Wat de politie in New York doet met illegale motoren...

Motoren zonder typegoedkeuring dus waar gewoon op rondgereden werd. Dus betekent; was eigendom van sukkels die per definitie onverzekerd rondcrossten op de openbare weg.
Prima dan!

Exoten daargelaten, die er waarschijnlijk niet tussen zullen zitten, blijft het puntje bij paaltje maar staal en plastic hoor.
Worden wel weer andere gemaakt. En als je dit niet doet rijden ze binnen no-time weer rond op de openbare weg.
 
!!!!!!!!!!STAAN ZE HIER ERGENS ALS UNIEK EXEMPLAAR !!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!SPECIAL NEW YORK EDITION!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!KOFFIE STAAT KLAAR!!!!!!!!!!!!
 
Motoren zonder typegoedkeuring dus waar gewoon op rondgereden werd. Dus betekent; was eigendom van sukkels die per definitie onverzekerd rondcrossten op de openbare weg.
Prima dan!

Exoten daargelaten, die er waarschijnlijk niet tussen zullen zitten, blijft het puntje bij paaltje maar staal en plastic hoor.
Worden wel weer andere gemaakt. En als je dit niet doet rijden ze binnen no-time weer rond op de openbare weg.
Dit

rijd er nog maar een keer overheen hoor
 
Belachelijk :( prima als je dit met de moderne plastic prut doet, maar er zullen vast wat mooie oldschool crossers tussen zitten..
doei CR250's...
 
Belachelijk :( prima als je dit met de moderne plastic prut doet, maar er zullen vast wat mooie oldschool crossers tussen zitten..
doei CR250's...

Waarschijnlijk gestolen, zonder serienummers, wellicht gebruikt voor criminele activiteiten.

Zie onderstaand voorbeeld van de "crossers" in Philadelphia ..... etc etc

Ik vind het overigens best leuk om naar te kijken moet ik eerlijk bekennen. Het heeft wat zo "vrij" dat zij zich gedragen.

Maar ehh.... ik snap best dat die dienders daar de boel maar al te graag laten slopen.

Gebeurd hier in NL ook.

IsDatZo zijn uitlaat is pleitte. :o
 
Laatst bewerkt:
In new york is een wet dat je daar niet met "dirt bikes" mag rijden, dus die worden zonder pardon in beslag genomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan