Warning!

mR_OnE

Rookie
15 jul 2002
24
0
Vandaag op het aquaduct (a4, je weet de brug voor de bridge :) stond Ome Spelbreker met een lasergun lekker brommers te shooten, helaas heeft de regen hun pret onderdrukt, maar dus opgepast de kans is dus groot dat ze er morgen weer staan om wraak te nemen, en ook op de ppp als het mooi weer is!

jullie hebben dus net geluk gehad zo te zien vandaag op de bridge etc.
 
Maare krijg ie nog een uitdraai ofzo van de snelheid.
Volgens mij kan ie altijd zeggen dat ie je gelaserd heeft met een te hoge snelheid.
Ik vertouw die smeerlappen toch al niet.
Paar dagen geleden over de Boszoom in rotterdam haalt een wagen mij in en ik er een beetje bij blijven, de snelheid is dermate hoog voor het bos dat ik wat achterblijf i.v.m. behoud rijbewijs sta ik later naast hem is het een agent in priveauto die naar bureau Boezembocht gaat.
Dit terwijl de snelheid in het bos 70 max is.
politie.gif
 
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:39 schreef Marc1100xx het volgende:
.......Paar dagen geleden over de Boszoom in rotterdam haalt een wagen mij in en ik er een beetje bij blijven, de snelheid is dermate hoog voor het bos dat ik wat achterblijf i.v.m. behoud rijbewijs sta ik later naast hem is het een agent in priveauto die naar bureau Boezembocht gaat.
Dit terwijl de snelheid in het bos 70 max is.
politie.gif

dat is dan ook wel een lekker stukje weg. Maar eens met je. Die mannen denken mij te vaak dat ze boven de wet staan.
 
Vandaag op het aquaduct (a4, je weet de brug voor de bridge :) stond Ome Spelbreker met een lasergun lekker brommers te shooten, helaas heeft de regen hun pret onderdrukt, maar dus opgepast de kans is dus groot dat ze er morgen weer staan om wraak te nemen, en ook op de ppp als het mooi weer is!

jullie hebben dus net geluk gehad zo te zien vandaag op de bridge etc.

ben vandaag bij de PPP geweest, maar er is geen bal aan zo!
Van begin tot eind alles afgezet :j :j :j
 
dat is dan ook wel een lekker stukje weg. Maar eens met je. Die mannen denken mij te vaak dat ze boven de wet staan.
Ik reed een aantal weken geleden 130 achter een pliessiebusje aan waar je maar 50 mag (lange rechte stuk weg richting Nijmegen centrum komende vanaf Grave).
Wist ook meteen waar de kastjes volzaten, want daar remde ze voor :P
 
Ik reed een aantal weken geleden 130 achter een pliessiebusje aan waar je maar 50 mag (lange rechte stuk weg richting Nijmegen centrum komende vanaf Grave).
Wist ook meteen waar de kastjes volzaten, want daar remde ze voor :P
Graafse weg dus, maar die kasten wisselen met de week.
4 van de 21 zijn gevuld, waar weet je pas achteraf.
 
geen uitdraai, want eentje werd aangehouden, die werd stopgezet aan het eind van de bocht, maar die laser-smurf kon zijn snelheid niet goed bepalen, terwijl die best wel hard reed....dus kreeg die alleen een waarschuwing.
 
yep, ik ga zo erop, voordat het regent.....rond 1230-1300 op het welbekende stekkie...
 
Er komt geen regen in 't westen!
Lekker bridgen en rijden in z'n 1e versnelling,lekker herrie maken.
Houdt je wel aan de snelheid,want er is een tegenoffensief!!!!
 
Vandaag op het aquaduct (a4, je weet de brug voor de bridge :) stond Ome Spelbreker met een lasergun lekker brommers te shooten, helaas heeft de regen hun pret onderdrukt, maar dus opgepast de kans is dus groot dat ze er morgen weer staan om wraak te nemen, en ook op de ppp als het mooi weer is!

jullie hebben dus net geluk gehad zo te zien vandaag op de bridge etc.
hoelaat was dat dan bedoel je bij delft
we hebben niemand gezien
er stond wel een vito maar die beste man was aan het vissen
 
om een uur of 1600-1630 (zaterdag dus) op het aquaduct stonden ze, maar iedereen was toen al lekker foetsie
 
Terug
Bovenaan Onderaan