Wat betaal jij voor je motorverzekering

Hawk Tartaros

MF veteraan
5 feb 2008
10.536
2
Ik wou effe weten wat jullie zoal betalen voor je motor verzekering.
Wat betaal jij per maand, kwartaal, half jaar of per jaar.
 
Vanochtend afgesloten toevallig :)

205,- per jaar

WA+ diefstal etc.. en met rechtsbijstand en opzittende verzekering.
Gaat hier wel om een aprilia rs125 dus wel een lichte motor.

(edit)
22 jaar
Regio: Achterhoek
2 schadevrijejaren

Bij unive trouwens ;)
 
Laatst bewerkt:
afhankelijk van de motor/leeftijd/regio

Regio haaglanden
zx 10 107kw '91
23 jaartjes
240,- geloof ik.. had wat verzekeringen door elkaar lopen, mgoed, vorig jaar ongeluk gehad/gemaakt.. k*tkoekblikker die vond dat we wel samen op een rotonde konden...
 
Laatst bewerkt:
dat is zo variabel.

leeftijd
jaren rijbewijs
schadevrije jaren
wa, wa+, casco
type motor en leeftijd
woonplaats

betaal zelf op jaarbasis 70 euro voor wa voor een 1998 cbr 600, 26 jaar en in twente, geen schadevrije jaren.

een vriend die hetzelfde heeft alleen 8 schadevrije jaren die betaald iets van 30 euro voor exact hetzelfde :P
 
het gaat om een sport tourmotor de honda vfr800fi vtec ben 23 jaar en woon in amsterdam.
 
je zult rond de 200-250 euro zitten (afh van schadevrije jaren, bj motor, wa/wa+ enz)
 
Laatst bewerkt:
wil je een verzekering afsluiten of wil je weten of je op een redelijk bedrag zit?

knmv.nl kun je je premie berekenen :)
 
Betaal 150 per jaar voor een WA+ verzekering bij Centraal Beheer. Heb ook nog een aparte rechtsbijstand voor mijn auto en motor van 50 per jaar. Ik rij op een Fireblade uit 2001. Heb ook 8 schadevrije jaren en een werkgeverskorting van 15%. Valt mij dus erg mee.. Overweeg om een All Risk verzekering af te sluiten als het niet veel duurder is.. Voordeel van WA is wel dat ik onbewust toch wat voorzichtiger rij denk ik :)
 
5 euro 80 per maand (WA+) oude motor uit 1987 dus kost geen drol :)
0 schadevrije jaren
geen kortingen
geen rechtsbijstand etc
 
Laatst bewerkt:
5 euro 80 per maand (WA+) oude motor uit 1987 dus kost geen drol :)
0 schadevrije jaren
geen kortingen
geen rechtsbijstand etc

best "raar" dat jij wa+ kunt verzekeren..
meeste motoren na 15 jaar worden niet meer WA + aangenomen :) (tenzij je een taxatierapport kunt overhandigen enz/oid)
 
28 jaar, 9 jaar no-claim (altijd eng om dit teveel te vermelden)

Unive:

Honda CBR1100XX (WA+) +/- 145,- per jaar
Honda CBF250 (WA) +/- 60,- per jaar
 
Ik heb mijn verzekering 2 weken geleden afgesloten en betaal tussen de 250-300 euro per jaar.
Dit alles voor WA+ (met diefstal dus), schade opzittenden, kleding, rechtbijstand etc.
Niet duur als je na gaat dat ik pas 18 ben, op een Honda CBR600RR uit 2004 rijdt en in Noord-Holland (regio A'dam) woon.
Ik zou zeggen: neem eens een kijkje op www.hemaverzekeringen.nl
Verreweg de goedkoopste :D

GRTZ
 
Tja de hema , tzal vast lekker goedkoop zijn.. maar heb er toch zo'n ''schoemaker hou je bij leest '' gevoel bij op 1 of andere manier.
 
Ik zou zeggen: neem eens een kijkje op www.hemaverzekeringen.nl
Verreweg de goedkoopste :D


oei, ik zie dat ik hier ze 50% goedkoper zijn dan Unive.

Scheelt natuurlijk veel, heb niet de tijd om de voorwaarden door te pluizen, maar je bent "de rookworst" als ze niet uitbetalen. :P
 
Lees voor de gein eens de voorwaarden die Hema stelt door, wat ik begreep doen ze vrij moeilijk bij het moeten uitbetalen.
 
Ik heb alle polisvoorwaarden doorgelezen met een paar mensen die in de economie zitten en er iig veel verstand van hebben. Zij zeiden me dat het volgens hun wel betrouwbaar was.
Maja... gwn niet crashen ;)
Daarnaast bespaar je zoveel geld dat je de opgelopen schade zelf wel kunt betalen (mochten ze iets niet uitkeren). Het is en blijft natuurlijk een verzekeringsmaatschappij en het lijkt me dan wel dat ze zich aan bepaalde voorwaarden moeten houden.
 
Ik zou zeggen: neem eens een kijkje op www.hemaverzekeringen.nl
Verreweg de goedkoopste :D

GRTZ

Ik ben ook eens gaan rekenen, maar voor mijn motor all-risk betaal ik nu €34,67 bij de Hema is dat € 39,98 per maand. Mijn auto (wa+) kost me nu €10,36 p/m bij de Hema : € 19,68.

Toch 15 (14,63) euro per maand duurder, voor 2 vervoersmiddelen, en dan heb ik nog wat andere verzekeringen lopen die ik maar niet meer vergeleken heb, HEMA dus niet altijd VERREWEG de goedkoopste! Ik zit via een tussenpersoon bij Aegon.
 
Laatst bewerkt:
cbr600rr=> ingeschreven op 78kw, 166€ om de drie maanden!
gewone verzekering zonder iets erbij. (ze moesten 750€ extra voor omium)
 
Iets van €156 per ....... MAAND!

All-risk verzekerd
2007 Yamaha R1
23 jaar
3 jaar schadevrij
Noord-holland (vlakbij haarlem)
 
Heb auto en motor bij 1 verzekeraar. Motor kost zo maar 13 euro per maand voor WA + diefstal/brand.

GSX-R600 uit 1997 met nog geen jaar rijbewijs en geen schadevrije jaren bij motor. 23 jaar nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan