Wat als..

Ish

Geblokkeerd account
11 aug 2004
31
0
Zoetermeer
Wat als je net je beperkte rijbewijs hebt gehaald en je wordt aangehouden op een te zware motor?
 
:z

Zo'n reactie had ik echt niet verwacht hoor...

Zou het iets precieser kunnen? Thanx.
 
:^

Nog even iets, mocht je iemand een rolstoel in rijden als je zoiets doet, dan moet je diegene zo veel geld betalen dat je nog geen brommer kan betalen :o
 
:^

Nog even iets, mocht je iemand een rolstoel in rijden als je zoiets doet, dan moet je diegene zo veel geld betalen dat je nog geen brommer kan betalen :o

dan klopt die persoon elke 5 jaar bij je aan voor zn nieuwe stoeltje :)
 
Wat boeit het, je moet het niet willen, onverzekerd rondrijden.
 
Laatst bewerkt:
Wijsneuzen... :P

Bekeuring omdat je zonder rbw voor die motor rijd. Niet de kleinste
Je bent niet verzekerd. Grote keutel aan de knikker bij een ongeval dus.
En denk ook wel inbeslagname van je rbw voor dat wat je wel hebt.
En inbeslagname motor.
 
Als ze er achter komen ben je de lul....maar van alle keren dat ik ben aangehoude heb ik nog nooit papieren hoeven te late zien :?













(ff afkloppe :P )
 
Waarom vraag je dit?

Als je dit van plan bent, dan kan je nu 'met voorbedachte rade' aan je overtreding toevoegen. :P

Kort en krachtig: Als er iemand uit de lucht komt vallen en jou raakt op een voorrangsweg, dan ben je nog schuldig want je hebt geen geldig rijbewijs.
 
Waarom vraag je dit?

Als je dit van plan bent, dan kan je nu 'met voorbedachte rade' aan je overtreding toevoegen. :P

Kort en krachtig: Als er iemand uit de lucht komt vallen en jou raakt op een voorrangsweg, dan ben je nog schuldig want je hebt geen geldig rijbewijs.

LOL !! .... :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan