warmlopen Kawasaki KLX 650 '94

rene1503

Rookie
3 jul 2011
5
0
Laar
Ben sinds kort in het bezit van een klx nu is het probleem dat hij warm loopt
temperatuur lampje blijft ook branden. mijn vraag is nu wat geeft het lampje nu aan ? is het een onderdruk wat wijst op een kapote pomp of is het een cencor die stuk is??
wie kan mij helpen??
 
gaat je thermostaat open? (controle: flikker hem in een pan heet water en kijk of die opengaat bij de temperatuur waarop die open hoort te gaan)

is de sensor kapot? (controle: weer in een pan warm water flikkeren en meten of hij schakelt bij de temperatuur waarbij hij moet schakelen)

genoeg koelvoeistof?

geen knik in de slangen?

radiator nog in goede staat? (lammellen niet verbogen en geen rotzooi tussen de lamellen?)

en anders is het wss je waterpomp of opgehoopte rotzooi in je blok of radiator waardoor het water niet goed kan stromen
 
Teneerste dank voor de reacties !! Ben er inmidels achter dat de thermoswitch van de radiator dus stuk is en die van het meldingslampje ook dus!
Maar nu een ander probleem ! het gas blijft hangen hij pakt wel vlot op maar blijft vervolgens bij het terug komen hangen dat duurd dan even en vervolgens slaat hij af.
al gedaan : checken op vervuiling , valse lucht cq afdichting rubbers stationiar stelschroef mengsel schroef Ik weet het niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
je hebt een klx, welke modificaties zijn er aan gedaan.

luchtfilterdeksel, soort filter, soort caburateur, modificatie caburateur, bocht, uitlaat
of is alles nog origineel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan