Warme douche.....

JanB

geblokkeeerd account
24 jan 2003
47.133
14
Het verbindingsslangetje van m'n Scottoiler was een beetje gaar, waardoor de boel begon te lekken. Nieuw slangetje halen dus, maar waar?

M'n vrouw wist waar een motorzaak in de buurt was dus die ging wel ff voor me langs voor een stukje slang. We waren er al eens eerder geweest en keurig geholpen.
Kwam ze terug met de Scottoiler Magnum (groter tourreservoir). Ik zag de prijs van dat ding (61 Eurie....) en vroeg of ze soms gek geworden was.

Nou nee, ze kwam bij die motorzaak binnen en vroeg naar dat slangetje. Toen duwde de eigenaar haar de Magnum in handen en zei: daar zit wel zo'n slangetje in. Neem het hele ding maar mee voor 2 Euro, ik raak 'm anders niet kwijt en hier neemt ie alleen maar ruimte in.....

Warme douche dus voor Beast motoren in Purmerend. Misschien een beetje reclame, maar dat heeft ie volgens mij wel verdiend.
 
Ik rekende op een verhaal waarbij jouw nieuwe slangetje losschoot en de auto achter je een warme oliedouche kreeg...
 
Weet iemand trouwens waar ze een Scottoiler Magnum verkopen?

Het liefst in de buurt van Purmerend :P
 
Heeft ie nog meer in de wegstaan? een 1098s ofzo waar hij steeds tegenaan loopt? :P

Ben bang dat ie wat meer richting choppers/cruisers is georiënteerd......

Als je er binnen komt voor de eerste keer heb je ook iets van: wazda...... van die getatoueerde tiepjes in het leer, veel doodskoppen enzo.....
Maar de eigenaar bleek, na de eerste van onder z'n baard gegromde begroeting, écht een hele aardige vent. Ze hebben ook meer spullen dan je zou denken. Ik kwam er toen omdat ie de enige Gerbing dealer was in Purmerend en (wijde..) omstreken. Hij had álles, waar Motoport niet verder kwam dan een paar handschoenen.
 
ships ik heb onlang voor mn scot oiler 125 euri betaald ...

ik denk dat ik ook effe supersnel langs die zaak in purmerend ga .. ik moet een slangetje hebben ....... ( 2 euri in de aanslag ) ik hoop dat ze dan ook nog een kawasaki versys in de weg hebben staan voor 10 euro })
 
Dat is nog is een mazzeltje...

Maareh hebbie nou de hele scottoiler vervangen, of alleen het slangetje eruit gehaald? ;)
 
is het eerste positieve wat ik over beast hoor,zelf trouwens ook niet echt goede ervaring met ze gehad maar dat was 5 jaar terug.
 
Heeft ie nog meer in de wegstaan? een 1098s ofzo waar hij steeds tegenaan loopt? :P

ik heb daar wel eens last van als ik smorgens met een duffe kop de garage in ga O-) :+

en hij wil nooit opzij voor me , echt een fiets met ballen _O-


on topic : strakke actie, ook al wel een keer meegemaakt maar blijft toch leuk van de dealer :}
 
Ben bang dat ie wat meer richting choppers/cruisers is georiënteerd......

Als je er binnen komt voor de eerste keer heb je ook iets van: wazda...... van die getatoueerde tiepjes in het leer, veel doodskoppen enzo.....
Maar de eigenaar bleek, na de eerste van onder z'n baard gegromde begroeting, écht een hele aardige vent. Ze hebben ook meer spullen dan je zou denken. Ik kwam er toen omdat ie de enige Gerbing dealer was in Purmerend en (wijde..) omstreken. Hij had álles, waar Motoport niet verder kwam dan een paar handschoenen.
je hebt nog een scottoiler over dus ;) staatie niet in de weg ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan