Wat als de taliban wint?

Biking

MF veteraan
18 sep 2001
2.600
0
Tegelen
Sorry kon het niet nalaten

misc.php


misc.php
 
ik had m al per email ontvangen....

we moeten een beetje uitkijken met dit soort posts...iedereen komt op dit forum...strx zit er iemand bij die dit niet grappig/leuk vindt...en krijgt ruud strx een bom op zijn huis...
 
ik had m al per email ontvangen....

we moeten een beetje uitkijken met dit soort posts...iedereen komt op dit forum...strx zit er iemand bij die dit niet grappig/leuk vindt...en krijgt ruud strx een bom op zijn huis...


Heb je gelijk in.. Zal geen \"foute\" pics meer posten. Zelfs niet m\'n schoonmoeder :)
 
Van mij mag het (nog) wel, ik zie de humor er wel van in.

Mocht ik van iemand commentaar krijgen...dan heb je kans dat ik of een van de mods ze sluit.
 
Mocht ik van iemand commentaar krijgen...dan heb je kans dat ik of een van de mods ze sluit.
Dan krijg je toch rel met 1 van je modjes als je iets zoals dit durft sluiten. Dit is gewoon grappig, niet meer niet minder. Iemand moet al een verdomd goeie reden hebben om dit dicht te laten timmeren.
 
toch kan ik me best indenken dat dit sommige mensen te ver gaat, ik deel de mening van revolution (GOT) maar zou het niet erg vinden als dit soort dingen hier niet voorkomen, gewoon om te voorkomen dat........ (snappie?!)
 
fastnappie,

Hoezo uitkijken.......???
We leven gelukkig in Nederland....daar mogen we zeggen en schrijven wat we denken. Dat recht laten we ons niet ontnemen door zo\'n stelletje malloten.
En als het hun hier in ons landje niet bevalt dan rotten ze maar op.....zo dat is er uit!!!!
Als iemand het niet bevalt wat hij/zij hier leest dan drukt hij/zij maar op de OFF knop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan