Wat betaal jij voor je motorstalling/garage?

Wie van jullie weet er in Doetinchem of in de nabije omgeving een motorstalling?
Ben al tijden aan het zoeken maar tot op heden nog geen succes gehad.

Groetjes,

Pancho
 
Mijn garagebox kost me 60 euri per maand in Den Haag. Binnenkort komt er 19% BTW bij -O- maar er staan nog 2 motoren bij in en we delen het bedrag dus 20 euri per maand.
Geen water en geen licht.

Edit: flatgebouw staat er tegenaan dus klein beetje slepen met emmers enzo als ik de motor wil wassen en sleutelen kan ook (de kleine dingen).
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal ongeveer 700 euro per maand voor de stalling van mijn motor.
Dan heb ik er wel een huis bij wat aan de garage vast zit en er is voldoende water en electriciteit.
:+
 
€147.500 met een huis er aan vast en een berging die net zo groot is als de garage en krachtstroom.



owh jah... en een tuin met vijver *D
 
Ik huur een plekkie in een box waar iemand allerlei spullen opslaat.
Voor 25,= / maand, een kwartier lopen vanaf mijn huis.

Geen licht etc., maar kan er wel wat sleutelen, als ik wil.
 
mijn motor staat bij mij om de hoek in een garage waar nog zo'n 20 motoren staan. Het hoort bij de motorzaak die er tegenover zit. (roadhouse vlaardingen)

30 euro per maand
 
Sta gratis in hartje Amsterdam! Met 2 sloten onder een hoes onder een fel brandende lantaarnpaal. De veiligste plek in de hele stad. Kunnen ze ook niet rustig ongezien mijn motor jatten itt tot een garage of box waar meteen een handig stopcontact zit voor hun slijptol.... :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan