Was een lekker weekendje

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Naast de ongelukken hier met de MOFO rijders zaterdag en zondag kreeg ik gisteren te horen dat een vriend van me zondag op de Plaspoelpolder zijn FZ 750 tegen een paal heeft geparkeerd :( .
Geloof dat mijn ouders en nieuwe vriendin mijn motor rijden nu toch al stuk minder leuk beginnen te vinden aangezien ik zaterdag zelf ook even exit weg ging om eens te kijken of een bermvlucht nu echt zo moeilijk is. Onwijs veel geluk gehad dat ik niet op mijn smoel ben gegaan. Misschien thuis en met vrienden toch eens leren om niet alles te vertellen.

Verder heb ik het natuurlijk onwijs naar mijn zin gehad. Het hele weekend toch zo\'n 600 a 700 km gereden denk ik :) .
 
Laatst bewerkt:
Ach. Er zijn dit weekend vast veel meer auto ongelukken gebeurd en vast heel veel mensen beroofd op straat. Dus motorrijden is helemaal niet zo gevaarlijk.

En natuurlijk stunt jij nooit :P Dus jou zou zoiets noooooit gebeuren ;)
 
Gisteren: Vriend-maat-ex-collega van me heeft z\'n motor in een sloot geparkeerd... Moest uitwijken op een kleiweg een gleed helling af & sloot in... Echt ;( , ;( en nog een ;( ...
Hij had het ding net zondag af (Eigenbouw op basis van (al eerder gesloopte) GSX-R600)... Kleine vijf- zeshonderd uur in gaan zitten en nu, twee dagen voor taxatie, platte fiets... ;(
Wel alvast allrisk verzekerd, maar dat levert zo ook geen zak op... Iig niets in verhouding tot de werkelijke waarde... ;(

Weekend was al chrashrijk, nu dit weer... Geen goeie week...
 
En komend weekend weer een tof weekend. Als je de weerberichten moet geloven. Ben afgelopen zaterdag ook nog ff wezen schuiven met de knielap wel te verstaan. Op ons thuis circuit. Waar? Kijk maar goed naar de foto.

MZzl ARS....X

Bijlage: MVC-780F1.jpg
 
En komend weekend weer een tof weekend. Als je de weerberichten moet geloven. Ben afgelopen zaterdag ook nog ff wezen schuiven met de knielap wel te verstaan. Op ons thuis circuit. Waar? Kijk maar goed naar de foto.

MZzl ARS....X
Nou waar is dat dan :?
 
hier:

misc.php
 
Inderdaad daar ergens in de buurt. Eigenlijk vlak bij waar een paar van jullie afgelopen weekend hebben gescheurd. Ik vertel dus niet precies waar het is. Maar als ik jullie was had ik die fotos bij knoopunt hoevelaken niet zo genomen. Zie deel \"waar is wat te doen\". Er kijken namelijk ook stille wouten mee.
 
Inderdaad daar ergens in de buurt. Eigenlijk vlak bij waar een paar van jullie afgelopen weekend hebben gescheurd. Ik vertel dus niet precies waar het is. Maar als ik jullie was had ik die fotos bij knoopunt hoevelaken niet zo genomen. Zie deel \"waar is wat te doen\". Er kijken namelijk ook stille wouten mee.

Beter stille wouten dan luidruchtige wouten, enne volgens mij mag je wel op een klaverblad rijden maar niet stilstaan op de openbare weg :+
 
Inderdaad daar ergens in de buurt. Eigenlijk vlak bij waar een paar van jullie afgelopen weekend hebben gescheurd. Ik vertel dus niet precies waar het is. Maar als ik jullie was had ik die fotos bij knoopunt hoevelaken niet zo genomen. Zie deel \"waar is wat te doen\". Er kijken namelijk ook stille wouten mee.


LOL.
Als de stille wouten slim zijn, dan doen ze nog ff niks en wachten ze op de filmpjes van de laatste motortreffen.
})
 
Tis toch droevig.... Dat die heren criminelen gaan oppakken ipv ons motorrijders te pesten.

Nee ze sluiten een zwembad in Amsterdam omdat ze een groep jongeren niet in de hand kunnen houden. Dat ze daar wat van die \"stille\" naar toe sturen. Dat gedoe met een stel van die Pan rijders die mij gaan bekeuren omdat ik een bochtje te hard neem of stilsta op een viaduct |(

Waar zijn we in Nederland in godsnaam mee bezig....


[edit]
ps De eerste de beste die mij gaat vertellen dat de openbare weg geen circuit is, wordt gebanned en elk topic van hem/haar wordt gesloten })
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
[edit]
ps De eerste de beste die mij gaat vertellen dat de openbare weg geen circuit is, wordt gebanned en elk topic van hem/haar wordt gesloten })
[/edit]


De openbare weg is geen circuit! Er zijn nog teveel andere wegge/misbruikers die hier ook te vinden zijn. In het dispuutshuis van mij zijn nog genoeg borden en afzettingen te vinden die we een keer kunnen gebruiken om een stuk weg af te zetten en om te dopen tot circuit!!

Hoop nu dat ik niet gebanned word!!!
 
Op Donderdag 18 oktober 2001 10:55 schreef Sander Vermeer het volgende:
Ja maar de openbare wewg (weg) is toch geen cirquit? (circuit) Er is zoiets als een max. snelheid hoor. |(

EN nu zonder tikfouten.... :P

Tuurlijk weet ik ook wel, maar ik word er zo moe van dat men voor te hard rijden belachelijke straffen heeft en dat er op bijv. moord oid een paar uurtjes werkstraf staan...
 
EN nu zonder tikfouten.... :P

Tuurlijk weet ik ook wel, maar ik word er zo moe van dat men voor te hard rijden belachelijke straffen heeft en dat er op bijv. moord oid een paar uurtjes werkstraf staan...

Je hebt ook helemaal gelijk!! Maar het is zo makkelijk om geld te gaan kloppen bij de weggebruiker. Je begroot gewoon een bedrag wat je per jaar kwijt bent aan boutes en dat gaat allemaal naar de staat die er geen zak mee doen.

De andere overtreders die daadwerkelijk iets fout hebben gedaan (bv. moord, verkrachting e.d.) kosten de staat gewoon geld. Ze moeten voorkomen, advocaten, officiers van justitie, celruimte, jaren onderdak en eten e.d.

Daarom is het ook niet verstandig om deze laatste groep zo lang op te sluiten of gewoon een taakstrafje te geven. Dat kost namelijk geen drol, en een taakstraf levert ook nog iets op (alleen je leert er als overtreder geen zak).
 
Laatst bewerkt:
De andere overtreders die daadwerkelijk iets fout hebben gedaan (bv. moord, verkrachting e.d.) kosten de staat gewoon geld. Ze moeten voorkomen, advocaten, officiers van justitie, celruimte, jaren onderdak en eten e.d.

Daarom is het ook niet verstandig om deze laatste groep zo lang op te sluiten of gewoon een taakstrafje te geven. Dat kost namelijk geen drol, en een taakstraf levert ook nog iets op (alleen je leert er als overtreder geen zak).

Daarom ben ik nou VOOR de doodstraf...verkrachters, moordenaars en dat soort klasse mensen...tegen de muur...
 
Daarom ben ik nou VOOR de doodstraf...verkrachters, moordenaars en dat soort klasse mensen...tegen de muur...
Waarschijnlijk doen ze het dan andersom.
Verkrachters etc. moeten even gaan zitten en krijgen daarna geld toe en jou zetten ze tegen de muur voor het maken van een wheelie op de snelweg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan