Warm weer en wat draag je ONDER je pak ?

dikkevinger

MF'er
15 jul 2001
203
0
Heerhugowaard
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe jullie je onder het lederen pak kleden. Nee geen intieme bij bedoelingen !
Hoor van verschillende mensen dingen als wielrenbroek,lange onderbroek,thermokleding etc.
Zelf kleeft mijn pak volledig aan mijn huid na enige tijd rijden, niet erg prettig.
Heeft 1 van jullie de gouden tip ? Draag jij onderkleding die dit probleem verminderd ? Dan graag delen met ondergetekende.

C.U.


Dikkevinger.
 
Onderbroek want mijn leren broek is voorzien van een luchtdoorlatendevan binnen naar buitende laag :)
En onder de jas alleen t-shirt........zodra ik stop dan gelijk de jas uit gooien.
 
Voor mij net zo. Onder mijn jack alleen een t-shirt en al naar gelang de temperatuur, met korte- of lange mouwen.
 
Je kan natuurlijk ook in je t-shirtje, korte broek en je slippertjes rijden, maar draag dan wel skeeler bescherming. |( |( |( |( |( |( |( |( |(
(af en toe he ;( ;( )
 
Warm weer, korte broek onder het leer en een t-shirtje onde de jas.
Kun je ook een keer de broek uit doen op het terras 8-)
 
Heb m'n onderbroek en t-shirt aan onder m'n pak.
Korte broek doe ik er alleen onder aan als ik
weet dat ik nog bij iemand langs ga.

Je kan met dit weer de boel wel uitwringen als
je klaar bent maar zonder pakkie vertrek ik niet.
 
Heb m'n onderbroek en t-shirt aan onder m'n pak.
Korte broek doe ik er alleen onder aan als ik
weet dat ik nog bij iemand langs ga.

Je kan met dit weer de boel wel uitwringen als
je klaar bent maar zonder pakkie vertrek ik niet.
:^
 
Ik heb onder mijn pak altijd een legging aan. Zo'n super dunne Dri Fit. Je merkt er wat warmte betreft eigenlijk amper wat van (warm is het toch al) maar met uittrekken van je pak is het helemaal goed.
Je hebt ook een soort onderpak van Dainese, en ook andere merken. Dat is super dun, maar net het verschil tussen makkelijk en moeilijk uittrekken van je pak.
Wil ik binnekort eens naar kijken, lijkt me wel prettig!
Verder een t-shitje of iets.
 
boxer + t-shirt onder m'n textielpakkie, in de winter trek ik wel gewoon een broek onder m'n motorbroek aan, maar t-shirt blijft en wintervoering is overbodig.
 
Onder mn 'jeansvorm' leren broek heb ik alleen een onderbroek aan dan. Maar na een paar keer warm weer wil je wel eens je leren broek 'wassen'. Mijn leren broek heeft zijden voering, dus het is niet echt leer op huid.
Maar zo'n broek wil ook wel eens gecleant worden.

Verder een t-shirt onder mn LEREN jas, of een tshirt onder mn Allweather-jas.

Maar evenwel is het balen dat je staat weg te zweten bij een stoplicht ofzo.
Laat het dan altijd 30 graden zijn ofzo, dan kan je er aan wennen....
Wonen en rijden in Arizona in America ofzo...altijd zon...Geen roest..
Eh ik dwaal af..
 
Onder mijn lerenbroek een thermo-broek. Scheelt enorm met warm weer.
(in de zomer koel en in de winter lekker warm).
S'winters draag ik niet alleen een thermobroek maar ook een thermo-shirt.
 
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe jullie je onder het lederen pak kleden. Nee geen intieme bij bedoelingen !
Hoor van verschillende mensen dingen als wielrenbroek,lange onderbroek,thermokleding etc.
Zelf kleeft mijn pak volledig aan mijn huid na enige tijd rijden, niet erg prettig.
Heeft 1 van jullie de gouden tip ? Draag jij onderkleding die dit probleem verminderd ? Dan graag delen met ondergetekende.

C.U.


Dikkevinger.

Ik heb ondergoed gekocht met de cool-max vezel, je blijft dan wat koeler. Maar ja, met 30 graden is het altijd zweten, wat je ook probeert...

René :]
 
MMMMMMMM, dat ik mijn leren pak altijd draag moge duidelijk zijn. En ook ik zit dus in onderbroek en t-shirt weg te zweten :(
Voor degene die een thermobroek dragen... is het een lange en soms van odlo/craft o.i.d. Ga ik namelijk dan toch ook maar eens proberen denk ik.

Thanks alvast, C.U.


dikkevinger.
 
Ondergoed en een t-shirtje maar is inderdaad met 30 graden niet echt lekker. Met name dat je armen toch vrij snel gaan kleven. Denk erover om een coolmax lange shirt te kopen.
 
Normaal gesproken lange thermo onderbroek en een t-shirt met lange mouwen en hoge kraag...maar vandaag alleen onderbroek en shirt...yeez wat was het warm..... *D
 
met dit weer heb ik alleen een boxer short er onder aan ... geen t-shirt, dat plakt te veel, de binnenkant van me pak voelt beter aan.
als het wat slechter weer is heb ik gewoon me 'normale' kleren aan en als ik ergens moet zijn dan neem ik me schoenen in een rugtas mee.
 
Normaal gesproken een t-shirt maar met erg warm weer (zoals gisteren) wil ik wel eens een panty onder m'n broek dragen, dan gaat deze na een dag zweten tenminste nog makkelijk uit! Voor als het wat kouder is: thermo-ondergoed met lange mouwen/benen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan