Wanner is Motor-Forum opgezet?

aprilia2000

MF veteraan
In memoriam
13 apr 2002
6.366
0
Grijpskerke
Topictitel spreekt voor zich neem ik aan, wanneer is Motor-Forum opgezet en welke mensen hebben daaraan meegeholpen?
Ook ben ik wel benieuwd naar het 1e topic :+
 
tja, als je dan echt alles al 3x gelezen hebt vandaag, kun je dit soort vragen gaan stellen :+
 
Deze vraag heb ik gisteren ook al gesteld, maar nog niet naar het antwoord gekeken. Was geen nieuw topic wat ik opende.
 
Tja, 't forum is ooit begonnen als een (aantal) topics over motoren op GoT. Tis opgericht door Duderuud. Wie er verder helemaal aan het begin bij betrokken waren weet ik niet precies. Poohbeer geloof ik, en nog wel een paar denk ik.

Wanneer het precies begonnen is en met welk topic weet ik helaas ook niet.
 
Op woensdag 19 maart 2003 17:02 schreef BGL Racing het volgende:
maareuh, vanaf wanneer is dit forum online??? Kan eigenlijk niemand vinden die zich eerder dan 2001 ingeschreven heeft. Was het toevallig in mei 2001?



Op woensdag 19 maart 2003 17:30 schreef Johan het volgende:duderuud 19 mei 2001, daarvoor heeft het forum nog even op andere software gedraaid.

(correct me if I'm wrong)
 
Motor-forum is in mei 2001 opgestart door mijzelf.
Op het GoT was een enorm lang topic over motoren, en die werd op een gegeven moment gesloten omdat het over computers moest gaan... :)

Ik had Jeroen van oa www.virusalrt.nl geholpen met wat content, en in ruil daarvoor kreeg ik een webaccountje en mocht ik een domeinnaam registreren.
Daarmee ben ik motor-forum begonnen.

Ik werd toendertijd geholpen door de moderators Poohbeer, JW, Helldesker en Bertv (als ik het me goed herinner).

Genoeg info zo? ;)
 
O ja, ik ben toendertijd begonnen met PhpBB (versie 1.4), alleen kreeg ik al vrij snel te horen dat ik veel teveel dataverkeer genereerde...ik zou moeten gaan bijbetalen.
Dit lag grotendeels aan de software, zodat ik op zoek moest naar betere forumsoftware. Dat is uiteindelijk dus ActiveTopics geworden, wat inmiddels compleet herschreven en aangepast is.
 
Deze vraag is al vaker gesteld en er zwerft dacht ik ergens een vrij groot topic over rond, dus als je nog meer info wil kan je de search gebruiken. :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan