Wat denken wij hiervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The DanMan

MF veteraan
25 jun 2005
8.525
1.870
Rotterdam
http://www.robinhogervorst.nl/item/incidenten/1064/Tiener-op-motor-zwaargewond-na-vluchtpoging-voor-politie.html (robinhogervorst.nl)

Minderjarig, dus joyriding. Van diefstal afkomstig?

Het mag niet, het kan niet, vooral niet met al dat hippe politiekcorrecte geneuzel.
Maar ik moet even gezegt hebben dat ik hoop dat deze eikel voor de rest van zn leven in een rolstoel beland.

Maar hij zal wel een schadevergoeding krijgen omdat a) de auto verkeerd geparkeerd stond, en er dus anders op een normale manier langs had kunnen rijden/scheuren.
En b) met zoveel toeschouwers heeft hij publiekelijk al ten schande gestaan.

Dit topic zal wel snel een slotje krijgen, maar... who care's??

Het is zoo lekker om te lezen dat die lui zich de vernieling in rijden *O*
 
Ik denk IBTL :)

Maar ik moet even gezegt hebben dat ik hoop dat deze eikel voor de rest van zn leven in een rolstoel beland.

Achterlijke reactie trouwens, dat wens je niemand toe. Zeker niet een minderjarig persoon die doen zo vaak dingen zonder na te denken.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk IBTL :)Achterlijke reactie trouwens, dat wens je niemand toe. Zeker niet een minderjarig persoon die doen zo vaak dingen zonder na te denken.

Ik ben ook jong geweest, ben nu 27 en het is nooit in me opgekomen om een motor te stelen en hiermee te joyriden toen ik <18 jaar was... Je kunt niet alles goedpraten...

Denk dat dit een dure les voor hem zal zijn, hoop maar dat ie er iets van leert.
 
Ik denk IBTL :)Achterlijke reactie trouwens, dat wens je niemand toe. Zeker niet een minderjarig persoon die doen zo vaak dingen zonder na te denken.

Achterlijk? Zou je net zo reageren als het jou motor zou zijn die eerder op de avond is gestolen?
Ik deed vroeger ook weleens dingen zonder er eerst over na te denken; met de cross fiets (edit: mountainbike dus) een natuurgebied ingaan wat eigenlijk verboden was :o shocking, niet?!
Ik reed niet als minderjarige als een halve zool op de openbare weg om daarna als een malloot te vluchten.
 
Laatst bewerkt:
Vind het ook nogal ongenuanceerd. Dat wens ik niemand toe, minderjarig of niet, niet voor joyriding en ook niet voor diefstal. Heeft niks met politiekcorrect te maken.
 
Laatst bewerkt:
Het is zoo lekker om te lezen dat die lui zich de vernieling in rijden *O*

24.gif


En:

043abf2d-e5c4-4c54-8c46-eceeac66c27f.jpg
 
Achterlijk? Zou je net zo reageren als het jou motor zou zijn die eerder op de avond is gestolen?
Ik deed vroeger ook weleens dingen zonder er eerst over na te denken; met de cross fiets (edit: mountainbike dus) een natuurgebied ingaan wat eigenlijk verboden was :o shocking, niet?!
Ik reed niet als minderjarige als een halve zool op de openbare weg om daarna als een malloot te vluchten.

Yup, ook al was het mijn motor. Die kun je wel weer repareren, menselijk vlees is iets lastiger. Maargoed ik ben wellicht niet zo materialistisch als jij en de TS.

En als je ziet hoe die scootertjes allemaal rondrijden tegenwoordig, zonder enige angst voor een ongeval alle regels aan hun laars lappend, wens je die dan ook allemaal een rolstoel toe?
 
Ik denk IBTL :)Achterlijke reactie trouwens, dat wens je niemand toe. Zeker niet een minderjarig persoon die doen zo vaak dingen zonder na te denken.

Als jij een reactie van iemand anders achterlijk vindt :?

Mag ik jou reactie ook wel zo noemen zeker :r
 
http://www.robinhogervorst.nl/item/incidenten/1064/Tiener-op-motor-zwaargewond-na-vluchtpoging-voor-politie.html (robinhogervorst.nl)

Minderjarig, dus joyriding. Van diefstal afkomstig?

Het mag niet, het kan niet, vooral niet met al dat hippe politiekcorrecte geneuzel.
Maar ik moet even gezegt hebben dat ik hoop dat deze eikel voor de rest van zn leven in een rolstoel beland.

Maar hij zal wel een schadevergoeding krijgen omdat a) de auto verkeerd geparkeerd stond, en er dus anders op een normale manier langs had kunnen rijden/scheuren.
En b) met zoveel toeschouwers heeft hij publiekelijk al ten schande gestaan.

Dit topic zal wel snel een slotje krijgen, maar... who care's??

Het is zoo lekker om te lezen dat die lui zich de vernieling in rijden *O*

Misschien zelf een motor gekocht en nu aan het wachten totdat die 18 is en zn rijbewijs kan halen?
 
Yup, ook al was het mijn motor. Die kun je wel weer repareren, menselijk vlees is iets lastiger. Maargoed ik ben wellicht niet zo materialistisch als jij en de TS.

En als je ziet hoe die scootertjes allemaal rondrijden tegenwoordig, zonder enige angst voor een ongeval alle regels aan hun laars lappend, wens je die dan ook allemaal een rolstoel toe?

JA!! wel een electrische dat dan weer wel
 
Yup, ook al was het mijn motor. Die kun je wel weer repareren, menselijk vlees is iets lastiger. Maargoed ik ben wellicht niet zo materialistisch als jij en de TS.

En als je ziet hoe die scootertjes allemaal rondrijden tegenwoordig, zonder enige angst voor een ongeval alle regels aan hun laars lappend, wens je die dan ook allemaal een rolstoel toe?

Ik geloof er eerlijk gezegt niks van. Als mijn motor gestolen zou worden zou ik de diefjes alle slechts van de wereld toewensen. En ze er het liefst een handje bij helpen.

Wil jij werkelijk je 999 terug als bouwpakket? Onder het mom van; ooow die brengen we morgen ffies naar Motoport joh, die bouwen hm wel weer op als nieuw'.

Ik heb niks over scooterrijders gezegt. Daar gaat de discussie ook niet over.
Met een scooter jakkeren, of met een motor joyriden, dat vind ik 2 hele andere dingen.
Waarbij laatstgenoemde in mijn ogen zwaarder weegt.
Om nog maar te zwijgen over het vluchten voor de politie.
 
Aaah ... Een Suzuki S(ch)R(o)AD(t) :o

Maar wel zuur voor de eigenaar van die Fiat én die Suuz (als 'ie gestolen blijkt te zijn).
 
Laatst bewerkt:
En iemand de rest van zijn leven in een rolstoel toewensen vanwege het joyriden is een primitieve gedachte welke spreekt van schande. Mafketel. En hij krijgt ook geen schadevergoeding.

Ga toch krassen met je onnozele wansmakelijke internetcrap.
 
Laatst bewerkt:
Misschien zelf een motor gekocht en nu aan het wachten totdat die 18 is en zn rijbewijs kan halen?

Dus? Dan valt het toch onder joyriding? Of heb ik het nu fout?
In politiekcorrecte taal: het besturen van een motorvoertuig zonder geldig rijbewijs.
 
Ik vind het topic een nietszeggende titel hebben.
Ik vind dat mensen nogal ongenuanceerd reageren.
Ik vind ook dat die jongeman maar snel beter moet worden zodat hij zijn rijbewijs kan gaan halen.
Ik vind dat ook wanneer die motor toch gestolen blijkt te zijn, al mag 'ie dan ook effe extra straf.
Ik vind 't ook prima als er op zulke beroerde openingsposts een slotje volgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan