Warm?......Heet!!

Kom net terug uit Belgie en zag onderweg 38 !! graden.
Nee das mij toch iets te warm om lekker te rijden.......pfffff zwetuhhhh.



VFRiendelijke groetuh
Speedy, die een graad of 20 lekker vind om te rijden (echt een nederlander he....tis ook noooooooooooit goed *D *D *D )
 
Ik zie toch heeeeel veel figuren rondrijden in t-shirts en gympies...ik moet tevens constateren dat deze voor het grootste deel op choppers rijden.
Zijn hier op het forum mensen die zo rondrijden en deze death-wish-riding-style hier willen verdedigen?

Ik hoor graag argumenten...behalve de warmte graag...
Zoek maar eens even met de zoekfunctie... Dan zul je zien dat heel veel mensen daar heel vaak (en heel heftig) op willen reageren.. ;)
 
Vandaag richting Nijmegen met een heel stel CB-oud model rijders.

Dat was HEET!
Op een terras aan de kade in Nijmegen een plaatsje in de zon!
Man, man, ik dacht elk moment de reuzel uit mijn kisten te zien lopen, zo heet als het daar was!

Ik reed in een leren broek met textiel jas.
Niks onder de broek en een overhemd onder de jas.
Mits met een redelijke snelheid, was dit min of meer goed te doen.
 
misschien kun je "ex" in je nick toch maar beter weg laten ;)

Misschien kun je je icoon wat langzamer laten gaan, zodat de plaatjes tijd krijgen om te downen. Mijn adsl lite verbinding is net zo traag als mijn motortje.
 
Kent nog iemand dat KATA ondergoed? Is het echt euh.. goed? Heb een paar weken geleden ergens online lovende kritieken erover gelezen.. maar weet niet meer waar.. Zal eens zoeken..
 
Kent nog iemand dat KATA ondergoed? Is het echt euh.. goed? Heb een paar weken geleden ergens online lovende kritieken erover gelezen.. maar weet niet meer waar.. Zal eens zoeken..
www.motornet.be/accessoires/kledij
www.katatec.be

ze zeggen bij motornet dat je er niein zweet, maar dat klopt niet hoor. Misschien bij 20° wel maar bij 25 a 30°...

Wordt vekocht in de RAD winkels. Ald er geen in de buurt is, bel dan eerst. Stock was in sommige winkels zo goed als op.
 
In reactie op Rob RD:

*haha*.... niet als je alleen thuis komt... ;)


(shit, qick reply gedaan en nu kan ik niet meer quoten; excuse me :) )
 
ik ben vorrige week in limboland wezen sturen en toen was het ook 55 graden :X
Maar toen was ik toch blij dat ik leer an had, ik heb toch het idee dat het iets fijner is met warm meer (moet je wel rijden natturlijk)


Nou ik weet wel dat het warm was. Zelfs kamelen zien schuilen omdat het te warm was. Het is dan eigenlijkniet leuk meer om te rijden. en dan hebbi nog van die stoplichten die uuuuurrrreennn op rood blijven staan (kook, kook)

Inderdaad knul s'avonds in bed is leer gewoon harstikke lekker (als je rijd natuurlijk) :+
 
Rij dagelijks woonwerk verkeer ongeveer 70 km. De laatste 5 km met een paar stoplichten door de stad is bijna niet te doen. Vorige week 1 X zo dom geweest om geen thermo ondergoed aan te doen. Ik kon mijn katoenen t-shirt vervolgens gewoon uitwringen boven de wasbak. (Als je wilt afvallen raad ik je aan om met dit weer in volledig pak met daaronder flink wat katoen door de stad te rijden en een stoplicht toer te maken.
 
Vind leer echt wel lekkerder rijdne met warmte, minder last van vies plakkend gevoel, iig tijdens rijden...
Omdat alles strakker zit, prettigere stof tegen je lichaam aan...

Beter dan textiel, gister avond nog ff in textiel weggeweest (vriendin thuis brengen en geen zin, om helemala in leer te gaan.. gelijk plak zweet vies bah.. leer toch stuk beter :)
 
Er zal wel geen andere oplossing zijn dan een bak ijs in je pak gieten, maar het is bijna niet meer leuk om te rijden met dit weer.
Zo gauw als de gemiddelde snelheid daalt door stoplichten etc. stijgt de mijne.
Zo juist even wezen rijden en nu is het zo'n 28 graden in Rotterdam, maar ondanks het rijden met open ritsen in een textiel pak drijf je gewoon van je motor af :X
Als iemand me nu zegt wat er nog wel fijn rijd met dit weer, of dat het met leer beter is , of een isolatie onderpak oid, ga ik morgen een nieuw pak kopen


Soesi,

Wat klaag je nou toch....tis toch schitterend weer....!!!
lekker een eindje rijden, terraasje pikken....lekker een ijsje nemen en op naar het volgende terrasje...!!! Gaaf toch....van mij mag het zo doorgaan tot met kerstmis en dan nog een paar graatjes er bij...!!!Yes...leve de zon..!!
 
Misschien kun je je icoon wat langzamer laten gaan, zodat de plaatjes tijd krijgen om te downen. Mijn adsl lite verbinding is net zo traag als mijn motortje.


Ex zot....?.Mona...?.what ever..!!..Je bent en blijft een gave peer.....heerlijk om die reacties van je te lezen..!!
 
Het probleem ligt hem er in dat als je nog een beetje patent op zo'n terrasje wil zitten je met dit weer eerder als een verzopen katje van de motor stapt.

Maar absoluut liever dit dan de winter! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan