wat denken jullie????

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Weer een docent Nederlands er bij"

Blokken zijn remblokken.
Een Brommert is geen brommer

Weet ik allemaal, Frits

Eey, die sin ken ik ok, gebruikt ik ook vel..

Hep ik du sin goet gesgreven??

En nog geen slotje???
Eey, Mod's, wakker worden mannen!!!
 
DAT bedoel ik dus. Je ziet dat wel vaker.
Een nieuw MF-member slingert een bericht over de muur en daarna is ie volledig van het toneel verdwenen.
Vr 13.46h aangemeld en vr 13.58h weer in rook opgegaan. Daarom start je altijd als 'rookie'!
Tja, alleen z'n nick-name voorspelt al weinig goeds: 'boxerbiker' Dan hoef ik verder al niet veel meer uit te leggen!

Je ziet de MOD soms ingrijpen in topics, dat ik denk dat het wel ietsje minder mag.
Bij topics als deze (de titel is al onzin) mogen ze van mij juist wel iets meer doortastend optreden!
 
DAT bedoel ik dus. Je ziet dat wel vaker.
Een nieuw MF-member slingert een bericht over de muur en daarna is ie volledig van het toneel verdwenen.

Vr 13.46h aangemeld en vr 13.58h weer in rook opgegaan. Daarom start je altijd als 'rookie'!
Tja, alleen z'n nick-name voorspelt al weinig goeds: 'boxerbiker' Dan hoef ik verder al niet veel meer uit te leggen!

Je ziet de MOD soms ingrijpen in topics, dat ik denk dat het wel ietsje minder mag.
Bij topics als deze (de titel is al onzin) mogen ze van mij juist wel iets meer doortastend optreden!

NOU EN???

Voorlopig zitten hier al 3 pagina's lang idioten over van alles of niks slap te lullen, wat meer wegheeft van een ouderwets potje tinderflirten dan met mannen die naar benzine ruiken en rubber eten. Nondeju.
Wat is dit voor een krakershouding: TS verwachten we niet meer terug, dus we nemen zn topic over en maken er het onze van?
Logisch als een mod ertegen zou optreden, toch? Gewoon een slotje, maar waarom er Libelle-praat nodig is tot die tijd? Genoeg andere topics

Jullie vergeten dat er ook a-technische mensen zijn. Die vinden een forum, komen erachter dat ze zich kunnen aanmelden, doen dat en typen een heus berichtje. Vervolgens zitten ze niet met de F5-knop in de hand te kijken of er al reactie is. Zij hebben nog de snelheid van de post in hun patroon zitten, over 3 dagen loggen ze weer eens is, als ze het wachtwoord en het lid-worden-van uberhaupt nog herinneren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan