wat ben ik een stom rund

helaas nog niet gevonden...

bedankt voor de nuttige tips anyhow!!!

bij de pliesie ben ik nog niet geweest, ga ik straks ff langs

en de winkel waar de motor gekocht is is dinsdag pas open, dus bel ik daar dan ook ff naartoe om te informeren wat ik het beste kan doen

trouwens, heeft iemand nog ervaring met het resetten van zo'n beveiligingssysteem en eventuele kosten daaromtrent

zoals arjanr1 hierboven zegt... dat is al een geruststelling... doen ze het ook on-site? want rijden zonder sleutel is eigenlijk best wel lastig
 
meestal kan je op vertoon van je kentekenbewijs wel weer aan een sleutel komen. Zo werkt dat iig bij auto's.
 
ik heb hier een 7 cijferig nummer gevonden... hondarijders, kan dit een sleutelnummer zijn?
het staat in mijn onderhoudsboekje gepend

btw, dit grapje gaat me minstens 1100 euto kosten :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
contactslot, zadelslot en kofferslot moet vervangen, sleutels geslepen en chip geprogrammeerd, boordcomputer en ontsteking moeten ook vervangen.

varieert van hondadealer tot hondadealer... hier in Antwerpen kost het me 2000 euro, waar ik hem kocht 1500 euro en mijn vader vond een adres waar ze het voor 1100 doen

shit happens
 
contactslot, zadelslot en kofferslot moet vervangen, sleutels geslepen en chip geprogrammeerd, boordcomputer en ontsteking moeten ook vervangen.

varieert van hondadealer tot hondadealer... hier in Antwerpen kost het me 2000 euro, waar ik hem kocht 1500 euro en mijn vader vond een adres waar ze het voor 1100 doen

shit happens

:o
wat een prijzen zeg!!!
:o
 
ik was laatst ook mijn sleutel kwijt . . zat aan de onderkant van mijn magnetische tanktas ...

Dus toen ik het hele huis doorzocht en de tanktas optilde, lag hij er niet onder :P

Wel blij dat ik hem uiteindelijk wel vond, want zo vaak gebruik ik mijn tanktas niet .... :+
 
contactslot, zadelslot en kofferslot moet vervangen, sleutels geslepen en chip geprogrammeerd, boordcomputer en ontsteking moeten ook vervangen.

varieert van hondadealer tot hondadealer... hier in Antwerpen kost het me 2000 euro, waar ik hem kocht 1500 euro en mijn vader vond een adres waar ze het voor 1100 doen

shit happens


Ik weet een adres in Zaandam (NL) waar ze het misschien voor veel minder doen.

Mail me maar even...
 
Terug
Bovenaan Onderaan