Warner brothers movie world (Duitsland)

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Daar mijn vriendin eerdaags jarig is en we vakantie hebben wil ze een keer daar naar toe.

Nu zit ik alleen met een paar vragen:

1- Is het een beetje te doen die kant op met de motor?
2- Kan ik de motor daar ergens veilig kwijt zonder dat hij gejat/beschadigd word?
3- Hoe druk zal het daar in de omgeving zijn i.v.m. vakantie periode?

En overige:

4- Valt er wel wat te beleven?
5- Mag je eigen eten/drinken meenemen.. die prijzen.. :o :X

Thank u.. :)
 
Daar mijn vriendin eerdaags jarig is en we vakantie hebben wil ze een keer daar naar toe.

Nu zit ik alleen met een paar vragen:

1- Is het een beetje te doen die kant op met de motor?
2- Kan ik de motor daar ergens veilig kwijt zonder dat hij gejat/beschadigd word?
3- Hoe druk zal het daar in de omgeving zijn i.v.m. vakantie periode?

En overige:

4- Valt er wel wat te beleven?
5- Mag je eigen eten/drinken meenemen.. die prijzen.. :o :X

Thank u.. :)

Wij zijn met de familie er een aantal jaren geleden geweest, moet zeggen dat ik het met de auto een klere-end vond.
Maar op de motor doe je er ongetwijfeld minder lang over.

Hoe druk het daar is? De omgeving was rustig, het park was megadruk. Lange wachtrijen voor de populaire attracties.
Ik weet niet waar je van houdt qua attracties, maar het is veel meer op kinderen gericht dan bijvoorbeeld Six Flags.

En gewoon in een rugtas je eigen eterij meenemen, hebben wij ook gedaan. Het is in een pretpark vrijwel onbetaalbaar B|
 
Tis net als bij de andere attractie parken: druk druk.

Qua rijden geen probleem vanuit Enschede..... :)
 
ben er ook naartoe geweest, bewegwijzering was op sommige plaatsen slecht
echt fun attracties zijn er niet, tis meer sightseeing op een filmstudio
 
ben zelf 2 keer geweest. die keren viel het met de drukte wel mee. maar het is inderdaad meer op kleine kinderen gericht.

Let wel op bij het nemen van de afrit van de snelweg. kan me herinneren dat dit meteen 180 graden draaien was. was aan de sporen in de berm goed te zien dat nogal wat mensen zich hierop verkeken hadden. Ik was met het koekblik gegaan en moest vol in de ankers..
 
Let wel op bij het nemen van de afrit van de snelweg. kan me herinneren dat dit meteen 180 graden draaien was. was aan de sporen in de berm goed te zien dat nogal wat mensen zich hierop verkeken hadden. Ik was met het koekblik gegaan en moest vol in de ankers..
Daar moet je in DLD altijd alert op zijn... Die pakken zo'n afrit vaak wat rigoreuzer aan dan wij hier in NL.
 
Let wel op bij het nemen van de afrit van de snelweg. kan me herinneren dat dit meteen 180 graden draaien was. was aan de sporen in de berm goed te zien dat nogal wat mensen zich hierop verkeken hadden. Ik was met het koekblik gegaan en moest vol in de ankers..

Tis idd een bekend fenomeen: Op de A31 onbeperkt blazen en dan een afslag nemen dat daaro 180 graden is. Zijn dus een aantal mensen overleden die naar Route67, bekende ontmoetingsplaats van motorrijders bij Gescher, gingen nadat ze hun topsnelheid hadden uitgeprobeert.
 
er zijn wel 2 leuke achtbanen ofzo, verder is er weinig te beleven.
het schijnt dat die verschillende stuntshows wel mooi zijn, maar wij waren of net te laat of de show ging niet door. dus geeneen van gezien.
 
Peter Langhout had pasgeleden een aanbieding

overnachting in een Marriot hotel en een kaartje voor het park voor 69 euro...
Aleen jammer dat ze de dag voor dat we weggingen mailden dat het niet doorging !!!
 
Het is me opgevallen dat Movieworld de laatste paar jaar toch flink uitgebreid is.

De eerste keer dat ik er was was het zoals al enige malen gezegd vooral op kinderen gericht. Maar de laatste keer dat ik was zijn er toch ook een aantal "volwassen" atracties voor bij gekomen.

Ik ben met pinksteren naar sixflags geweest, maar eerlijk gezegd viel me dat park een beetje tegen. Het draait vooral om de achtbanen en na een paar uur heb je het daar ook wel gezien.

Vorige week nog in Phantasialand geweest, dat park blijft ook altijd wel leuk, maar ook nu leek het park ook veel kleiner als ik vroeger dacht.

Het lijkt er op dat attractieparken alleen leuk zijn als het druk is. Het in de rij staan wachten en ongein uithalen met je vrienden, en een beetje flirten met het grietje dat steeds weer voorbij komt in de volgende baan in de wachtrij, horen er volgens mij gewoon bij.
Als het niet druk is is er gewoon niets aan.
 
Zeker nog nooit in Disneyland Parijs in de rij gestaan? ;)
Ben je bij de achtbaan na een half uur eindelijk binnen, staat er een bordje: "from this point 3 hours" B|


Komt me bekend voor..ben er nu 4x geweest.. maar man..daar moet je echt een paar dagen voor uit trekken.. :X :+
 
Komt me bekend voor..ben er nu 4x geweest.. maar man..daar moet je echt een paar dagen voor uit trekken.. :X :+
Gewoon in het juiste seizoen gaan. Ik ben er vorig jaar ergens midden in september 3 dagen geweest en ik had weinig last.
 
ook al een keer of 4 of 5 daar geweest prijzen zijn redelijk in zo ver vergeleken met andere pretparken

de achtbanen zijn wel lekker om te doen .
de stunt show van police acadamie tja kan ik nagenoeg dromen die verandered niet veel.

de 3d show is ook zeker de moeite waard en zorg dat je ....... nee ik vertel niks wat er gaat gebeuren :+

in het kinder gedeelte is ook een aantal atracties zoals the neverending story en loony tunes world en de 2de zeker de moeite waard om te zien.

gremilins altijd lachen
batman the ride valt opzich wat tegen maar goed de 1 vind dta leuker dan de ander.

en voor de rest gewoon een keer gaan kijken

parkeren doe je met de motor bijna bij de ingang geen enkel probleem.
en op de snel weg zie je in eens een bord staan van movie world is pas vlak bij de afslag.
 
kan me nog herinneren dat er om de 5 mtr een vreetstandje stond, of snoep, ijs, zuipen etc.
dus om nu je eigen rugzakje mee te nemen :X
 
Daar mijn vriendin eerdaags jarig is en we vakantie hebben wil ze een keer daar naar toe.

Nu zit ik alleen met een paar vragen:

1- Is het een beetje te doen die kant op met de motor?
2- Kan ik de motor daar ergens veilig kwijt zonder dat hij gejat/beschadigd word?
3- Hoe druk zal het daar in de omgeving zijn i.v.m. vakantie periode?

En overige:

4- Valt er wel wat te beleven?
5- Mag je eigen eten/drinken meenemen.. die prijzen.. :o :X

Thank u.. :)


Ben er pas geweest..
1 het is te doen die kant op met de motor..
2 ze hebben daar 1 grote parkeerplaats je kan hem moeilijk aan iets vastzetten.. zie eigenlijk nooit motoren staan daar (ben er 3 keer geweest)
3 Duitsers hebben opdit momen vakantie dus het zal wel aardig druk zijn.
4 je hebt er wel een paar leuke attracties.. www.movieworld.de
5 je mag je eigen eten en drinken meenenem.. Dat is daar wel aardig duur.
wel lekkere pizza stukjes..

maar voor thrill rides is sixflags leuker.. wil je ook dingen zien en wat shows dan movie world
 
Ik ben er 2 weken geleden nog geweest met mijn vriendin. Vanaf de grens bij anholt (is 15 min van doetinchem) is het 30 minuten rijden.

Toegangprijs is ongeveer 20euro, eten en drinken is duur.. en Pin voor de zekerheid van te voren, wij kwamen daar aan en toen bleek dat alle pina utomaten leeg waren en die dag ook niet meer gevuld gingen worden.

De attracties vonden wij leuker dan die van Six flags, metname de 8banen zijn beter en langer, bijv t condor broertje "eraser" gaat vaker over de kop en geeft een leuker gevoel.

Verder was het vrij rustig eigenlijk, we hebben telkens niet langer dan 10 minuten hoeven wachten. De shows kan je wel overslaan, die zijn in duits en tenzij je duits erg goed is geen reet aan dus. Behalve de stunt show die is wel komisch. De gremlins show kan je overslaan, die is ECHT geen reet aan.

veel plezier
 
Erheen rijden was goed te doen. Parkeren eigenlijk ook heel goed had genoeg plek (ben met het zijspan geweest dus moest wel een grote parkeerplaats hebben :) ) maar oo'k je motor moet je kwijtkunnen.
De attracties kan ik kort over zijn. Ik zou het NIET weten. Ik mocht in geen enkele leuke attractie wegens mijn lengte. 1,98 Mtr. Je mag namenlijk in de helft van de attracties (alle leuke dus) NIET IN als je 1,95 mtr of groter bent !!!!

De shows zijn niet echt interesant en ik was op zich dus vrij vlug uitgekeken. De achtbanen lijken me echt heel leuk maar ik kom er gewoon niet in. Dus voor mij was het eens maar nooit weer.

Ow kleine tip. Kijk even op de website van WB want daar kun je een bon uitprinten zodat iedereen voor de kinderprijs naar binnen kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan