Wat betaal jij voor je motorstalling/garage?

48 Euro/maand voor autostaanplaats in prive ondergrondse garage. Kunnen dus moto's van vrienden ook staan. veeeel te veel naar mijn gedacht. Maar 'k ben wel op mijn gemak nu.
(studentenbuurt - heel veel zat volk 's nachts...)
 
42 euro inde maand voor een box hier om de hoek in de achterhoek.
staat mijn auto in plus nog 2 motoren. zonder stroom of wat.
 
Ik betaal mijn broer €5 per maand voor een stukkie van zijn garage.

:P

Zit nog stroom in ook.
 
Mijn garagebox kost me €33,- per maand.
Alléén mijn auto staat erin overigens,de moto staat in de keuken. :P
 
Niet duur allemaal. Ik betaal een paar honder euro voor twee motoren, een stuk of wat fietsen en een assorti zooil. Per maand.

Ok, er zit een twee onder een kap verblijf bij, maar toch.
 
Iemand een site ofzo waar je dat kan zoeken excl marktplaats?
Google geeft ook niet veel.

Ik zoek nog wat in Enschede. Geen haast.
 
Heb motor stalling onder flat en kostte me alleen kosten van nieuwe sleutels. Buiten deur en binnen deur dus 2 sloten. Motor staat er droog, licht en elektriciteit en een tapwaterkraan zijn aanwezig. Stalling alleen voor flat bewoners. Alleen voor sleutelen is er binnen weinig ruimte. Woon in zoetermeer
 
De motoren staan er niet in, maar kost €32,67...Heerenveen.

Moet ergens straatstenen en meuk kwijt heh :P
 
ik betaal 25 euro voor een gedeelde garage met 2 anderen
geen stroom, weinig licht (aansluiting straatverlichting) alleen savonds dus
loopt af en toe een cm of 3 water in als het goed hard regent...
maarr 't is 5 km van m'n huis en hij staat "droog" nouja op de middenbok dan
 
Ik heb voor 20.000 euro een garage gekocht en betaal nu 90 euro per maand. Daarvan krijg ik weer een deel terug van de belasting plus ik onderverhuur een deel voor 20 euro :)
 
Vorig jaar voor 27500 pleuro mijn garage van 4*6 meter gekocht.
Als je het goed bekijkt is dit eigenlijk belachelijk, 20 jaar geleden kocht je hier een heel huis voor volgens mij.
Maarja, je wilt toch dat je fietsje veilig en droog staat he.
 
Waren in Rotterdam (Kop van Zuid) €35,- per maand kwijt. Gesloten parkeergarage (met afstandbediening :9~ ). 1 Parkeervak delen met nog 2 motoren. Parkeerplaatsen zijn alleen beschikbaar voor huurders van bovenliggende appartementen.

Greetz!

O ja, water en elektr. beschikbaar in het vuilnishok :+
 
Gelukkig heeft mijn pa een Hok! anders had ik ook een probleem. Volgend jaar een carpoort maken.. en dan een paar rolgordijnen (a la frans bouwer)we in.. en mijn probleem is opgelost. Als ze een paar jaar later geen probleem hebben gemaakt van gordijnen. dan metselen wij hem dicht. :P
 
Mocht ik hier in de blokken een garagebox willen huren dan kost me dat 70 pleuro's ... :r
Maar i kheb al gezien dat er andere motorijders heir in de buurt wonen. Dus ik zal nog berichtje uithangen om met 2 of 3 een box te huren en kosten te delen.
 
Ik betaal 103 euro per maand (Leidschendam)voor mijn garagebox incl.licht. :? :?
 
ik wou dat jullie bij ons in de buurt woonden, dan konden jullie bij mij wel een ruimte huren voor de motor, want als ik zie wat jullie per maand betalen, dan kon ik slapend rijk worden. :+
 
mocht je nog iemand zoeken om de garage mee te delen hoor ik het wel.
ik woon zelf in den haag tegen rijswijk aan.
laterss
 
€ 50,-

Garagebox voor me eigen alleen in Den Helder.
Alleen geen stroom (en dus niet klussen in de winter) :( B|

He een plaatsgenoot grappig. Betaal niets voor een garagebox zat er een bij het huis wat mijn ouders nu gekocht hebben daar staat m'n motor nu ook enige nadeel is dat een aardig eindje uit de buurt is van onze huidige woning. Hier in den helder ligt de huur prijs tussen de 35 en 60 euro voor een box per maand.
 
Wij hadden de motoren afgelopen winter voor €50,- per motor de hele winter onderdak bij Ten Kate motoren / Nieuwleusen. (in ons geval van nov t/m mrt)
Nadeel is dat je op een lekkere zonnige winterdag niet ff de motor kan pakken, voordeel is dat-ie wel de hele winter warm op zolder gestald staat.
 
Helaas past mijn wing niet meer in mijn schuurtje die ik nog steed huur onder in mijn 1e flat voor 4,50 euro per maand dus daar staat nu een harley in van een kennis voor nop (zo ben ik) en staat mijn wing gratis in de garage die toevallig aan mijn huis vast zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan