Wanneer wordt er gepekeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bikerpro

MF'er
27 okt 2006
107
0
Beste mensen,

Ik zou graag willen weten wanneer er meestal pekel gestrooid wordt. Ik zou graag zo vaak mogelijk in de winter doorrijden maar pekel is voor mij een no way.
 
We moeten de wegen doorgeven incl. tijdstip wanneer we pekel zien denk ik.

SMS dienst zou natuurlijk ook kunnen? Mods?
 
Laatst bewerkt:
ga anders ff naar de gemeente, en vraag of ze je een belletje geven of het voor jou uitkomt of ze kunnen strooien.
Anders zo'n man op de strooikar je nummer geven voor eventueel een smsje


:+
 
pekel verneukt echt je alu en rvs op je motor.
Zonde als je net een nieuwe fiets heb.
Meestal als ik erachter kom dat er gepekeld is ben ik al aan het rijden ,thuis spoel ik hem dan af en gaat met de auto tot ergens eind februari.
Zo blijft je fiets netjes.
Je zou ook een pekelfiets kunnen nemen mits je daar de finacieen /plek voor hebt..
 
Wordt er nu STROOIZOUT bedoeld?
Pekel is dat niet die smurrie van zout/sneeuw en andere troep?

Wat het ook is, volgens mij strooien ze als er "gladheid" komt en liefst 's ochtends vroeg om 5.00 uur voor de eerste keer.

'( '(
 
idd,

gewoon effe je motor goedbehandelen en dit indien nodig dagelijks tot wekelijks bijhouden.
Vet vetter vetst. en er is geen probleem. zie je echt pekel iggen efffe afspoelen en de vasilene (of andere anti corosie middel) er op. Gewoon lekker dik. vies worden is geen probleem. Neem anders klein busje mee. als je ritjes maakt.

anders alleen maar rijden als het echt kurk droog is, maar dan nog steeds vet houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan