Wat betekend het icoon \"I\'m with stupid\&qu

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZX6Ronald

Die hard MF'er
5 nov 2001
427
0
Misschien een hele |( vraag maar wat betekend het icoon:

:^

Ik zie het vaak gebruikt worden door iedereen in (in mijn inziens) verschillende contexten. Ik kan er voor mezelf maar geen betekenis aangeven. Wanneer wordt dit icoon gebruikt?

thkz
 
Hoe iedereen het gebruikt moet ieder voor zich weten, maar oorspronkelijk is het bedoelt als soort van \'flauwe\' of \'grappige\' manier om te zeggen dat je dezelfde mening hebt als de vorige poster.
 
:^

Zo gebruik ik hem goed volgens mij!!
hihi
misc.php
 
Is er nog ergens een topic waar al die icons / smilies zijn uitgelegd ? Want in de FAQ zie ik alleen de standaard smilies.
 
Is er nog ergens een topic waar al die icons / smilies zijn uitgelegd ? Want in de FAQ zie ik alleen de standaard smilies.
Deze I\'m with stupid is de enige smilie die niet in de FAQ staat, meer zijn er niet op M-F.

Dus deze plus die uit de FAQ en je hebt ze allemaal.
 
ECHT WEL! :)

Ziet er alleen een beetje lelijk uit maar het gaat om het idee.

Ik bedoel het idee net!
Wat we (ik) ÉCHT niet wil, is dat iedereen begint te miepen zodra er iemand effe offtopic gaat brallen. Ontopic is goed, maar offtopic moet ook kunnen!
 
Ik bedoel het idee net!
Wat we (ik) ÉCHT niet wil, is dat iedereen begint te miepen zodra er iemand effe offtopic gaat brallen. Ontopic is goed, maar offtopic moet ook kunnen!

Had ik niet aan gedacht!

Die moet er ECHT NIET bij!!!!!!

Dan staan er in iedere topic tig van die dingen en daar wordt je wel schijtziek van denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan