wanneer zijn de pk's te veel?

LCBR 954 RR :) Oftewel de 2002 Blade

Sorry, maar ik snap de link met 165 om 165 van Max niet.

(Nieuwe Blade is te breed en zal origineel te hoog zijn voor. Maar zou wel willen hoor.)
 
Kortom suzanne je moet gewoon rijden wat je leuk lijkt. En laat je geen custom aansmeren of zo, want die ben je meestal snel zat als je lekker door wilt rijden of veel wilt rijden.

Al gedacht aan een fazer? Slechts 600cc (en 95 Pk :P ). Toch een "licht" fietsje.

Enne... ik heb eens een "dwerg" op een R1100GS gezien, moest bij elk stoplicht zo ongeveer afstappen. Heeft ook de motor gekozen die hij leuk vond.
 
Op maandag 06 mei 2002 21:32 schreef susanne het volgende:
wanneer zijn de pk's te veel?
Als je schrik hebt voor je pk's zijn ze te veel. (Of als je geen schrik hebt, maar jezelf in de vernieling rijdt.)

Als je plezier hebt van je pk's, zijn ze goed.
:]
 
Misschien rijdt ze al jaren :) op een custom, weet jij veel!

ik ga zaterdag mijn 1e motor ophalen de maxim... 8-) .
Heb op een cbr 500 les gehad en rij nu tijdelijk op een magna v45... met een iets te breed stuur voor mij....
 
AAh gek word ik ervan als men(meestal geen motorrijders)vindt/zegt dat 700cc te veel is voor een dame(tje van 1.64 en 55kg)... :+
Op dinsdag 07 mei 2002 11:27 schreef Fastcruiser het volgende:Dan zou ze dit soort vragen niet stellen denk ik... een custom met 1500cc rijdt tenslotte niet veel harder/extremer dan een met 600cc.
Die niet-motorrijders snappen het verschil tussen een custom 1500 en een racer 600 toch niet })
Susanne: wat voor motor rij je nou :?
 
ik ga zaterdag mijn 1e motor ophalen de maxim... 8-) .
Heb op een cbr 500 les gehad en rij nu tijdelijk op een magna v45... met een iets te breed stuur voor mij....
Mooie motor!Succes!
Kom maar een keertje richting Den Bosch, kun je een keer met mijn vriendin gaan rijden.
Die Heeft ook een maxim. Lijkt me wel grappig om met twee mut ehh ik bedoel vrouwen op zo'n ding mee te rijden :9
 
Te veel vermogen? Het is vaak eerder een geval van te weinig vermogen tussen de oren. Wanneer je niet in staat bent je rechterpols een beetje onder controle te houden is alles wat gemotoriseerd is teveel.

Het laatste waar ik echt hard mee op m'n bek gegaan ben was een Puch Maxi..... :)
 
Dus daar zat al de grens van te veel vermogen voor jou :P :+

Yes! :) :) :) Ik kan ik in de toekomst kijken, ik wist dat deze reaktie kwam..... :+

M'n Puch Maxi crash was trouwens meer te danken aan een tijdelijk gebrek aan vermogen. (tussen de oren)
 
Terug
Bovenaan Onderaan