wanneer zijn de pk's te veel?

Wanneer zijn de pk's te veel?
Als je op een regenachtige dag aan je gas hangt en je je eigen onderuit rijd omdat je wiel weggelipt. Dan heb je teveel PK's :)
 
De peekaas zijn pas te veel als je zelf niet ontspannen op je motor kunt rijden omdat je te druk bezig bent met het beheersen van je fiets...

Als de fiets dus jou de baas is in plaats van dat jij de fiets de baas bent...
 
Laatst bewerkt:
Pk's zeggen weinig, de koppel en vermogens-krommes zeggen meer. Laagtoerig rijden met een supersportieve 600cc bij glad weer hoeft echt geen probleem te zijn. Met veel koppel bij laag toeren kan dit wel prolematisch worden, ook als je je rechter handje goed onder controle hebt. Tussen lengte en de te handelen pk's bestaat helemaal geen relatie. Supersports zijn lichtgewicht fietsen en daarom gemakkelijk te handelen. Misschien dat de armlengte een probleem kan zijn als je extreem over de tank gebogen moet zitten.
 
Mooie motor!Succes!
Kom maar een keertje richting Den Bosch, kun je een keer met mijn vriendin gaan rijden.
Die Heeft ook een maxim. Lijkt me wel grappig om met twee mut ehh ik bedoel vrouwen op zo'n ding mee te rijden :9


Mag de vriend van die ene muts dan ook gezellig mee.... Ik hoop wel dat mijn dynojet succes heeft, anders wordt ik op een dag door 2 mutsen eruit gereden en dat lijkt me wat teveel voor mijn ego...

Moet ik weer een V-max kopen, en daar is mijn financiele positie ff niet naar...
 
Pk's zeggen weinig, de koppel en vermogens-krommes zeggen meer. Laagtoerig rijden met een supersportieve 600cc bij glad weer hoeft echt geen probleem te zijn. Met veel koppel bij laag toeren kan dit wel prolematisch worden, ook als je je rechter handje goed onder controle hebt. Tussen lengte en de te handelen pk's bestaat helemaal geen relatie. Supersports zijn lichtgewicht fietsen en daarom gemakkelijk te handelen. Misschien dat de armlengte een probleem kan zijn als je extreem over de tank gebogen moet zitten.
tja Vmax heeft verdomde veel koppel dus erg rustig op rijden dan
enne heeft toevallig ook veel power })




Boefje, wrom niet, inruil met bijbetaling ook niet ?
 
Boefje, wrom niet, inruil met bijbetaling ook niet ?

Zal graag willen, maar net een huis gekocht dus moet ff op de centen letten....

Hoezo wat in de aanbieding (ben vrij makkelijk om te lullen....)
 
Pk's zeggen weinig, de koppel en vermogens-krommes zeggen meer. Laagtoerig rijden met een supersportieve 600cc bij glad weer hoeft echt geen probleem te zijn. Met veel koppel bij laag toeren kan dit wel prolematisch worden, ook als je je rechter handje goed onder controle hebt. Tussen lengte en de te handelen pk's bestaat helemaal geen relatie. Supersports zijn lichtgewicht fietsen en daarom gemakkelijk te handelen. Misschien dat de armlengte een probleem kan zijn als je extreem over de tank gebogen moet zitten.

Zoals een FJR: > 120 Nm bij 3000 toeren :9

Toch voelt de motor niet echt giftig en onbruikbaar voor beginners, maar dat ik voor mij moeilijk inschatten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan