Warm weer en wat draag je ONDER je pak ?

Met dit weer rij ik dus gewoon in mijn spijkerbroek en hempje, maar stad uit en snelweg is gewoon leer met jas en daaronder natuurlijk de bikini veel makkelijker kun je zo de zee induiken als je even t leer uit gooit :)
 
Onder m'n "race outfit" draag ik nu een legging tot boven de knie, maar dat blijkt ook niet ideaal want ik kreeg net m'n broek niet meer over m'n knieeen |( omdat m'n been aan de voering bleef kleven. Dus misschien maar eens een lange legging ...
Verder een katoen shirtje of topje. Het kleeft allemaal wel een beetje dus misschien toch maar eens wat lang termo spul gaan proberen...

Het is misschien gek, maar ik kan verder wel tegen de hitte.

's winters heb ik een leren broek die over een spijkerbroek heen kan. En een gewone jas met flexibele bescherming (net als de broek) en uitneembare waterafstotende voering. En daar kan zelfs bijna een trui onder, maar vaker doe ik een spijker jackje aan over een shirtje.
 
Als het warm weer is heb ik een katoenen legging onder mijn leren broek aan, vangt het zweet op en vergemakkelijkt het uittrekken. Onder mijn leren jas gewoon een katoenen T-shirt. In de winter draag ik thermo-ondergoed.
 
Ik ben zeker de enige niet-bikkel hier ??

Liever geen zweet dan leer op mijn reet :)

Voordat iemand wrong impressoins krijgt van mij, ik heb dus een zomerstop ingevoerd vanwege de warmte :+ , ik ga vanaf de herfst wel weer rijden het is mij nu veels te warm ...
 
Shirts van Craft :}

Neemt transpiratievocht van het lichaam op en transporteerd het naar de buitenzijde van het shirt waardoor je lichaam droog blijft :}
Ook blijf je gevrijwaard van koude rillingen door een nat (katoenen) shirt :r
 
Kreeg bij mijn Dainese T-Age pak een mooi onderpak.
Zit een stuk meer comfortabel. Zeker bij warm weer want wordt niet nat itt katoenen shirts.

(zie uitleg Redgixxert)
 
Voordat iemand wrong impressoins krijgt van mij, ik heb dus een zomerstop ingevoerd vanwege de warmte :+ , ik ga vanaf de herfst wel weer rijden het is mij nu veels te warm ...

Ben je knetter geworden? gewoon je bikini aan en rijden met die 2 wieln!!
 
euhm... onderbroek en T-shirt...
liefst niet zo'n wijde boxershort want dan krijg je al helemaal last van plakballen...
 
onder mijn leren pak draag ik een sub zero onderpak werkt geweldig je zweet gewoon niet tot bijna niet en zolas met dit warme weerr ben ik van lindau naar enkhuizen gereden met 27 gr en bij arnhem begon ik pas te zweten.
dus super en daarna gooi je hem in de was en hop weer fris
 
Yo Rufus,

een subzero onderpak wasda ??? Klinkt als een soort van diepvries pak, of is het serieus ?
Zo ja waar kan ik dat dan bekomen.

C.U.


Dikkevinger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan