Was die middelvinger nodig?

motordevil

Die hard MF'er
24 mrt 2004
847
0
leiden
Reed ik net even een rondje op mijn fiets zie ik in mijn spiegel een mede motorrijder aankomen met een gangetje of 110 op 1 baans weg. Ik ging dus effe tegen de rechterkant rijden zodat ie er makkelijk langs kan.
Komt ie langszetten en kreeg ik de middelvinger van hem (Volgens mij was het echt een middelvinger kon het niet zo goed zien maar weet het bijna zeker kwam ook nog effe een toetertje bij) Ik reed gewoon 90 op de 80 weg en gaf hem de mogelijkheid om er makkelijk langs te gaan en zou dus niet weten waarom ik dat vingertje aan verdiend heb.
Iemand iedeeen
 
fuck you honda ;)
nene je hebt altijd van die aso rijders die vinden dat zij alleen recht hebben om te mogen rijden met de motor en alles en iedereen moet daar voor uit de weg :?
 
Die middelvinger had ik graag geshowed (als het zin had gehad) aan die gsx1100f rijder bordeaux rood die mij met zijn fucking dikke pens in een wit t shirtje mij voor bij knalde net voor een zebrapad bij de molen annex restaurant in nootdorp (ruim boven de 50)

onverantwoorde l@l..is het..

Ik reed daar net in een auto.

Barst van de kinderen daar altijd e@kel..ik hoop dat die st@kt in zijn big mac's..voordat die een kind aanrijdt..f@cking n@t is het.

En al dat gehaast voor een motorjasje?

En trust me iedereen zou het met me eens zijn behalve 1..
 
misschien was het zijn wijs vinger die hij omhoog stak. zo kan je toch ook groeten?

weet ik niet hoor.. maar zou zo kunnen.. zo groet ik ook wel es op me (trap)fiets
 
Die middelvinger had ik graag geshowed (als het zin had gehad) aan die gsx1100f rijder bordeaux rood die mij met zijn fucking dikke pens in een wit t shirtje mij voor bij knalde net voor een zebrapad bij de molen annex restaurant in nootdorp (ruim boven de 50)

onverantwoorde l@l..is het..

Ik reed daar net in een auto.

Barst van de kinderen daar altijd e@kel..ik hoop dat die st@kt in zijn big mac's..voordat die een kind aanrijdt..f@cking n@t is het.

En al dat gehaast voor een motorjasje?

En trust me iedereen zou het met me eens zijn behalve 1..


en dat is............. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan