wat ben ik een stom rund

CBAS

MF'er
8 okt 2003
96
0
Antwerpen (Belgie)
geen flauwe aprilgrappen voor mij dacht ik... niemand heeft me vandaag voor de gek gehouden (voorlopig) maar ik ben wel een slachtoffer van mijn eigen verstrooidheid:
Ik kan mijn motorsleutel nergens meer vinden... ik heb het hele huis afgezocht en het begon mij te dagen dat de kans bestaat dat ik hem achter op de motor heb laten steken na het uitladen van de boodschappen uit de zijkoffers (Deauville) dit omdat ik mijn handen vol had met zakken vol boodschappen.
Ik hoop echt dat dit niet het geval is, maar ik vrees het ergste.
En nog veel erger is dat ik de reservesleutel een tijdje geleden uit mijn jaszak ban verloren en mijn motor is uitgerust met het HISS systeem van Honda (voor degenen die het niet kennen: beveiliging dmv een chip in de sleutel, de motor start enkel wanneer hij de chip heeft gescand)
Het feit dat ik de twee sleutels kwijt ben betekent dat het hele systeem moet vervangen worden (motorblok uit elkaar) kost minstens 600 euro...
dure grap... vloek nu nog de hele buurt bij elkaar.

waarom moet ik nu zo verstrooid zijn :( :( :( :( :(
 
o ja, mijn motor staat op schijfremslot... de reden dat hij er nu nog staat.
iemand heeft de sleutel vrolijk meegenomen... wat zijn ze nu met een sleutel, please drop die gewoon in mijn brievenbus, want mijn motor blijft toch onder strenge bewaking op slot en alarm
 
o ja, mijn motor staat op schijfremslot... de reden dat hij er nu nog staat.
iemand heeft de sleutel vrolijk meegenomen... wat zijn ze nu met een sleutel, please drop die gewoon in mijn brievenbus, want mijn motor blijft toch onder strenge bewaking op slot en alarm
Het is wazig wat mensen allemaal mee nemen. Laatst ben ik mijn Kryptonyte slot verloren. Afdekluikje losgeschud en er af. Slot mee. Het luikje lag er nog toen ik ging zoeken. Het slot was weg. Wat moeten mensen daar toch mee.

Anyway, succes met je bike. Honda kan die sleutel niet meer dupliceren?
 
Het is wazig wat mensen allemaal mee nemen. Laatst ben ik mijn Kryptonyte slot verloren. Afdekluikje losgeschud en er af. Slot mee. Het luikje lag er nog toen ik ging zoeken. Het slot was weg. Wat moeten mensen daar toch mee.

Anyway, succes met je bike. Honda kan die sleutel niet meer dupliceren?

Ja is daar niet een soort nummer van?
 
volgens mij kan je idd als je je sleutelnr nog heb een sleutel bij laten maken, pas als je dat twee keer gedaan heb krijg je van honda geen nieuwe sleutel meer, dan moet je de hele computer vervangen, vraag het eens na zou ik zeggen.
 
Ben je niet zo verstrooid dat je denkt dat iemand met jouw sleute rondloopt, maar deze in werkelijkheid in de voorraadkast ligt bij de boodschappen, of in de groentenla van je koelkast... :?

Als je toch verstrooid bent, zou dit zomaar kunnen... ;)
 
pic2.jpg


;)
 
heb je toevallig een zoontje/dochtertje? zo ja, dan kun je die eens vragen waar ze de sleutels liggen...

voor tips moet je sigma ff mailen, die heeft ervaring... :P
 
RUND!! :(



:+

Maarruu, nog eens zoeken en je partner zeggen dat dit niet een leuke 1 april grap is :X
 
Fase 001: Mijn ervaring is als je iets kwijt bent..eerst geef je de wereld de schuld.

Fase 002: Ruzie thuis

Fase 003: Voek hier liggen ze..na een tijdje..Tjezus hoe kon ik dat nou vergeten.

Fase 004: Spijtbetuiging aan het thuis front

Fase 005: Spijtbetuiging aan MF. <- maar deze zul je straks wel overslaan.

The howto:

- Dus ff zitten ..ontspannen en ploep ploep..foek daar had ik ze gelaten. Mijn uitgangs punt was verkeerd.

Voordeel van ouder worden.. ;) Je zal zien dat ik hoogstwaarschijnlijk gelijk krijg.

Struin de straat ook even af ;)
 
- Dus ff zitten ..ontspannen en ploep ploep..foek daar had ik ze gelaten. Mijn uitgangs punt was verkeerd.
Je had de sleutels in je aars gepropt?


@ TS, bel het politiebureau en vraag of een vriendelijke burger toevallig een motorsleutel heeft binnengebracht die uit een motorslot stak - wil nog weleens gebeuren...
 
ja dit herken ik wel. ik zoek mij soms 2, 3, 4 slagen in de rondte. blijken m'n sleutels vaak in een andere jas te zitten of nét op een ander plekkie te liggen. doe mijn contactsleutel voortaan alléén nog in m'n portemonee (die is verder toch leeg) :X

tip: er bestaan sleutelhangers die reageren op fluiten. fluit jij, dan piepen ze terug (geen gein). is misschien iets voor je. O-)
 
Waarom heb je niet meteen een nieuwe sleutel laten bijmaken toen je de eerste keer je sleutel kwijt raakte?

Dit is wel klote. Ik hoop dat je je sleutel nog terugvindt, en anders succes ermee.
 
Kijk eerst eens op Ebay .com onder onderdelen bij je eigen motor voor je 800 euro uitgeef voor nieuwe Hiss dingen...zie wel eens komplete slotsets voorbij komen...ook duur maar zeker geen 800 veel...
 
Laatst bewerkt:
Ben zo eens een hele sleutelbos kwijt geweest, ik dacht dat ik hem in mijn jaszak liet glijden (jas hing aan de kapstok) maar hij viel er net naast en kwam terecht in de jaszak van mijn man...
Tip: kijk in de boodschappentassen/plastic tassen die je bij je had, andermans jaszakken en schoenen die onder de kapstok staan! Hoe heb je trouwens je koffers weer op slot gedaan??? (of zijn die dus nog open?) Ligt sleutel misschien in een koffer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan