Wanneer weer Nordschleife?

Hornikx

MF veteraan
15 mrt 2002
2.053
0
Wanneer gaat er weer een aantal mensen richting de Nordschleife?
Afgelopen zondag kon ik helaas niet. Als ik alle foto's en verhalen zie en lees van de grote M-F-rit en de laatste keer Nordschleife dan denk ik maar aan 1 ding:
IKKE WILLE OOK!!!!!

Kortom: wanneer gaan jullie?

Wij hebben voorlopig 1 sept. in de agenda staan.

EDIT: f*ck...zie net dat ie dat weekend niet open is....drama!
 
En dan met overnacting als ik vrij ben.....

Dan ga ik ook weer mee. Zoals de keer dat ik mee was is het toch een beetje veel voor één dag (vanuit Almere). Blijven pitten ergens en dan de ring pakken en weer terug lijkt me wel wat.
 
Wij hebben voorlopig 1 sept. in de agenda staan.

EDIT: f*ck...zie net dat ie dat weekend niet open is....drama!

NEEE :( |(
Ik heb dan net de RSV-R te testen en had daar graag mee gegaan.

Hmmm, misschien maar een andere testmotor regelen voor het weekend er op.

Zondag 8 sept.?
 
NEEE :( |(
Ik heb dan net de RSV-R te testen en had daar graag mee gegaan.

Hmmm, misschien maar een andere testmotor regelen voor het weekend er op.

Zondag 8 sept.?

8 september wordt heel moeilijk voor mij.
grmmmbllll..... :(
 
volgens http://www.nurburgring.org.uk/calendar.html
is de Ring gesloten op 1 september. Of tellen ze daar alleen HELE weekenden?

Er is daar een sectie waarin ze alleen hele weekenden tellen, er staat op die site ook een link naar de site die twisted paul al vermeld heeft

zondag ga ik in ieder geval naar de ring! maarre.. .ik zie jullie daar wel want ik wil me niet op laten naaien en ga rustig mijn motor inrijden en leren kennen :)
 
Bart (Bart Scheepers) gaat ook de 28e :] :]


En komende vrijdag gaan we ook, maar dan issie zijn fiets nog aan het inrijden... :z :z

Zie net dat er dan geen ruk te doen is op de ring...misschien eens over de B257 rijden dan of zo...weer eens wat anders. :]
 
choice a : ik ga mee
choice b : ik ga niet mee.

if choice a is made then go to money collected
if choice b is made then go no money collected

if money collected
then go to nurnburg ring

if no money collected
then internal error

:+


Maaruh ik wil dus mee :)
 
Ikke ook!! Volgende keer probeer ik er ook bij te zijn. Als het op een woensdag is, neem ik wel vrij, maar dan moeten er wel behoorlijk wat mee gaan!!
Verder zal de datum me een worst wezen, want weekend = motorrijden!! 8-)

Grtzz HagaSan.
 
Ik zit er hard over na te denken :9
Ik kom er laterz op terug :z


Fock, fock, fock....
Ikke topic openen over de 1e van september, wordt er hier allemaal doorgeluld over de 28, terwijl ik dan echt niet kan..... :j *D

En jij Dennis? De Mille R kan besteld worden voor de test op de 1e. Kijken of mijn maat zijn Triumph nu echt gemaakt is. :)
 
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:55 schreef Hornikx het volgende:En jij Dennis? De Mille R kan besteld worden voor de test op de 1e. Kijken of mijn maat zijn Triumph nu echt gemaakt is. :)

Mij maakt het niet uit.
Als de ring open is op zondag 1 is dat ook goed.
Woensdag 28 aug. is ook goed want ik ben vrij.

Als het woensdag rustiger zou zijn dan is dat misschien nog een betere optie...

Beide opties staan dus nog open.
 
De weersvooruitzichten lijken me ook wel een belangrijke factor.
Misschien dat ik woensdag toch wel kan.
Kijken of ik het voor mekaar kan krijgen.
 
Op woensdag is het echt VEEL rustiger, dat kun je gewoon niet vergelijken....laatste keren dat ik doordeweeks ben geweest waren en misschien 10 auto's en 20 motoren ofzo....en met 21km baan is dat dus idd niet druk :}
 
Ik heb er weer MEGA zin in!!!!!!! :9~
Ik hoop dat ik dan mijn CBR600FS Rossi in gereden heb.... Trouwens..wat zijn die Michelin Pilot Sport ENORM slijtvast zeg! :?

Maar ik ben er bij de 28 aug! :} :} :} :}
 
Is er niet toevallig iemand die met aanhanger gaat waar ik mn motor bij kan plaatsen.

ik wil graag een keer mee maar helemaal uit Alkmaar zie ik niet zo zitten met de motor.

Volgend jaar heb ik als het goed is zo'n aanhanger en zal ik wel een paar keer gaan denk ik zo. mag je met een ZAC racer op die baan daar ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan