Warning (PPP & A4)

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Howard belde mij net. Hij had nog een stukje op zijn tank gereden op 'de parkeerplaats'. Een agent (in politieauto) heeft dat gezien vanaf de snelweg, versterking laten komen en vervolgens hebben ze hem met twee auto's en een berg motoren aangehouden.
De agent die hem aansprak ging helemaal uit zijn dak. Hij vond het belachelijk dat 'ie op zijn stuurt zat.
Uiteindelijk heeft 'ie gelukkig geen bon gehad.

Maar anyway. Ze hebben bij Howard gecontroleerd of de db-killer wel in zijn uitlaat zat. Ze zeiden dat ze dat bij iedereen willen gaan controlleren. Als 'ie er niet inzit wordt je kentekenbewijs ingenomen en moet je je motor laten herkeuren.

't Lijkt erop dat ze dit jaar nog veel intensiever gaan controleren en nog veel harder gaan optreden. Be carefull out there!
 
hmmmmm
ook met db killer kom ik niet eens in de beurt van de normale waarde qua db 's
ik denk dat ik maar een ander hobby ga zoeken tuinieren ofzo ;( ;( ;(
 
Howard belde mij net. Hij had nog een stukje op zijn tank gereden op 'de parkeerplaats'. Een agent (in politieauto) heeft dat gezien vanaf de snelweg, versterking laten komen en vervolgens hebben ze hem met twee auto's en een berg motoren aangehouden.
De agent die hem aansprak ging helemaal uit zijn dak. Hij vond het belachelijk dat 'ie op zijn stuurt zat.
Uiteindelijk heeft 'ie gelukkig geen bon gehad.

Maar anyway. Ze hebben bij Howard gecontroleerd of de db-killer wel in zijn uitlaat zat. Ze zeiden dat ze dat bij iedereen willen gaan controlleren. Als 'ie er niet inzit wordt je kentekenbewijs ingenomen en moet je je motor laten herkeuren.

't Lijkt erop dat ze dit jaar nog veel intensiever gaan controleren en nog veel harder gaan optreden. Be carefull out there!

Lijkt op bangmakerij...
Weet je, er moeten gewoon nog veeeel meer motorrijders op PPP/A4 afkomen, de eerste Duitsers zijn al gespot :+



FF serieus nu,
misschien is dit iets??!!
Waarom houden ze ons er niet gewoon en een 'beetje' in de gaten?! Want als we overal zo gaan rijden in losse groepjes dan balen ze VEEEL harder !! zeker weten...Oftewel soort van oogluikend toestaan als het maar niet TE wild wordt. En dat van die herrie --> WIE WOONT er nu?!! ik snap dat ook niet...

Maar zou dit werken als je de juiste mensen te pakken krijgt ?! :?
 
twee auto's en een berg motoren...
Wat moet dat allemaal wel niet kosten :? Bloedhonden zijn het :r
Zeker jaloers dat ze zelf niet zo kunnen rijden. Griezels!!
 
Duidelijke waarschuwing voor diegene die morgen(en de rest van het jaar) lekker willen gaan sturen op ppp en omgeving ;)
 
Ben blij te horen dat hij geen boete heeft gehad.

Ze stonden meer dan 5 minuten op de vluchtstrook te wachten tot we van de parkeerplats zouden vertrekken. Met z'n drieën gingen we de A4 op met Howard vooraan. Hij werd er bewust uitgepikt en aan de kant gezet. Ik wilde ook nog stoppen, maar was mijn papieren thuis vergeten |( , anders had ik waarschijnlijk daar wel een boete voor gehad...

Maar ja, ben nu wel benieuwd hoe de rest van het jaar zal zijn op de A4 :(
 
Gaan we gewoon dagen organiseren bij de A4. Iedereen die wil mag komen....

Ik ben er met mijn eigen bike nog nooit geweest...weer eentje.. })
 
Ben blij te horen dat hij geen boete heeft gehad.

Ze stonden meer dan 5 minuten op de vluchtstrook te wachten tot we van de parkeerplats zouden vertrekken. Met z'n drieën gingen we de A4 op met Howard vooraan. Hij werd er bewust uitgepikt en aan de kant gezet. Ik wilde ook nog stoppen, maar was mijn papieren thuis vergeten |( , anders had ik waarschijnlijk daar wel een boete voor gehad...

Maar ja, ben nu wel benieuwd hoe de rest van het jaar zal zijn op de A4 :(


Ze hadden je gewoon weggestuurd als je was gestopt, had weinig zin dus...... :)
 
'Ga boeven vangen'

Tja, maar juist door motoren voor dit aan te pakken doet de politie wat ze moet doen (de zogenaamde kerntaken) . Ik heb liever dat ze gewoon maar weer gaan gedogen, maar dat mag niet meer van de Nederlanders....

Is triest, maar wel de waarheid.
 
Klootzakken zijn het...
:^

Ik heb er geen andere woorden voor.
Ben zelf ook gepakt op de PPP en mijn bezwaar is afgewezen.

Ik snap niet sommige agenten de 'politieschool' hebben gehaald, sommige hebben zo'n gebrek aan communicatieve en sociale vaardigheden.
De manier hoe ik werd aangesproken en behandeld slaat echt nergens op, alsof je een school jongen bent. Maar bewijs dit maar eens bij de rechter....
 
Terug
Bovenaan Onderaan