wat denken jullie????

Status
Niet open voor verdere reacties.

boxerbiker

Rookie
20 mrt 2020
1
1
'(kun je straks je motor nog wel kwijt als je hem wilt verkopen met de aankomende crisis en moeten we maar doortuffen of ?????
 
Het kopen / verkopen van een motor lijkt me nu niet een groter probleem dan anders. Tenminste als het om 2e hands gaat. Niuwe ducati is een ander verhaal, die maken even geen brommers. En verder zal het internationaal transport van nieuwe motoren misschien een beetje op zijn gat liggen.
 
Om even op de topictitel te reageren. Ik denk dat TS moet leren hoe je fatsoenlijk een topic start.
 
Hoeveel is jouw motor je waard?

Ik raak nog liever mijn linkernier kwijt dan mijn motor.

Ga wat extra werken en je zal je prima redden in deze 'onrustige' tijden.
 
Na eindelijk er achter gekomen te zijn dat de bevestigingsmail in de spambox terechtgekomen was
me, me, me.
Het is mijn!
Of m'n. Maar geen me.
Misschien ook een raar 1e bericht voor een nieuweling, maar lees 'Chinese remblokken' eens..

"me gekochte blokken"
"me Brommert"

Ik dacht een serieus forum gevonden te hebben, maar heb ik het verkeerd ("verkeerd in goede staat" lees ik wel eens..)?

of ben ik gewoon te oud hiervoor...
 
Ik weet niet of het representatief is, maar ik had mijn auto ruim €1000,- onder de laagste vergelijkbare vraagprijs op marktplaats gezet.

NUL reacties.
 
Ik weet niet of het representatief is, maar ik had mijn auto ruim €1000,- onder de laagste vergelijkbare vraagprijs op marktplaats gezet.

NUL reacties.

Tja ik verkoop een aanhanger binnen notime voor zeer goede prijs en word ervoor plat gemaild 🙄
 
Goed. Om maar te melden wat ik eigenlijk te melden had: Vanwege uitbreiding (motor nr. 4 dus ruimtegebrek en ik wil een lagere instapmotor voor m'n dochter kopen) heb ik een Honda CB450SC NightHawk al bijna een jaar te koop staan. Hoef er niet veel voor te hebben, 650 euro voor een oerbetrouwbare fiets, in de overgangsregeling v.w.b. belasting en gewoon een leuke, roestvrije motor. ruim 500 keer bekeken, 1 reactie: "Wat wil je er voor hebben...." (eh 650 euro?). Iemand wellicht tips of geinteresseerd? Of is het echt crisis nu??
 
Na eindelijk er achter gekomen te zijn dat de bevestigingsmail in de spambox terechtgekomen was

Misschien ook een raar 1e bericht voor een nieuweling, maar lees 'Chinese remblokken' eens..

"me gekochte blokken"
"me Brommert"

Ik dacht een serieus forum gevonden te hebben, maar heb ik het verkeerd ("verkeerd in goede staat" lees ik wel eens..)?

of ben ik gewoon te oud hiervoor...

Goed. Om maar te melden wat ik eigenlijk te melden had: Vanwege uitbreiding (motor nr. 4 dus ruimtegebrek en ik wil een lagere instapmotor voor m'n dochter kopen) heb ik een Honda CB450SC NightHawk al bijna een jaar te koop staan. Hoef er niet veel voor te hebben, 650 euro voor een oerbetrouwbare fiets, in de overgangsregeling v.w.b. belasting en gewoon een leuke, roestvrije motor. ruim 500 keer bekeken, 1 reactie: "Wat wil je er voor hebben...." (eh 650 euro?). Iemand wellicht tips of geinteresseerd? Of is het echt crisis nu??
Zou beginnen hem in het topic motoren te koop te zetten suc6

En ging even mis hier met plaatsen excuus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan