Wanneer weer Nordschleife?

Ja, dat gaat zeker vervelen, ik baal als een stekker dat ik morgen weer naar de Ring moet. Afschuwelijk..... Denk dat ik ga verhuizen ergens ver weg...

Ik ben stikjalours op jullie dat jullie zo ver van de Ring wonen...

;)


Ik kom jouw nog wel een keer tegen :j




















Vriend ;)
 
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:33 schreef 2FAST4YOU het volgende:

Ik ben stikjalours op jullie dat jullie zo ver van de Ring wonen...
Dat geloof ik wel...
Zit je op je werk, prachtig weer, ring de hele dag open... En dan weet je gewoon dat de ring zo dichtbij is, dat je er binnen een uurtje kan zijn... Maar toch kan je niet... Moet toch verschrrrrrikkelijk frustrerend zijn...

Als je dan 300 km verder woont, heb je het gevoel dat je dan ook op de ring had kunnen zitten veel minder.... :P
 
Ja, dat gaat zeker vervelen, ik baal als een stekker dat ik morgen weer naar de Ring moet. Afschuwelijk..... Denk dat ik ga verhuizen ergens ver weg...

Ik ben stikjalours op jullie dat jullie zo ver van de Ring wonen...

;)
Ik heb echt met je te doen....dit is heel erg voor je,hoe moet je hier nu van af komen :? ....wie weet iets hoe we Paul van zijn Ringziekte af kunnen helpen.
 
Snap ik ff niet :^

Joost niet mee met auto, dus geen camera mee...Joost wel mee, dan wel camera mee *D is dat nou zo moeilijk :+

Maar ehh, camera is van Joost zn ouders en die krijg ik niet mee....en t is een beetje lastig meenemen op de motor (vraag maar aan die luie Paul ;) )

Tot morgenvroeg allemaal 8-) !!!
 
Had je niet beter gelijk een K&N filter kunnen kopen????

Ja, sorry dat ik niet mee ga maar het is ff niet anders ;(

Volgende kee misschie weer })

Allereerst, ik ga toch NIET mee dus reken niet op mij, zie onder...

Nee, geen K&N-filter Gerco, kan ik wéér naar die testbank rijden. Bovendien haal je de meerprijs er pas na 15 jaar of zo uit...over twee jaar verkoop ik hem toch dus geen K&N-filter in mijn Blade. Overigens viel me op dat dit luchtfilter ook vettig is zoals een K&N-filter, niet meer droog papier zoals vroeger.

Ik kom net terug van een R6 kennis die mee zou gaan, hij moet morgen werken dus hij kan niet. Verder nog een vriend uit Alphen a/d Rijn die morgen een (motor)
bruiloft heeft, die kan daarom ook niet mee omdat hij met zijn VTR1000 in de stoet moet meerijden :r
Verder hebben nog drie kennissen (2x CBR600F en een R1) al helemáál niets laten
horen dus ik zou alleen moeten, op zich geen punt want op de Ring
aangekomen ken ik jullie natuurlijk van de voorgaande keren :)

Ik wil nu echter fatsoenlijk gaan filmen maar nu zie ik dat geen bandjes meer vrij heb en bovendien heb ik deze camera nog niet op de Blade getest dus dat moet ook nog eerst gebeuren. Het heeft immers weinig zin een rugzak mee te nemen met camera om er vervolgens achter te komen dat het geluid (dasspeldmicrofoon in het kontje om windgeruis te voorkomen) zwaar bud is, ik moet ook nog kijken hoe het filmt door de bekraste kuipruit (helaas geen peperdure lexan ruit zoals de RC30 had), dat duffe remreservoir zit wel erg in de weg net als het erg hoog aangebrachte slot met kontactsleutel. Kortom, ik moet nog veel uitproberen en dat duurt een paar uur, m.a.w. dat wordt weer nachtwerk en daar heb ik nu niet zo'n trek meer in, ben eigenlijk bekaf. Vorige week elke nacht maar vijf uur geslapen dus da's ook niks :z :z :z

Maar goed, ben deze maand al 2x geweest, als je te vaak gaat wordt het een sleur (laat Paul het niet horen, hahaha) en voor mij persoonlijk veel te duur (andere verplichtingen :( ).
Maar eens kijken of er voor eind oktober nog een mogelijkheid is, mogelijk doordeweeks (16, 20 en 30 september), dat is eigenlijk veel mooier dan die drukte op zondag :r :r :r
Nog twee maanden te gaan tot de winterstop dus dat zal wel lukken :}

Paul, ga je wel veel oefenen morgen, dan kan ik de volgende keer achter jou rijden om te filmen en dan moet het wel in 8:30 gaan natuurlijk! Alleen maar vooruit kijken en iedereen inhalen is ook maar niks...

Gerco, volgende keer dan maar, ik wil nog een meter van de motorlengte voorsprong op de Döttinger Höhe afsnoepen, het verschil is zó klein :}
 
Op zaterdag 31 augustus 2002 22:33 schreef Blade10 het volgende:Nee, geen K&N-filter Gerco, kan ik wéér naar die testbank rijden. Bovendien haal je de meerprijs er pas na 15 jaar of zo uit...over twee jaar verkoop ik hem toch dus geen K&N-filter in mijn Blade. Overigens viel me op dat dit luchtfilter ook vettig is zoals een K&N-filter, niet meer droog papier zoals vroeger.

Gerco, volgende keer dan maar, ik wil nog een meter van de motorlengte voorsprong op de Döttinger Höhe afsnoepen, het verschil is zó klein :}

Rene, wat kan jij tikken zeg met zo weinig punten. Geloof dat het 3 regels zijn |(

Maar goed. Jij gaat dus niet mee.

Wat dat filter betreft, het aanzuig geluid is fenomenaal (bij een gixxer natuurlijk) en het levert nog iets op ook aan peekaatjes.

Bij de weg, alles wat je aan je motor schroeft is een meerprijs die je er toch niet uithaalt. M.a.w. een motor is een bodemloze put |( Maar wel een hele leuk put :}

En laat dat verschil maar zo klein blijven :z Het verhaal van jouw met al die voordelen, zoals beurt en dit en dat betekend niet zoveel. Jij had mazzel dat ik mijn Lazertje er niet op had zitten. Ik een standaard fiets en jij met een verbouwing van een paar ruggen (ik gok op± €2000,=) aan je fiets en er nog niet voorbij komen *D *D *D *D *D


Voor de rest vindt ik je wel aardig hoor ;)
 
Rene, wat kan jij tikken zeg met zo weinig punten. Geloof dat het 3 regels zijn |(

Maar goed. Jij gaat dus niet mee.

Wat dat filter betreft, het aanzuig geluid is fenomenaal (bij een gixxer natuurlijk) en het levert nog iets op ook aan peekaatjes.

Bij de weg, alles wat je aan je motor schroeft is een meerprijs die je er toch niet uithaalt. M.a.w. een motor is een bodemloze put |( Maar wel een hele leuk put :}

En laat dat verschil maar zo klein blijven :z Het verhaal van jouw met al die voordelen, zoals beurt en dit en dat betekend niet zoveel. Jij had mazzel dat ik mijn Lazertje er niet op had zitten. Ik een standaard fiets en jij met een verbouwing van een paar ruggen (ik gok op± €2000,=) aan je fiets en er nog niet voorbij komen *D *D *D *D *D

Voor de rest vindt ik je wel aardig hoor ;)

Gerco, als ik een icoontje gebruik dan laat ik de punt meestal weg, beetje dubbel op.

Dat aanzuig geluid zal toch nooit uit die kleine snorkeltjes van een Blade komen omdat ze ergens in de kuip eindigen. Over die pk's zijn de meningen verdeelt, het is geen RAM-air systeem dus dat pietsje meer lucht zal niets opleveren!

V.w.b. de extra's, ik heb mijn lesje met de RC30 geleerd (fl. 15.000 extra), paar spulletjes erop waar je wat aan hebt en klaar. Inruilen zonder deze spullen en ze los verkopen.

Ik heb inderdaad een paar ruggen geïnvesteerd om hem een vet stuk sneller te krijgen maar daarmee is hij nog steeds goedkoper dan jouw R1000. Dat je met een andere uitlaat nog meer vermogen hebt is duidelijk, je hebt ook 70 cc meer cilinderinhoud en de motor is nieuwer qua ontwikkeling! Ik kan de volgende keer natuurlijk ook doorrijden in de bochten, hehe...

Zo, negen zinnen mét punt.
 
Ik heb inderdaad een paar ruggen geïnvesteerd om hem een vet stuk sneller te krijgen maar daarmee is hij nog steeds goedkoper dan jouw R1000. Dat je met een andere uitlaat nog meer vermogen hebt is duidelijk, je hebt ook 70 cc meer cilinderinhoud en de motor is nieuwer qua ontwikkeling! Ik kan de volgende keer natuurlijk ook doorrijden in de bochten, hehe...

Zo, negen zinnen mét punt.

Ik vind het elke keer weer leuk hier op het Forum :} :} :} (zonder punt)

Wat jouw motor betreft, er zijn er tot nu toe 3 die in de buurt komen (kheb ut over de snelheid) Martin, Porky en jij :} :} :} wat bochten betreft ligt het echt aan de rijder en diens ervaring :} :} :} :} En jij hebt lekker veel Ring ervaring vandaar jouw fantastische rijstijl en rondetijden op de Ring :} :} :}

Nu stop ik er mee wel trusten :z :z
 
Zonde, is voor hetzelfde geld het laatste mooie weekend ??
En filmen moet niet persé toch!?
Wordt helaas snel kleiner deze groep ;(

Martin, het circuit ligt er al 75 jaar, het zal nog wel een keer mooi weer zijn komende twee maanden. Mocht het niet zo zijn dan pech, volgend jaar beter...

Ik was al negen jaar niet meer op de Ring geweest dus ik wil nog een keer een mooi filmpje maken van een vlotte ronde. Mijn oude V-8 video's zijn nog zonder super steady shot gemaakt maar wel leuk om te zien al is het wat schokkerig, trouwens met dezelfde cockpit als Helmut Dähne.

Héél veel plezier morgen en post maar weer een mooi verslagje!

Welterusten Gerco, wel even Kama Sutra-en hè :)
 
buh....ik voel me nog rot van het feestje van gister....maar ik kom eraan...!! :r

Ik rij mijn katertje wel weg... :} Maar of dat een goede basis is...

Tot zo!
 
Allereerst, ik ga toch NIET mee dus reken niet op mij, zie onder...

Nee, geen K&N-filter Gerco, kan ik wéér naar die testbank rijden. Bovendien haal je de meerprijs er pas na 15 jaar of zo uit...over twee jaar verkoop ik hem toch dus geen K&N-filter in mijn Blade. Overigens viel me op dat dit luchtfilter ook vettig is zoals een K&N-filter, niet meer droog papier zoals vroeger.

Ik kom net terug van een R6 kennis die mee zou gaan, hij moet morgen werken dus hij kan niet. Verder nog een vriend uit Alphen a/d Rijn die morgen een (motor)
bruiloft heeft, die kan daarom ook niet mee omdat hij met zijn VTR1000 in de stoet moet meerijden :r
Verder hebben nog drie kennissen (2x CBR600F en een R1) al helemáál niets laten
horen dus ik zou alleen moeten, op zich geen punt want op de Ring
aangekomen ken ik jullie natuurlijk van de voorgaande keren :)

Ik wil nu echter fatsoenlijk gaan filmen maar nu zie ik dat geen bandjes meer vrij heb en bovendien heb ik deze camera nog niet op de Blade getest dus dat moet ook nog eerst gebeuren. Het heeft immers weinig zin een rugzak mee te nemen met camera om er vervolgens achter te komen dat het geluid (dasspeldmicrofoon in het kontje om windgeruis te voorkomen) zwaar bud is, ik moet ook nog kijken hoe het filmt door de bekraste kuipruit (helaas geen peperdure lexan ruit zoals de RC30 had), dat duffe remreservoir zit wel erg in de weg net als het erg hoog aangebrachte slot met kontactsleutel. Kortom, ik moet nog veel uitproberen en dat duurt een paar uur, m.a.w. dat wordt weer nachtwerk en daar heb ik nu niet zo'n trek meer in, ben eigenlijk bekaf. Vorige week elke nacht maar vijf uur geslapen dus da's ook niks :z :z :z

Maar goed, ben deze maand al 2x geweest, als je te vaak gaat wordt het een sleur (laat Paul het niet horen, hahaha) en voor mij persoonlijk veel te duur (andere verplichtingen :( ).
Maar eens kijken of er voor eind oktober nog een mogelijkheid is, mogelijk doordeweeks (16, 20 en 30 september), dat is eigenlijk veel mooier dan die drukte op zondag :r :r :r
Nog twee maanden te gaan tot de winterstop dus dat zal wel lukken :}

Paul, ga je wel veel oefenen morgen, dan kan ik de volgende keer achter jou rijden om te filmen en dan moet het wel in 8:30 gaan natuurlijk! Alleen maar vooruit kijken en iedereen inhalen is ook maar niks...

Gerco, volgende keer dan maar, ik wil nog een meter van de motorlengte voorsprong op de Döttinger Höhe afsnoepen, het verschil is zó klein :}


Hey die blade runner... je had natuurlijk ff kenne belle :?
enne die keer dat ik ben gegaan heb je ook NIETS laten horen dusseh niet zeuren Rene. Ik las het pas gister avond laat en dan is het te kort dag..... ;(
dus ff bellen of eerder een mailtje sturen.

Er komen nog wel meer mooie dagen dit jaar en anders volgend jaar maar weer.
Men had mij toch alleen op de parkeerplaats gezien (na 100mtr lig ik al laatste).

Zij die wel gegaan zijn wens ik een HELE FIJNE dag!! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan