Warning (PPP & A4)

Nou, dan hoeft er toch helemaal niet meer getwijfeld te worden over de inzet door de verkeerpolitie....
welke nuttige inzet bedoel je dan :?
het gaat er alleen maar om dat de commissaris die even verderop last heeft tijdens zijn potje golf met de wethouders
heb je ze wel eens zien jakkeren met die autos over dat zelfde viaduct waar wij wel eens staan :?
nee dit is gewoon een vies bureaucratisch spelletje die we nooit zullen winnen
 
Wil net zeggen, hou je je wel aan de snelheid, gaan zij de max. snelheid verlagen, dit is dus gebeurd op PPP, dus dit jaar kunnen ze nog hogere boete's uitschrijven. Lijkt mij toch op een typisch geval van pesten.
 
Even een totaal ander voorbeeldje van vandaag voor Sharkey met name:
Op Hoevelaken is de max snelheid nogsteeds 100km/u, als daar motorrijders heel gek gaan doen dan wordt dat ook aangepakt. Het komt gewoon van twee kanten denk ik. Er was niks aan de hand toen de pliesie me ff kwam uitchecken, ik mag toch 100 door die bochten, was niemand tot last! Weet je wie mij, en elkaar, wel tot last waren?! DE HAASTIGE automobilisten die altijd maar eerst en vooraan willen zijn en geen REET om elkaar geven, koste wat kost als eerste willen invoegen en uitvoegen... Ik heb vandaag goed gezien hoe moeilijk truckers het er ook mee hebben!!! Allemaal waren het van die opgefokte mannetjes in 'mooie' auto's. Toppunt was een audi die mij wilde inhalen nog in de bocht terwijl ik trager reed achter vrachtwagen en een gat van 20 meter voor mij liet...(Bijna was er iets aan zijn auto kapot, echt heel bijna....)
MAAR de pliesie kwam MIJ uitchecken!!! Ik zag ze allang aankomen, vervolgens letten ze meer op mij dan op die vrachtwagen die ook nog zowat de berm in moest rijden. DAT bedoel ik!!! Daar werd ik nu zo pissed van :( :( :(

Verder ben ik wel een redelijk mens ;) Doe ik stout -> gepakt?! Helaas eigen schuld dikke bult maar niet op zo'n lullige manier of op een lege snelweg voor 140km/u... |(


Trouwens nog iets sharkey -> in 2006 moeten er 180.000 meer boetes komen ! oftewel men ziet boetes als inkomstenbron i.p.v. een (individueel corrigerende) STRAFMAATREGEL. Dat heet kortweg in de volksmond MATEN-NAAIERIJ :(
 
MATEN-NAAIERIJ :(

Helemaal mee eens. Ik ga ook geen juut affakkelen als hij me pakt, ik wist immes dat ik fout zit. Maar je gaat mij niet vertellen dat verkeerssityaties het grootste probleem in Ned. zijn, of je hebt echt stro#* in je ogen. Fietsendiefstal, niemand zegt er uberhaupt wat van als ze t zien, krijg je een klap voor je smoel kun je niet eens aangifte doen, maar wel parkeerbonnen uistschrijven, en echt niet alleen maar waar het echt de spuigaten uit loopt, ook gewoon oma die 5 minuten te lang bij de huisarts is geweest, en de halve parkeerplaats leeg is. :( :( :(
De agent kan er niks aan doen, maar DIT STINKT ALS GIER VAN DUITSE KOEIEN!!!!!!!
 
Waar zijn ze dan voor????????????????????????????????????????????????????????
Puur om geld binnen halen, de staatskas spekken.
En van dat geld worden weer auto's met geavanceerde apparatuur gekocht om nog meer te gaan controleren. Het is gewoon een neerwaartse spiraal.... |(
 
Jullie lezen volgens mij helemaal niet wat ik schrijf. En wanneer politie fel is op het pakken van agenten moet je je wel bedenken waarom dat is. Niet omdat motorrijders van die nette weggebruikers zijn! En ga nou niet zeggen dat het wel zo is. Snelheidsovertredingen zijn net zo zeer overtredingen van de wet als een fietsendiefstal, en dan weet ik wel bij welke van de twee er meer gewonden en doden vallen. Hard, maar wel de waarheid.

Wat de politie dan wel moet doen? Nou, de burgers en de politice hebben in al hun wijsheid dat de politie zich met haar kerntaken moet bezig houden. Dat houdt dus vnml. repressief optreden in. Dus niet het voorkomen van fietsendiefstal, maar pas iets doen wanneer het al gebeurd is. En zolang de politie dus niet meer pro-actief en preventief mag optreden zal dat de praktijk worden in Nederland.

Ik vind het trouwens ook wel een beetje flauw om met het beruchte boeven vangen aan te komen. In de zin van de wet zijn jullie (en ik, maar ik klaag niet)nou een maal toch in overtreding. Ik hoor de ergenissen in het forum over de jongentjes in de snelle autos. DIe moeten zeker wel keihard aangepakt worden?

Over plotselinge verminderingen van toegestane snelheden, dat zijn inderdaad pesterijen van de groene boys en de fatsoenrakkers.

Groetjes,

PS>
Niet shaRkey, maar shakey... :)
 
Jullie lezen volgens mij helemaal niet wat ik schrijf. En wanneer politie fel is op het pakken van agenten moet je je wel bedenken waarom dat is. Niet omdat motorrijders van die nette weggebruikers zijn! En ga nou niet zeggen dat het wel zo is. Snelheidsovertredingen zijn net zo zeer overtredingen van de wet als een fietsendiefstal, en dan weet ik wel bij welke van de twee er meer gewonden en doden vallen. Hard, maar wel de waarheid.

ShaRkey, er komen hier zat agenten op het forum...en de meeste, zo niet allemaal zijn ze ok, nou ja, de agenten die posten zijn ok...ze kunnen voorzichzelf nadenken enzo...En ik kan het er opzich goed mee vinden,
Maar jij bent echt een beroepshomo...staat je baas je op ut moment van achter te neme zodat je dit soort bullshit schrijft? :r
 
Dat is echt een zielige opmerking zeg. Nee, ik zit niet bij de politie. Bah wat ben jij een stumper. We hadden hier gewoon een discussie, en dan kom jij hiermee! Kun je niet met argumenten komen?

Ga toch terug naar de lagere school.
 
Ik stel het trouwens ook niet op prijs dat je mij gebruikt voor je sexuele fantasie....

:+
 
Laatst bewerkt:
Goh, Maximum, ik heb net je signature gezien en verrek, daar staat precies wat ik dacht. Argumenteren is vreemd voor jouw, dus slaan we maar meteen aan het schelden als we onze zin niet krijgen. Weinig fatsoenlijk.

Ben benieuwd of je ook zo naar bijvoorbeeld DutchChili had gereageerd.
 
Nope...zo reageer ik niet naar DC, Gizz, Pork of enig ander fatsoenlijk mens...omdat wij het niet in onze hoofd halen om te zeggen dat boetes uitdelen terecht is...moraalriddertje...
 
Tsss, moraalridder? Ik zeg dat wanneer jij de wet bewust overtreed dat je ook de gevolgen moet accepteren. Daarmee ben ik geen moraalridder! Ik ben een realist, die niet kinderachtig is.

Kom nu eens met goede argumenten man! Je kan het wel.
 
Als ik heel even mag...

Inderdaad, verkeersovertredingen zijn ook overtredingen, en die moeten ook bekeurd worden. Word je gepakt, niet zeuren, dokken!

Maar wat ik wel vind is dat het in dit land allemaal een beetje overtrokken is, als je een paar kilometer te hard rijd krijg je een boete op de deur, maar als je in je dikke BMW of Mercedes een motorrijder bekant van kant maakt door invoeg/inhaal capriolen dan staan ze te kijken alsof hun neus bloed... dan zien ze niets... tenzij jij dan zo'n lefgozer weer op je motor inhaalt en een middelvinger opsteekt, dan zetten ze je aan de kant om je een uitbrander te geven over agressiviteit in het verkeer (ja, is mij al een keer overkomen! Ik had ook een keer een motor gehuurd...)

Laat staan dat ze ernstigere criminaliteit aanpakken, zoals diefstal, drugs smokkel, zinloos geweld... en ga zo nog maar even door...

Het is toch te zot voor woorden dat Oma & Opa te bang zijn om nog in het donker naar buiten te gaan omdat er s'nachts in Delft maar een (1!!) politieauto rond rijd, maar als je een rondje PPP A4 (Delft) doet je er een stuk of 4 tegen komt... |(

Sorry... dat moest ik even kwijt...
 
Laatst bewerkt:
Juist.... waarom zie ik onze blauwe vrienden wel in grote getale (2 of 3 politiemotoren, een stuk of wat opvallende en onopvallende politiewagens, zeker 8 tot 10 agenten die zich ermee bezig houden) als wij als motorrijders onze hobby beoefenen op een rustig viaduct bij Joure? Lekker stiekem loeren op elke overtreding zodat ze weer lekker kunnen bekeuren. :r

Altijd maar zeiken dat ze te weinig mensen hebben maar voor een groepje motorrijders kunnen ze wel bijna 1 agent per motorrijder vrijmaken. |( :X Lekker gemakkelijk scoren.... :r

Je hebt hier zelfs een paar van die klootzakken die proberen overtredingen uit te lokken. Gaan ze met 50 op het klaverblad Heerenveen rijden, helemaal rechts of links op de baan, in de hoop dat je ze gaat inhalen zodat de helden je weer een bekeuring kunnen aansmeren. :r :r :r
 
Mijn speelgoedje zit denk ik over de 100db heen en met db-killers nog wel 90 denk ik.
Ik ben vorig jaar naar Assen gegaan met mijn standaard uitlaten, de lol is er dan snel vanaf.

Een tweepitter zonder brulpijpen is net een lekker wijf met een snikkel tussen d'r benen. Het hoort gewoon niet.Foutje van de natuur!!
 
Juist.... waarom zie ik onze blauwe vrienden wel in grote getale (2 of 3 politiemotoren, een stuk of wat opvallende en onopvallende politiewagens, zeker 8 tot 10 agenten die zich ermee bezig houden) als wij als motorrijders onze hobby beoefenen op een rustig viaduct bij Joure? Lekker stiekem loeren op elke overtreding zodat ze weer lekker kunnen bekeuren. :r

Altijd maar zeiken dat ze te weinig mensen hebben maar voor een groepje motorrijders kunnen ze wel bijna 1 agent per motorrijder vrijmaken. |( :X Lekker gemakkelijk scoren.... :r

Je hebt hier zelfs een paar van die klootzakken die proberen overtredingen uit te lokken. Gaan ze met 50 op het klaverblad Heerenveen rijden, helemaal rechts of links op de baan, in de hoop dat je ze gaat inhalen zodat de helden je weer een bekeuring kunnen aansmeren. :r :r :r

Dit bedoelde ik dus inderdaad, dus homo's van gister in je KLPD-auto... KIJK ook eens naar andere weggebruikers...

Shaker:
Gister nog (WEER dus)een goed voorbeeld in de binnenstad van Utrecht, 1 of andere Seat-homo trekt zijn auto ff flink door in DRUKKE straat! |( pliesie reed erlangs deed NADA NIKS NIENTE. Och gut, toen ik 50 meter stapvoets op fietspad reed (diezelfde straat n.b.) om me motor ergens te parkeren mocht ik gaan uitkeggen waarom ik zonder helm reed :? , en toen dat duidelijk was ivm ik hoor anders geen fietser kon ik gaan uitkleggen waarom ik op uberhaupt op een fietspad reed :? --> WHY :? :( Ook als ik me netjes gedraag voel ik me behandeld als een klein kindje. Kortom de hekel die ik aan de pliesie heb gekregen hebben ze vooral aan hunzelf te danken. Als ik stout doe, en ik word gepakt ja dan is het heeeeeel jammer maar dan zeur ik even(frustratie kwijt uiteraard) en daarna niet meer...

Oh ja nog iets, als ik ongeluk krijg heb ik mezelf er nog het hardst mee, als je in auto zit niet eens zozeer... --> wie calculeert er nou beter de risico's in, snelle motorrijders of snelle automobilisten ?! Dat er meer motorrijders doodgaan ligt aan het feit dat ze onbeschermd zijn bij ongeluk, kijk eens naar aantal ongelukken met auto's en vergelijk dat es, exclusief de schuifongelukken door troep/regen -> echt puur die ongelukken waarbij auto's zitten te slapen :? Volgens mij worden er zo de meeste doodgereden '(

Kortom: |( :( |( :( |( :(
 
Misschien iets minder grof taalgebruik jongens? Verder wel een interessante discussie!

Greetz,
Vinz
 
Maximum is geloof ik niet echt van de subtiele replies, maar daar issie ook bouncer voor... :P

[ontopic]
Maar wat is nou makkelijker: een dief vinden of "onschuldige" brommeraers van de weg plukken...

enniewees, misschien is het tijd om even een tijdje ergens anders te spelen :)
 
Maaruh, ShaRkey, vertel es wrom je ut zo opneemt voor de juten?
Iedereen ziet dat de prioriteiten verkeerd liggen....en jij bent zo een hypocriete lul...
 
Terug
Bovenaan Onderaan