wel grappig dat piekje om 16.00 uur, Cup-A-Soup tijd.

12.00 uur en 's avonds was wel te verwachten, maar ik had niet verwacht dat 't de hele dag eigenlijk best wel druk is.
En wat een data word er gegenereerd zeg... :} :}
 
toch gek dat het tussen 9 en 5 het drukst is. Zou dat betekenen dat alle mf'ers werkloos zijn of zit iedereen gewoon in de baas z'n tijd te mf'en? O-)
 
toch gek dat het tussen 9 en 5 het drukst is. Zou dat betekenen dat alle mf'ers werkloos zijn of zit iedereen gewoon in de baas z'n tijd te mf'en? O-)

Ik ben beheerder en het feit dat ik veel MF geeft alleen maar aan dat ik mijn werk goed doe. Waarover de baas dan weer tevreden mag zijn O-)
 
MF heeft toch wel een aardige inpackt gemaakt hoor

er zijn zelfs al MF Baby's. Die waren zonder MF nooit geboren
Ik denk dat er ook baby's níet zijn die zonder M-F wél geboren zouden zijn... 8-)

Sommige mensen moet je letterlijk achter die PC vandaan trekken O-)
 
Volgens mij wordt het rustig als Superkris en ik online komen en wordt het weer drukker als we wegzijn ;( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan