Wat aan te passen na modificatie uitlaat

Lago

Die hard MF'er
1 jan 2006
354
0
Gemonde
Goedemiddag benzinesnuivers,

Vraagje, ik heb een kawa zzr600d uit '90.

De motor heeft standaard een 4 in 2 uitlaatsysteem, ik heb dit vanwege een project verbouwd naar een 4 in 1 uitlaatsysteem met behoud van de originele bochten tot het samensmeltpunt, daar heb ik hem doorgeslepen en een enkele rvs pijp aangelast, daarnaast heb ik een korte tri-oval demper gemonteerd van het merk Exan, deze demper is helemaal open, heb er E-keur bij en een dB-killer.

Nu neem ik aan dat er het e.e.a. aangepast moet worden in de zin van sproeiers in de carbs. of een luchtfilter die meer lucht doorlaat?

Wat is jullie advies? Ik weet dat ik wel gewoon met de 'standaardsetting' kan rijden, maar wanneer er flink aan het gas gehangen gaat wordt er toch aanpassingen met betrekking tot sproeiers/luchtfilter nodig zijn voor het behoud van een optimale mengselverhouding?
 
Terug
Bovenaan Onderaan