Wanneer weer Nordschleife?

Als dit voor de eerste is ben ik ook van de partij.
Gewoon weer 0900 bij de MAC in Weert
Dus dit is het zo te zien, of heb ik mensen vergeten?

Ikke
Fabian
Gizzmo??
Ferry??
Joeri
Paul, the twisted one.....
Bart Scheepers
Mar1tin
De Grote Muis
Blade 10
MSXX maar die gaat zaterdag al????
Redgixx
 
Ik ben morgen niet van de partij.

Ik blijf lekker in de buurt dit weekend en rust lekker uit.
Is altijd wel aardig heavy een daggie naar Duitsland.

Vanavond ga ik naar Naaldwijk waar de feestweek aan de gang is. Ook leuk :+


Jongens veel plezier morgen op weg naar en op de Ring :]
 
Ik lees alweer dat er een leuke snelle groep morgen naar de Ring gaat.
Ben niet van de partij maar ik wens jullie héééél veel rij/raceplezier en
mochten er druppeltjes vallen........Kijk uit!! en ben alweer nieuwsgierig
naar de verslagjes. *D
 
Ik ben morgen niet van de partij.

Ik blijf lekker in de buurt dit weekend en rust lekker uit.
Is altijd wel aardig heavy een daggie naar Duitsland.

Vanavond ga ik naar Naaldwijk waar de feestweek aan de gang is. Ook leuk :+


Jongens veel plezier morgen op weg naar en op de Ring :]

En waarom ga jij niet mee? Eerst toezeggen en op het laatste moment afhaken? Je kunt Redgixx toch niet alleen laten rijden???
 
Ik lees alweer dat er een leuke snelle groep morgen naar de Ring gaat.
Ben niet van de partij maar ik wens jullie héééél veel rij/raceplezier en
mochten er druppeltjes vallen........Kijk uit!! en ben alweer nieuwsgierig
naar de verslagjes. *D

En wat heb jij voor smoesje, juffrouw, om niet mee te gaan?????


;) ;)
 
En wat heb jij voor smoesje, juffrouw, om niet mee te gaan?????


;) ;)
Mister Ring Paul....niet iedereen kan elk weekend richting de ring gaan....als ik in Limboland(of in de buurt) woonde ging ik ook meerdere keren.....per maand ook als het zonnetje niet zou schijnen.....en ook beneden de 16 graden ;)
Ook het feit is dat het een behoorlijk eind rijden is vanuit het westen van het land,op 1 dag 8/900 km tuffen..is niet mis hoor.En buiten dat,het tikt ook behoorijk aan ;( ...snappie..... 8-)
 
Mister Ring Paul....niet iedereen kan elk weekend richting de ring gaan....als ik in Limboland(of in de buurt) woonde ging ik ook meerdere keren.....per maand ook als het zonnetje niet zou schijnen.....en ook beneden de 16 graden ;)
Ook het feit is dat het een behoorlijk eind rijden is vanuit het westen van het land,op 1 dag 8/900 km tuffen..is niet mis hoor.En buiten dat,het tikt ook behoorijk aan ;( ...snappie..... 8-)

Je hebt gelijk R1beest, in euro's klinkt het allemaal wel lekker goedkoop maar 6 rondjes Nordschleife - dat is net een mooi aantal op een zondag - kosten wél ff 70 eurootjes (fl.154).
Tel je daar in jouw geval nog 800 km bij aan benzine (ca 60 euro) en wat drankjes/eten - niets abnormaals bestellen - dan ben je op zo'n dag gewoon 140 euro (fl. 310) kwijt :(
Uiteraad heb ik het dan nog niet over de verhoogde slijtage en het extra risiko wat je loopt te vallen, dat gaat VET in de papieren lopen na 1 meter gras en dan 3 hoog vangrail...
Zeker in jou geval ben je na een dag kapot en moet je de volgende dag wél werken |(

Maar goed, zo'n dag is natuurlijk wel MEGA fantástisch maar persoonlijk zit het er voor mij ook niet in meer dan 2x per maand te gaan en dan moet het wel kastelenweer zijn, ik zoek het absoluut niet om zo ver te rijden om er vervolgens achter te komen dat de baan nat is :r :( :r :(
 
Mister Ring Paul....niet iedereen kan elk weekend richting de ring gaan....als ik in Limboland(of in de buurt) woonde ging ik ook meerdere keren.....per maand ook als het zonnetje niet zou schijnen.....en ook beneden de 16 graden ;)
Ook het feit is dat het een behoorlijk eind rijden is vanuit het westen van het land,op 1 dag 8/900 km tuffen..is niet mis hoor.En buiten dat,het tikt ook behoorijk aan ;( ...snappie..... 8-)

Hoef je mij niet te vertellen, ik weet dat het een tering stuk rijden is voor jullie. Ik vind het knap dat jullie nog zo vaak gaan.

:} :} :}
 
En waarom ga jij niet mee? Eerst toezeggen en op het laatste moment afhaken? Je kunt Redgixx toch niet alleen laten rijden???

Ik had me nog niet definitief aangemeld.
Als dat wel het geval is betaal ik uiteraard gewoon mijn inschrijfgeld + de kosten van de pits, massage en dinee
 
Mister Ring Paul....niet iedereen kan elk weekend richting de ring gaan....als ik in Limboland(of in de buurt) woonde ging ik ook meerdere keren.....per maand ook als het zonnetje niet zou schijnen.....en ook beneden de 16 graden ;)
Ook het feit is dat het een behoorlijk eind rijden is vanuit het westen van het land,op 1 dag 8/900 km tuffen..is niet mis hoor.En buiten dat,het tikt ook behoorijk aan ;( ...snappie..... 8-)

Mooi gesproken................ ;( Ik raak er ontroerd van....
 
Zoooooo, net terug van m Paul, nu ga ik mn fietsje maar es klaarmaken voor morgen!

dwz mn originele uitlaat maar es monteren ;)

Edit: half uurtje later en hij zit erop, bandjes zijn op "snelwegspanning" gebracht en tankje zit vol....heb alleen helemaal geen zin meer om m te gaan wassen :r Das meer iets voor als ik weer terug ben denk ik :)
 
Laatst bewerkt:
Voor alle duidelijkheid, "IK WIL OOK MEE" maar ga niet mee ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Er zijn in huize Redgixx andere zaken afgesproken |( |( |(
De hormonen gaan opspelen :? :? en die moet ik ff temperen :r :r :r :r :r :r

Veel plezier met het temperen, ik heb nog wel ergens een Kama Sutra band liggen, begin maar vast met Yoga ;)

Jammer dat je niet mee gaat Gerco, ik had graag nog een keer een acceleratietestje gedaan tegen de machtige R1000 om te kijken of ik die motorlengte verschil over de Döttinger Höhe nog had kunnen verkleinen :]

Ik was er later namelijk achter gekomen dat de PCIIIr nog op 'superzuinig toeren' ingesteld stond (maar op top zal dat niet veel schelen denk ik).

Vandaag bij dik 19.000 km ook maar eens de 18.000 beurt uitgevoerd, zoals je kunt zien op de foto was het luchtfilter toch wel een beetje erg vies...
Gelijk ook maar remblokken gekocht, zal zo eens kijken of het noodzakelijk is, uiteraard allemaal Genuine Honda parts gekocht in Duitsland, scheelt een stukkie. Ik vind 63 euro voor dubbele set niet buitensporig duur :)

full
 
Op zaterdag 31 augustus 2002 10:51 schreef Saimonie het volgende:
Ik lees alweer dat er een leuke snelle groep morgen naar de Ring gaat.
Ben niet van de partij maar ik wens jullie héééél veel rij/raceplezier en
mochten er druppeltjes vallen........Kijk uit!! en ben alweer nieuwsgierig
naar de verslagjes. *D
[me]ze noemt me leuk & snel...
huepfenicon111.gif
[/me]
Dank je...
remybussi.gif


Blijft vast wel droog... :)


btw,
Ik neem aan dat het weer de afslag na Brand wordt (afslag 2, Lichtenbusch)?
Haak ik wel weer aan bij de pomp... :)
 
'( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( '( doe met je mee,echt zwaar kut dat we niet iedere week naar de ring kunnen om lekker te knallen :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( ...maarja dat zal ook wel vervelen op den duur ;)

Ja, dat gaat zeker vervelen, ik baal als een stekker dat ik morgen weer naar de Ring moet. Afschuwelijk..... Denk dat ik ga verhuizen ergens ver weg...

Ik ben stikjalours op jullie dat jullie zo ver van de Ring wonen...

;)
 
nou t weer zit wel ok gelukkig *D

niet echt warm met een graadje of 15-17, maar voldoende voor mij! Alleen morgenvroeg zal t wel ffkes wennen zijn aan de kou, dan is t maar 9 graadjes :+

Maar ja in de winter vind ik 9 graadjes een genot om in te rijden, dussss ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan