Wanneer theorie in Rijswijk/Rotterdam

C-Z

MF'er
11 jun 2006
46
0
Nootdorp
Heb eergisteren mijn AVB gehaald, dus belde net het 0900 nummer; dacht even snel een afspraak voor mijn Theorie te kunnen maken.
Nu blijkt dat ik pas op 11-10 terecht kan in Rotterdam-Noord. Dat is dus een tegenvaller. Daarom ga ik dus maar op de bonnefooi langs bij het examenxentrum in Rijswijk of Rotterdam.
Weten jullie opw elke dagen en hoe laat de examens daar worden afgenomen, en hoe laat je je dan moet melden om op de reservelijst te komen?

Alvast bedankt!
 
Hee slimme vriend, ik dacht dat het forum er was om vragen te stellen? En probeer jij het CBR nu even te bereiken dan |(
Hee slimme vriend, je kan maandag toch bellen of niet :?
En natuurlijk kan je vragen stellen, net zoals je antwoorden kan geven.
Dat je er niet tevreden mee bent, is niet mijn probleem :Z :z
 
op dinsdag en donderdag als ik het goed heb.
volgens mij kan je ook on-line reserveren, in iedergeval per telefoon.
als je op de bonnefooi gaat loop je de kans dat ze al vol zitten.
ik zou even op de site kijken.....ennuh ... succes!

tip: reserveer gelijk een aantal dagen of examens achter elkaar voor de zekerheid. je kunt ze als je in 1x slaagt altijd nog afzeggen.
 
dinsdag en donderdag, en dinsdag hebben ze ook een 'late sessie' om half 5

maar zeg, lange tenen meneertje, er is A) een heul rijlestopic, B) ik denk dat je er niet dood van gaat als je het maandag pas hoort (vandaag kun je toch geen examen doen) en C) kom 's gezellig posten in het rijlestopic :+

:X
 
Waarom regel je het niet via je rijsschool? Die hebben vast wel gereserveerd op bepaalde dagen.
 
mijn rijschool heeft alles klaar, behalve de theorie-examens..

moest het dus ook zelf regelen.. en moest ook maandje wachten geloof ik.. ongeveer, ook in Rijswijk :) :Y
 
Gewoon langsgaan, je wordt dan op de reservelijst gezet, als mensen niet komen opdagen, bv omdat ze meerdere examens hadden gepland, maar de 1e keer al slaagden, kan je gewoon meedoen. Dit werkte in ieder geval zo 2 jaar geleden in A'dam; we waren met 10 personen op de reservelijst, volgens mij kon iedereen examen doen.

Succes, Hans.
 
Gewoon gaan op de bonnefooi. Lukt altijd, omdat altijd mensen niet op komen dagen... Heb ik met mijn bromcertificaat, auto theorie en motor theorie gedaan en altijd mee kunnen doen.
 
dus
rijswijk

dinsdag 10:00 en om 16:30
donderdag 10:00


rotterdam Noord
woensdag 16:30

ff checken want ik moet em ook nog halen anders mag ik geen examen aanvragen voor het tweede gedeelte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan