Wat betaal jij voor je motorstalling/garage?

Kikker12

Rookie
18 aug 2004
5
0
Den Haag
Tja hoeveel dan?
Ben gewoon nieuwsgierig. Betaal ik teveel of te weinig?

Ik betaal €50,- per maand voor een garage, gedeeld met nog twee motoren.
Ik kan er 24 uur per dag bij. Regio Den Haag.

Er is wel licht, maar mag er niet klussen oid.
 
klinkt niet duur, is het 50 per motor, of 50 samen?. In Den Haag is alles sowieso duurder.

Gelukkig heb ik er nu geen last van, garage zit bij ons aan het huis vast :+

Mijn Oma heeft wel een gerage, geloof dat die ook zo rond de 30 a 40 de maand zit (Enschede)
 
Is die 50 euro per persoon? Dan is het best veel. Ik betaal ongeveer 70 voor mijn garage die ik deel(35 pp).
 
€ 50,-

Garagebox voor me eigen alleen in Den Helder.
Alleen geen stroom (en dus niet klussen in de winter) :( B|
 
ook zo'n 55 euro per maand, maar mijn auto kan er ook in... garage onder de flat.
Geen licht, water en electra, wel jaarlijks een verhoging van 3%
 
kostte me €250.000,- maar we hadden een meevallertje, want er zat een woning aan vast die er bij bleek te horen
 
37 euro, samen met de eigenaar van de auto die er naast staat. In Amsterdam.

[edit] misschien niet helemaal duidelijk: het gebruik is samen maar de 37 euro's komen van mij, of hij eigenaar of huurder is weet ik niet. [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Locatie: Berchem (randgemeente Antwerpen)

1999 - 2003: 12.50 euro/maand voor een hoekje in de keldergarage van 1 x 2 meter. Niet afgesloten, motor zichtbaar voor jan en alleman die de garage inwandelt. Garage zelf afgesloten met niet-automatisch sluitende poort. Nauwelijks licht, geen electriciteit, geen water.

2003: 40 euro/maand voor een parkeerplaats in een open parkeergarage. Plaats voor wagen én moto. Niet afgesloten, motor zichtbaar voor jan en alleman die de garage inwandelt. Garage zelf wel afgesloten met automatische poort. Wel licht, geen electriciteit, wel water.

Locatie: Antwerpen centrum.

2003 - 2004: 76 euro (2 x 38) voor een parkeerplaats in een open parkeergarage. Plaats voor mijn twee moto's. Niet afgesloten, motor zichtbaar voor jan en alleman die de garage inwandelt. Garage zelf wel afgesloten met automatische poort. Veel licht, geen electriciteit, wel water.

2004 - current: 50 euro voor een aflsuitbare garagebox :} Plaats voor mijn twee moto's. Box is afgesloten, licht aanwezig, mogelijkheid (oogluikend toegelaten) om te klussen. Garage zelf ook afgesloten met niet-automatisch sluitende poort. Licht (in box), electriciteit, water.

Soms loont het om wat rond te zien...
 
50 euro vind ik een nette prijs.

Ik heb net zelf in Rijswijk ( Den Haag ) een garagebox gekocht bij mij voor de deur en ik denk erover om deze te verhuren aan nog 1 of 2 motorrijders. Het zal ook een bedrag van rond de 50 euro worden.
 
Mag ik hier ook een gezochtoproepje plaatsen??
Ik zoek namelijk nog een stekkie voor twee fietsen. En dus het liefst gedeeld(tsja...de kosten hé) En dan natuurlijk wel in Breda-West(tsja...de afstand lopen hé)
 
Mag ik hier ook een gezochtoproepje plaatsen??
Ik zoek namelijk nog een stekkie voor twee fietsen. En dus het liefst gedeeld(tsja...de kosten hé) En dan natuurlijk wel in Breda-West(tsja...de afstand lopen hé)
Gewoon ff posten in gezocht en gevonden :)
 
Ik had een grote garage onder m'n huis ( maar in een klote buurt ) en huurde daarbij een grote garage om de hoek ( was in Utrecht ) voor 275,- Gulden

Nu verhuisd en een schuurtje naast m'n huis voor 2 motoren en de rest in een garage zo'n 10 km hiervandaan met electra en mogelijkheid tot gebruik van water en toilet :} voor 20,- Euro per maand :} :} Staat de trike in en zo'n motor of 4, ruime werkbank en kastruimte. Staat helemaal vrij maar goed bewaakt en is 24 uur per dag bereikbaar :} ( is bij de vader van een vriend/collega van me )

Hiervòòr huurde ik een keine schuur zo'n 5 km van huis voor 110,- Euro per maand, zat niet eens licht in. Voor die 90,- Euro per maand wil ik wel iets verder rijden ;) ( kom er toch bijna nooit )
 
50 euro vind ik een nette prijs.

Ik heb net zelf in Rijswijk ( Den Haag ) een garagebox gekocht bij mij voor de deur en ik denk erover om deze te verhuren aan nog 1 of 2 motorrijders. Het zal ook een bedrag van rond de 50 euro worden.


Als je hebt besloten wat je gaat doen, moet je me maar een mailtje sturen. ik heb eventueel wel interesse. Motor staat nu bij de schoonouders in ypenburg. Dus ligt eraan waar in rijswijk het is, als het dichterbij is(kwa reistijd) heb ik zeker interesse
 
Ik betaal 45€ /maand voor een garage om de hoek.
Geen elektriciteit.

Is wel groot genoeg om spullen op te bergen, de motor EN een auto.

Is in Antwerpen trouwens...
 
heb thuis een garage in me tuin voor de auto e.d
en voor de motor kon ik een straat verder een nette garage er bij kopen voor 10.000€.(betonenvloer,nieuwe deur en een nieuw dak)
daar staat mijn motor in en nog 2 andere.
ze betalen mij daarvoor 20€ per persoon per maand.
dus ik krijg 40€ per maand en als ik de garage verkoop maak ik er zeker winst op.
ik wou hun ook niet het vel over de oren trekken *D
en zo is iedereen blij toch
 
Ik betaalde € 75 per kwartaal!! In Den Haag
met video bewaking en al.
Maar hij stond wel buiten, overdekt!
En je moest eerst door een een soort huis en dan pas kwam je er, van buiten kun je er niet komen!
 
Ik had in Amsterdam een garage bij mij in de straat voor 79 euro, incl stroom en water. Was groot genoeg voor een auto + 1 a 2 motoren.
 
Gewoon ff posten in gezocht en gevonden :)


Inmiddels ook gedaan Spider ;)

In het verleden samen met twee anderen (waarvan 1 een rijinstrukteur met 3 motors) een garage gedeeld. Betaalde toen FL 25,00 per maand(huur was door 4 gedeeld).
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal €38 per maand voor een garagebox zonder licht of stroom. Officieel mag er alleen een auto staan en je mag er (weer officieel) niet klussen. Staan in totaal 3 motoren in.
 
in mijn straat is er wel een stalling, maar vind 40 euro per maand toch wel een beetje te duur... dus ik betaal niets en loop t risico dat mijn dodemansknopje omgezet wordt... dat ie gestolen ozu kunnen worden ben ik niet al te bang voor... staat nl. 100 meter verderop een mooi glimmende R6 met minder sloten dan banditje :) (ziet er iig uitnodigender uit ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan