wanneer wordt oude collectie er meestal uitgejonas

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Ben benieuwd wanneer ze weer gaan stunten met kleding enz.. Zoek nog een Revit broek en een stel laarzen voor een leuk prijsje :) .
 
Rustig afwachten, maar het zal niet heel lang meer duren verwacht ik... Het weer moet eerst wat slechter worden...
 
Denk dat wanneer je vlak voor het begin van het nieuwe seizoen, dus februari/maart wel eens mazzel kunt hebben. Wil men toch weer de nieuwe collectie in de rekken ed hebben en dan moet er dus eerst even wat ruimte gemaakt worden door de oude voor een leuk prijsje de deur uit te doen. Had ook begrepen dat dit voor fietsen zelf ook geldt. Kan je nog een leuke korting opleveren. Ben zelf wel van plan om in die maanden te gaan shoppen. Hoop dat m'n gebeden gehoord worden.
 
De kortingen op de Motorbeurs in Utrecht vielen me ook niet tegen. Nog een knappe MQP jas op de kop getikt daar met 25% korting.
 
wat wel grappig is dat ik met een 'goeie' korting in NL even duur uitkwam als zonder korting in BE :)
Natuurlijk had'k in België een rotverkoper en werd ik in NL fatsoenlijk verdergeholpen.. maar 't zegt toch wel iets over de prijzen
 
Alleen heeft Safe geen revit volgens mij maar ja misschien dat Hans van Wijk die ernaast zit dan ook al aan het stunten is en die heeft dus wel Revit :) . Ik rij er maar eens langs als het een beetje normaal weer is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan