Wat Aprillia RSV Factory vragen

Kawalent

Die hard MF'er
19 jun 2004
499
0
Ergens
Wie o wie kan me vertellen van welk materiaal de tank is van de RSV Mille Factory 2004 ?
toen ik de Tank-pad stickers dr af trok, ging namelijk de complete lak die dr onder zat dr mee af. Onder deze laklaag zat een vele mooiere (tenminste vondt ik dan :P ) matte rubber-achtige laag zoals ook mn kuipwerk mee is bespoten. Nu wil ik dus eigenlijk die verflaag en al die stickers dus van de tank af halen en dat gaat echt helemaal perfect met Methyleen-Chloride. punt is dat dat ook plastics kan aantasten en de tank is volgens mij dus niet van metaal (is die echt veel te licht voor) Ik zet zelf te denken aan ABS of Polyesther.

iemand dus enig idee van wat voor materiaal die tank is ???
en hoe kan je het beste stickers verwijderen van een al bestaande laklaag zonder deze te beschadigen ?
en als laatste heeft er iemand een Mille R of Factory hier en die lekker getuned (PK's dan)
en nog wat tips voor wat meer vermogen ? K&N en compleet open race-systeem zit dr al op, dus herry maakt ie al vast. })
 
full


hier zitten millerijders genoeg die wat tips kunne geven of helpen ;) , google kan niet altijd alles weten :P

tips voor meer vermogen :

trottle bodies(injectie dus) vergroten
rapidbike of p3c usb
open uitlaatsysteem icm evo airkit(had je al eh)

om meer vermogen te bereiken ga je een pak geld moeten uitgeven vrees ik
 
Laatst bewerkt:
Tank is idd kunststof. Dacht ABS. Zou kunnen trouwens dat je een losse binnentank hebt daaroverheen weer een dummytank zeg maar (dat heeft aprilia vaker toegepast maar weet niet of het bij de rsv ook zo zit).
 
Als het goed is hoort er in het materiaal ergens te staan wat het is... dacht ik...bij kunststoffen....
PE, ABS, PP, PS, PU....ga maar door. Hoeft niet maar soms wordt het gedaan.

Ff gezocht net, is het niet een bepaalde hars? Trouwens, als het benzinebestendig is, dan moet het wel wat kunnen hebben. Tenzij er een binnencoating in zit....
 
Terug
Bovenaan Onderaan