Wat betaal jij ongeveer voor je grote beurt??????

R6&RS250

MF'er
10 apr 2003
80
0
Raamsdonksveer
Ik ben met mijn 2000-er R6 toe aan een grote beurt, maar vindt de prijzen die hiervoor gevraagt worden nogal uiteen lopen. :?

Zou wel eens willen weten wat jullie zoal voor een grote beurt betalen???

Volgens mijn dealer houdt de beurt t volgende in:
-kleppen stellen (is dat nodig bij 23dkm :? )
-Olie, filters, alle vloeistoffen
-carburateurs sync. stellen
-eventueel remblokken

Dit alles voor zo ongeveer Euro 300,-, normale prijs????

Ben benieuwd wat t gemiddelde is!!!!
 
kleppen stellen bij 23Kkm? Das wel erg snel, die van mij (thundercat) heeft dat pas bij de 42.000 nodig. Maar incl kleppenstellen vind ik 300 euro nog wel meevallen. Als je nagaat dat je aan materiaal al 100 euro kwijt bent (oliefilter: 10; olie: 30; koelvloeistof: 10; bougies: 4x10=40) vind ik het wel meevallen als je bedenkt hoeveel tijd er nodig is voor kleppen stellen.



[edit viccie: ik blijf bezig vandaag met m'n taalfouten |( ]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben met mijn 2000-er R6 toe aan een grote beurt, maar vindt de prijzen die hiervoor gevraagt worden nogal uiteen lopen. :?

Zou wel eens willen weten wat jullie zoal voor een grote beurt betalen???

Volgens mijn dealer houdt de beurt t volgende in:
-kleppen stellen (is dat nodig bij 23dkm :? )
-Olie, filters, alle vloeistoffen
-carburateurs sync. stellen
-eventueel remblokken

Dit alles voor zo ongeveer Euro 300,-, normale prijs????

Ben benieuwd wat t gemiddelde is!!!!

Zitten daar die remblokken al bij?

Als dat inclusief remblokken is is het niet duur, ik was vorig jaar ong. 500 Euro kwijt voor een grote beurt + 3 sets remblokken(voor & achter).

PS(Motor betrof een ZZR600)
 
300 Euro is een koopje.

Bij mijn zx6r is het kleppenstellen om de 12.000 km.
Dat samen met een beurt en remblokjes koste het 500 Euro, en dit vond ik wel extreem.
Maarja onderhoud is nou eenmaal nodig
 
Op woensdag 28 januari 2004 16:31 schreef Viccie het volgende:
kleppen stellen bij 23Kkm? Das wel erg snel, die van mij (thundercat) heeft dat pas bij de 42.000 nodig. Maar incl kleppenstellen vind ik 300 euro nog wel meevallen. Als je nagaat dat je aan materiaal al 100 euro kwijt bent (oliefilter: 10; olie: 30; koelvloeistof: 10; boegies: 4x10=40) vind ik het wel meevallen als je bedenkt hoeveel tijd er nodig is voor kleppen stellen.
:^
Ik vind dit ook best meevallen.
Ik kan 't niet vergelijken met wat ik betaal omdat ik alles zelf doe, maar klepspeling controleren (er zal nog wel niet gesteld hoeven worden) is al aardig wat meerwerk. (koelvloeistof eruit, radiateur eraf) Dan valt 300 Euro nog best mee.
Maar ik dacht ook dat dat bij een R6 pas bij 40.000 nodig was, net als bij een R1.
 
Okee, Euro 300,- is dus erg redelijk, is overigens zonder de remblokken

had eerder t idee het zelf te doen, maar de kleppen stellen en de carb sync-en zie ik niet zitten zelf........dus gaat ie naar Van Meel

Thanks voor de info!!! :} :]
 
Ik was pas al 240 kwijt voor een kleine beurt... '(

Nieuwe oli + filter
carb afgetapt en synchroon stellen
ketting spannen
remvl. V+A.
 
Na hoeveel km zou je een gixxer 750 een grote beurt laten geven? Ik had gevraagd om de hoeveel een kleine, en bij Motoport zeiden ze volgens mij om de 12000.
 
eej das toevallig, ik moet mijn 2000er R6 ook wegbrengen voor een grote beurt bij Van Meel op de may whahaha

Dus iets van 300 Euro? ik moet er alleen nog een achterbandje bijhebben maar die moet ik eerst nog ff oproken })
 
had eerder t idee het zelf te doen, maar de kleppen stellen en de carb sync-en zie ik niet zitten zelf........dus gaat ie naar Van Meel
Op woensdag 28 januari 2004 18:54 schreef RossiRulezz het volgende:
eej das toevallig, ik moet mijn 2000er R6 ook wegbrengen voor een grote beurt bij Van Meel op de may whahaha
Doe Corne de groeten van me. (Etienne)
Nee, ik heb geen aandelen. Ik postte al voordat ik wist dat jullie naar van Meel gingen dat 't niet te duur was. :)
 
Ik ben met mijn 2000-er R6 toe aan een grote beurt, maar vindt de prijzen die hiervoor gevraagt worden nogal uiteen lopen. :?

Zou wel eens willen weten wat jullie zoal voor een grote beurt betalen???

Volgens mijn dealer houdt de beurt t volgende in:
-kleppen stellen (is dat nodig bij 23dkm :? )
-Olie, filters, alle vloeistoffen
-carburateurs sync. stellen
-eventueel remblokken

Dit alles voor zo ongeveer Euro 300,-, normale prijs????

Ben benieuwd wat t gemiddelde is!!!!

200 euro voor grote beurt zonder kleppen stellen wel incl:
+ Nieuwe olie & olie filter
+ Nieuwe luchtfilter
+ 4 nieuwe bougies
+ carburateurs synchroniseren
+ ophalen en thuisbrengen van de motor
 
Terug
Bovenaan Onderaan