Wat betaal jij voor je motorverzekering

Nounou
In NL liggen de verzekeringsprijzen blijkbaar VER uiteen.
De een betaalt 35eypo per jaar, de andere 150 en sommigen 166*4=664 per jaar, zonder allrisk
Jawadde.

Ik betaal in belgie (dankzij koekblik bij zelfde agent verzekerd) 250E/jaar, WA+ rechtsbijstand, maar geen omnium/diefstal (onbetaalbaar), met belgisch equivalent van altijd schadevrij (=24 schadevrije jaren) voor een diversion900 (500/900/1200/1800cc maakt geen verschil uit)
Die 250E/jaar is een onofficiele standaard.
Zonder koekblik bij zelfde agent verzekerd is het geen 250 maar eerder 350.
En jonge snotneuzen betalen dubbel tot driedubbel ...
 
Iets van 47 euro per maand voor een All-Risk met rechtsbijstand en opzittendenverzekering voor een Monster 1000S uit 2005. Dit is bij KNMV, en ik ben 24 jaar oud, 3 schadevrije jaren.
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal € 10,40 per maand wa+ incl rechtsbijstand en opzittende ;)
Dit is voor een Fireblade 929 uit 2000.
Oh ja, ben 25 jaartjes jong. Het is dus heeeeeel goedkoop :} *D
 
22 jaar oud
1 auto verzekerd
voor dagelijkse motor €45 per jaar WA
2 oldtimers bij elkaar €40 per jaa WA
 
Vorig jaar april 210 euro betaald, geen schadevrije jaren, 19 jaar

Licht motortje (25kW) uit '94, in een rustige 65 plusser buurt :+

WA+ bij Unigarant..

Volgens mij duurder dan bij Univé, maar bij Unigarant schijnen ze minder moeilijk doen wat betreft diefstal (als je maar een ART4 goed gekeurd slot om je motor hebt geworpen dan schijn je volgens hun regeltjes verzekerd te zijn tegen diefstal).. Bij Univé las ik dat als je geen "SCM alarm geval" hebt dat het een stuk duurder wordt...

Ik vind het wel best zo. :+
 
Ik betaal 140 euro per jaar voor twee motorfietsen wa + rechtsbijstand en opzittenden verzekering , cagiva mito en een dnepr met zijspan bij centraal beheer rij al bijna 28 jaar schadevrij.
 
K1200S,
All risk,
36 jaar,
schadevrije jaren onbekend (meer dan genoeg :P),
+/- 850,- per jaar,
regio brabant.
 
het gaat om een sport tourmotor de honda vfr800fi vtec ben 23 jaar en woon in amsterdam.

Honda VFR800 2001 (13660 nieuw, 7400 dagwaarde), woon 40km onder Rotterdam, rij jaarlijks +/- 25-30d km.

22 jaar: 120/maand (0 schadevrije jaren)
23 jaar: 108/maand (1 schadevrije jaren)
Andere verzekering vanaf april 2008:
24 jaar: 67/maand met winterstop (2 schadevrije jaren) (FZ750 voor de winter: WA zal 90eur per jaar zijn ofzo)

Het was volgens mij Unigarant, waar ik nu heen ga... GEEEEEN idee ;).

Allrisk, opzittenden en rechtsbijstand voor de VFR...
 
Laatst bewerkt:
128 euro per jaar.

wa
beperkt casco (diefstal incl)


kreeg alleen geen korting ondanks mijn gecertificeerd alarm.
-O-
 
120 euro per maand, All-Risk, R6 2003, regio Zuid Holland, 21 jaar, 0 schadevrijejaren. Bij de Unive (goedkoopste)
 
Honda Deauville uit 2002, KNMV verzekering, 222 euro per jaar, 70 % korting, Geen VRO
Incl: Rechtsbijstand, Opzittende, kleding , accesoires (tot 455 per item) , helm en bagage.
Niet gek, al zeg ik het zelf.
 
Laatst bewerkt:
168 euro per jr wa+ diefstal en opzittende geen rechtsbijstand(heb ik apart voor alles)
42 euro per kwartaal
14 euro per mnd
8jr schadevrije jr
75% noclaim
ANWB
 
Laatst bewerkt:
Mijn Rocket III heb ik all risk verzekerd via bikerpolis. Daarvoor betaal ik € 67.43 per maand. Dat is met aftrek van 75% bonus/malus korting, 10% rijvaardigheidskorting, 15% ervarenrijders korting en 7,5% assurantie belasting. De basispremie is €2430,= per jaar -O- Dit zou je dus als beginnende jonge motorrijder moeten betalen om een rocket III all risk te verzekeren.

Mijn BMW R 1100 RS heb ik ook bij bikerpolis wa verzekerd, daar betaal ik €35,= per jaar voor.

Mijn Guzzi heb ik nog bij de europeesche verzekerd, maar die is te duur voor €70,= per jaar, die gaat volgend jaar ook naar bikerpolis.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan