was er een beetje klaar mee...

Ik denk toch dat het gewoon jouw accu is. Toen ik m'n motor net had, had ik nog geen druppellader. En aangezien ik niet elke dag reed starte ik hem om de zoveel tijd. Maar ik heb ook hetzelde als jou meegemaakt dat m'n verlichting, toeter, het gewoon deed. Maar met het starten kwam er geen geluid uit. Aanduwen en hij deed het weer. Toch maar een druppellader aangeschaft, en sindsdien nooit meer last van gehad. Dus je moet hem vaker op de lader aansluiten als ie toch stil staat.

Succes
 
Laatst bewerkt:
Ik denk toch dat het gewoon jouw accu is. Toen ik m'n motor net had, had ik nog geen druppellader. En aangezien ik niet elke dag reed starte ik hem om de zoveel tijd. Maar ik heb ook hetzelde als jou meegemaakt dat m'n verlichting, toeter, het gewoon deed. Maar met het starten kwam er geen geluid uit. Aanduwen en hij deed het weer. Toch maar een druppellader aangeschaft, en sindsdien nooit meer last van gehad. Dus je moet hem vaker op de lader aansluiten als ie toch stil staat.

Succes

Accu is ok is net nieuw, ik heb het contactje onder mijn koppelingshendel schoongemaakt en dat scheelde. Heb nu het probleem dat als ik probeer te starten ik een tik hoor en dat dan alles uitvalt. Geen licht ed geen strrom niets! Zekeringen ed zijn ok.
Lijkt vanuit de twee witte dingen te komen onder mijn zadel (bobines?)
Ik heb mijn contact uitelkaar gehaald en toen kon ik weer contact maken, starten en.... het zelfde probleem.
Ik heb dus duidelijk meer hulp nodig!!! Misschien iemand in Rotterdam die mij verder kan helpen???? Zou geweldig zijn!!!!!
 
Laatst bewerkt:
toch nog te weinig stroom misschien, een nieuwe accu is wel vol maar niet helemaal doorgeladen, ff een nachtje laden en kijken wat ie dan doet.....
 
En Zot bedankt voor je input, heb ik echt super veel aan |( Als je niets te melden hebt blijf dan uit mijn topics en ga zeker niet bijdehand doen tegen mensen die proberen te helpen, dank je :N

Relax, die slaapkop had het topic horen te verplaatsen naar techniek. Chopperaars kunnen geen techneuten zijn })

Mijn bijdrage staat hier Checklist niet startende motor
 
Laatst bewerkt:
Iemand die een beetje verstand heeft van techniek kan toch niet op zo'n hobbelpaard gaan rijden :9
 
Laatst bewerkt:
Droge contacten op de accupolen en aan startrelais

Deze doe ik altijd in het vet, in kopervet, stroom = warmte, kopervet is hittebestendig

p..s. had net twee dagen een een VS 700 hier uit Harderwijk en die had exact hetzelfde

Of een sluiting vanwege je gefutsel aan de dodemansknop
 
Laatst bewerkt:
Nog een tippie

vervang die schroefjes van onder de koppelingspot, die je los hebt gehad, die hele dunne
Want ze zijn "uitgedroogd" en afbreken daar dat wil je niet

Gewoon 2 nieuwe erin, en ja kan er weer een keer bij, likkie vet eraan en zit volgende keer niet vast, nieuwe pakking ertussen, als die er nog tussen zat, en je kan weer een paar jaar voordat ie daar weer vocht trekt


Bij voorkeur een harde Imbus
 
Of een sluiting vanwege je gefutsel aan de dodemansknop

Ik denk dat je hier de spijker op de kop slaat ;( Ik blijf lekker aanprutsen, en houd jullie op de hoogte. Nogmaals bedankt voor alle tips!
 
Jaaaa Oma, maar ik had beloofd ze op de hoogte te houden.

Bleek uiteindelijk ook een accukabel te zijn die niet helemaal okselfris meer was, die word dus vervangen.
Nogmaals dank voor al jullie hulp!
 
Terug
Bovenaan Onderaan