Wat betalen jullie aan stallingskosten??

kUUk

MF'er
1 jun 2004
174
0
't Gooi
Op zoek naar een geschikte winterstalling (ik ben dus geen doorrijder, dat doe ik in m'n auto wel :) ) heb ik er een gevonden voor in totaal €100,- voor ± 6 maanden. Een particuliere loods waarin ook andere motoren, een caravan en een paar auto's overwinteren. Is dit duur/goedkoop/redelijk? En wat betaal jij, als je je motor zelf niet kunt stallen?
 
Laatst bewerkt:
100 E voor een plekkie van 2 vierkante meter vind ik nogal aan de hoge kant.
Ben blij dat ik 3 motoren kwijt kan.
 
Een maat van mij huurt een garagebox in Zwolle (voor de zwollynezen onder ons, aan de Meppelerstraatweg, daar in de buurt 6 str links en dan weer rechts) en die btaald 50 euro per maand voor de hele garage, pas een auto en twee motoren in eventueel, maar ie gebruikt um alleen voor de motor.
Ik kan ze zelf thuis stallen en bij pa op de boerderij, wel stoffig, maar goede temp
 
Afgelopen jaar iets van EUR 115 betaald bij Molenaar Motors in IJsselstein. Zij maken hem dan ook stallingsgereed en in het voorjaar weer rijklaar (geen beurt overigens). Ik was er wel tevreden over maar ben wel benieuwd naar goedkopere adresjes.
 
Een maat van mij huurt een garagebox in Zwolle (voor de zwollynezen onder ons, aan de Meppelerstraatweg, daar in de buurt 6 str links en dan weer rechts) en die btaald 50 euro per maand voor de hele garage, pas een auto en twee motoren in eventueel, maar ie gebruikt um alleen voor de motor.
Ik kan ze zelf thuis stallen en bij pa op de boerderij, wel stoffig, maar goede temp

Kan je nog ietsje specifieker zijn, kunnen ze het nog makkelijker vinden.
Zoveel tijd hebben die gasten natuurlijk niet. :+
 
Een maat van mij huurt een garagebox in Zwolle (voor de zwollynezen onder ons, aan de Meppelerstraatweg, daar in de buurt 6 str links en dan weer rechts) en die btaald 50 euro per maand voor de hele garage, pas een auto en twee motoren in eventueel, maar ie gebruikt um alleen voor de motor.
Ik kan ze zelf thuis stallen en bij pa op de boerderij, wel stoffig, maar goede temp

50 pm voor garage? Das niet veel :}
Weet iemand een garage (mag ook gedeeld worden met andere bikes hoor) in de buurt van Voorburg voor die prijs?! ;)
 
Ik heb een garagebox gehuurd vlakbij m'n woning. Daar staat m'n auto (bmw) in samen met de R6. Kost 136 euro per maand. Maar het staat wel droog en veilig.
 
nop :+

vriendje van een kennis van een maat en daar de neef van wist nog wel een leuk plekje :+

edit: 100 uien in 6 maanden is echt geen geld voor een droge stalling
 
ik heb nog een motor stalling te huur, met ruimte voor plus minus 50 motoren....ik vraag 25 Euro per maand voor elke motor...

Je probeert ons toch niet de ogen uit de steken omdat alles in Amerika groter, beter , mooier en goedkoper is?

Want wij hebben toch de volgende voordelen:
- Goeie sociale zekerheid
- Duitsland in om de hoek waar je lekker kunt planken.
- Wiet, drop, hagelslag
- Fatsoenlijk bier
- Mogen niet rechts inhalen das veel veiliger
- Geen bergen

;)
 
Je probeert ons toch niet de ogen uit de steken omdat alles in Amerika groter, beter , mooier en goedkoper is?

Want wij hebben toch de volgende voordelen:
- Goeie sociale zekerheid
- Duitsland in om de hoek waar je lekker kunt planken.
- Wiet, drop, hagelslag
- Fatsoenlijk bier
- Mogen niet rechts inhalen das veel veiliger
- Geen bergen

ik zeg gewoon dat wij nog ruimte over hebben die we niet meer gebruiken voor de paarden :?

wij hebben wiet, drop , hagelslag
wij hebben heineken en grolsch
jullie mogen niet rechts inhalen maar daar houd toch de meeste mensen niet aan, dus dat is gevaarlijker.
jullie hebben Duitsland om de hoek, dus je bent zo bij de bergen.
 
ik zeg gewoon dat wij nog ruimte over hebben die we niet meer gebruiken voor de paarden :?

Ik twijfel of je mijn smiley wel hebt opgemerkt, was een geintje he...

Ik vond trouwens vandaag een foldertje in de bus met de prijs voor de winterstalling. Die bedraagt EUR 150 (max 4 maanden).
 
Ik betaalde vorig jaar 100 Euro/jaar voor het stallen van een motortrailer inclusief onbeperkt halen/brengen. (was ideaal, andere stallers stellen grenzen aan het aantal keren ophalen/brengen)

Bekende van me had er een "garagebox" voor ik meen iets van 200 Euro/jaar.
Hij kon onbeperkt ophalen/brengen en zels ter plaatse een dagje sleutelen was geen probleem. Was in de regio Oss, landelijk gelegen.
 
ik betaal niets, ik kan hem kwijt op 2 plaatsen:

de parkeergarage van mijn vorige werk (ken de code van de poort nog) lekker veilig met camerabewaking, wel tochtig en koud

bij mijn schoonouders in de garage... gigantische volledig onderkelderde villa in brasschaat dus plek zat, daar kan ie op stutjes en aan de optimate.

tweede optie lijkt me beter ;)
 
Sinds wanneer wordt er massaal ingeblikt in de winter??? ;) Wat is er mis met doorrijden? Je krijgt er zelfs gratis zout voor weer en vaak ook nog genoeg water onderweg om je blok mee af te spoelen :P
;) ;) ;) ;)
 
In Emmeloord schijnt Motorcentrum Emmeloord een zeer goede stalling te hebben:

"Voor slechts €20,- per maand stalt u niet alleen uw motor bij ons maar krijgt u ook de garantie dat uw motor na afloop van de stallings-periode weer direkt start en u zonder stress weg kunt rijden.
Wij zorgen ervoor dat uw accu ontkoppeld wordt en indien nodig bijgeladen wordt vlak voordat u uw motor weer komt halen."

Zie ook http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=tech&id=698&replypage=3
 
Terug
Bovenaan Onderaan