warme douche voor Hans van Wijk Motoren!

Adjuh

MF veteraan
6 aug 2005
6.324
56
Deurne (Noord Brabant)
*O* Ik wil hier toch ff. een warme douche uitdelen aan Hans van Wijk motoren! *O*

Afgelopen vrijdag op de Motorbeurs in Utrecht een nieuwe Arai Chaser-V helm gekocht bij Hans van Wijk motoren; zie ik een dag later, dat in hun webshop bij deze helm gratis een extra, donker vizier wordt geleverd. Na contact via email kreeg ik de toezegging, dat ook ik alsnog dit extra vizier kosteloos krijg toegezonden! Hulde voor deze aanbieding!
 
Erg netjes van ze !


En mooi dat je de moeite neemt om een positief topic te openen ipv altijd maar die klaag topics die je voorbij ziet komen

Hulde voor jullie beide :}
 
Inderdaad, goed nieuws lezen we niet vaak genoeg. Goeie aktie!

*O*

De meeste openen dit topic als volgt...

Ben gvd op de motorbeurs door Hans van Wijk Motoren genaaid! Koop een helm en zie bij thuiskomst op hun site dat ik er een gratis donker vizier bij hoor te krijgen en die heb ik dus mooi niet gehad. Wat een enorme naaistreek!

Ik heb ze natuurlijk meteen gemaild en ze hebben me toegezegd me deze alsnog na te sturen. Maar het blijft natuurlijk een naaistreek, want ik zal vast niet de enige zijn die een dergelijke helm gekocht heeft, dat is dus extra winst proberen te maken over de rug van een ander... :(



:+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Ik was bang dat mijn maten (standaard maten) er niet meer zouden zijn bij de Motorbeurs. Eind 2014 dus mijn complete nieuwe outfit bij Hans van Wijk gekocht (combi, helm, laarzen, handschoenen). Fijne winkel, veel keus, goede prijzen en ben er goed geholpen, ondanks dat ik best wel wat uren bezig ben geweest die dag. Ben tot mijn verbazing eigenlijk ook niets van mijn spullen goedkoper tegengekomen op de beurs. Ja, mijn combi, 20 euro, maar als ik dat vervolgens weer terugverdien op mijn laarzen en helm, heeft die besparing niet veel zin. :P

Wat mij betreft terecht verdiend!
 
Ook hier zeer goede ervaringen. Ik ging kijken voor nieuwe handschoenen en na een paar keer een miskoop gedaan te hebben voor veel geld had ik besloten gewoon echt goed te gaan passen zonder op de kosten te letten.

Ik ben eerst zeer uitgebreid geholpen en nadat we 3 kandidaten hadden, ben ik zeker 1-1,5 uur bezig geweest met "handschoen aan, handschoen uit" en hier werd totaal niet vervelend tegenaan gekeken. Toen ik er uiteindelijk uit was hebben ze nog even heel goed meegekeken of de pasvorm wel echt de juiste was voor mij.

Nu rij ik dus rond met handschoenen die perfect zitten, dankzij de juiste hulp en voorlichting.
 
Ook hier zeer goede ervaringen. Ik ging kijken voor nieuwe handschoenen en na een paar keer een miskoop gedaan te hebben voor veel geld had ik besloten gewoon echt goed te gaan passen zonder op de kosten te letten.

Ik ben eerst zeer uitgebreid geholpen en nadat we 3 kandidaten hadden, ben ik zeker 1-1,5 uur bezig geweest met "handschoen aan, handschoen uit" en hier werd totaal niet vervelend tegenaan gekeken. Toen ik er uiteindelijk uit was hebben ze nog even heel goed meegekeken of de pasvorm wel echt de juiste was voor mij.

Nu rij ik dus rond met handschoenen die perfect zitten, dankzij de juiste hulp en voorlichting.

Helemaal mee eens. Ik ben 5-6 uur bezig geweest met mijn nieuwe kleding uitzoeken, maar als je zo ongeveer een maandsalaris uit gaat geven dan is dit een kleine tijdsinvestering. Ik werd totaal niet weggekeken en kreeg meer dan genoeg aandacht. Kennis was ook goed van alles.

Ik ben later nog terug geweest omdat ik toch wat twijfels gekregen had over de pasvorm (geen twijfel aan de expertise verder). Er werd mij verzekerd dat zij dachten dat dit de juiste pasvorm was van het pak. Ik ben nu zo langzamerhand weer begonnen met rijden met de spullen en ben er tot nu toe toch zeer tevreden mee. *D
 
De meeste openen dit topic als volgt...

Ben gvd op de motorbeurs door Hans van Wijk Motoren genaaid! Koop een helm en zie bij thuiskomst op hun site dat ik er een gratis donker vizier bij hoor te krijgen en die heb ik dus mooi niet gehad. Wat een enorme naaistreek!

Ik heb ze natuurlijk meteen gemaild en ze hebben me toegezegd me deze alsnog na te sturen. Maar het blijft natuurlijk een naaistreek, want ik zal vast niet de enige zijn die een dergelijke helm gekocht heeft, dat is dus extra winst proberen te maken over de rug van een ander... :(



:+ :+ :+
_O- _O- _O- _O- _O-
 
Ook hier zeer goede ervaringen. Ik ging kijken voor nieuwe handschoenen en na een paar keer een miskoop gedaan te hebben voor veel geld had ik besloten gewoon echt goed te gaan passen zonder op de kosten te letten.

Ik ben eerst zeer uitgebreid geholpen en nadat we 3 kandidaten hadden, ben ik zeker 1-1,5 uur bezig geweest met "handschoen aan, handschoen uit" en hier werd totaal niet vervelend tegenaan gekeken. Toen ik er uiteindelijk uit was hebben ze nog even heel goed meegekeken of de pasvorm wel echt de juiste was voor mij.

Nu rij ik dus rond met handschoenen die perfect zitten, dankzij de juiste hulp en voorlichting.
Ik herken dit met mijn eerste helm was wel ergens anders.
De verkoopster werd er niet vervelend van maar ik zelf wel _O-
 
Hans van Wijk is wel een topper ja :Y

Op de motorbeurs een mooi paar handschoenen kunnen aanschaffen voor ruim €50 onder de adviesprijs. Nogal een aanzienlijke korting op een bedrag van €170 ;)

In de winkel zelf ook goede ervaringen. Zoals hier al gezegd wordt geven ze je alle tijd. En nog belangrijker; ze zijn niet opdringerig. Je hebt er nooit het gevoel iets aangesmeerd te krijgen.

Ooit eens een SW-motech cargobag daar gekocht, op vakantie waren er 3 lusjes voor spanbandjes afgescheurd. Na de vakantie de tas daar gebracht. Spul is binnen een dag gerepareerd (alle bestaande lusjes waren nog een keer extra gestikt) en de tas werd kosteloos weer naar mij thuis opgestuurd.

Ik kom er graag :Y
 
Same here voor mijn vrouw op de beurs alles gekocht. Helm handschoenen leren pak laarzen we zijn bijna de hele middag bezig geweest veel keuze gelukkig hadden het leren pak van Held snel te pakken maar de rest kost ook een hoop tijd nog maar na tig laarzen toch uitgekomen op daytona's en we hadden alleen nog een koppel rits nodig voor de leren broek naar de textiele jas omdat het een leer combi was had hij geen textiel jas rits ook snel geregeld en die wordt gewoon nagestuurd super service en alle tijd zelf was zelfs drinken geregeld de kleine meiden een pakje drinken en wij flesje water fanta whatever echt helemaal super helemaal top nadat we klaar waren waren wel wel als gezin erg moe maar ik had toch echt niet de hele beurs af moeten lopen om elk onderdeel apart te regelen.

Je tikt een hoop geld af voor goede kleding maar zelf op de beurs met beurs prijzen hebben ze alle tijd! Kan niet anders zeggen een top winkel ik rij zelf uit Anna Paulowna er voor naar zoetermeer omdat we zo goed geholpen zijn.
 
ok nu wordt het wel een beetje eng...

Niemand iets te klagen over HvW?? :+
Wel ok winkel toch, maar die verkopers af en toe, zit deze te strak? Ja dat rekt nog. Ohh hij zit te los? Door de regen rijden en zit hij als gegoten meneer :+
 
Werken er ook knappe vrouwen of alleen een Hans? Anders ga ik er ook eens een kijkje nemen. :+
 
Ik heb er 3 motoren en outfit gekocht en altijd goede ervaringen en prijzen/kortingen.

Eens problemen gehad met de installatie van een alarmsysteem ( verkeerd door ze geïnstalleerd waardoor de startonderbreker op de snelweg aanging :X ). Fout perfect hersteld en klaar terwijl ik met meerdere bakken koffie wachtte :-)

Sorry .. ik heb dus ook niets negatiefs te melden ;)
 
Diverse malen bij HvW geweest, en dito keren prima geholpen.
Denk dat iedereen prima geholpen word, en dat er per abuis een vizier vergeten is, tja.
Hadden wij vorig jaar met pinlock vizier elders, achteraf bleek er standaard een pinlock in te zitten maar die hadden we niet.
 
Geen oplichters? M, Mmm, maar, wat is er aan de hand :?

De meeste openen dit topic als volgt...

Ben gvd op de motorbeurs door Hans van Wijk Motoren genaaid! Koop een helm en zie bij thuiskomst op hun site dat ik er een gratis donker vizier bij hoor te krijgen en die heb ik dus mooi niet gehad. Wat een enorme naaistreek!

Ik heb ze natuurlijk meteen gemaild en ze hebben me toegezegd me deze alsnog na te sturen. Maar het blijft natuurlijk een naaistreek, want ik zal vast niet de enige zijn die een dergelijke helm gekocht heeft, dat is dus extra winst proberen te maken over de rug van een ander... :(



:+ :+ :+

Jaaah, dat lijkt er meer op. Ik begon me al zorgen te maken :+

Maareh, Hans van wijk motoren verdient dus een *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan