Wat doe ik fout..

Ik vind het stiekem ook wel leuk als ik met mijn knie op de grond door de bocht ga.

Zeker nu ik titanium blokken in m'n sliders heb zitten
en achter me een flinke vonkenregen veroorzaak... })


Dat gaat bij dus al niet op... heb nl geen leren pak met van die leuke knie-dingen :X Wie weet deze zomer maar ff een leuk leren pak kopen...
 
Dat gaat bij dus al niet op... heb nl geen leren pak met van die leuke knie-dingen :X Wie weet deze zomer maar ff een leuk leren pak kopen...


Dus jij probeert een knee-down te maken zonder sliders :X

Ik zou toch maar is overwegen als ik jou was om een stel sliders te halen, en een broek waar je ze op kan bevestigen natuurlijk(indien je die nog niet hebt).
 
Och, als je maar voldoende gaat hangen, krijgt iedereen z'n knie aan de grond (ook al sta je bijna stil ....)
 
Dat gaat bij dus al niet op... heb nl geen leren pak met van die leuke knie-dingen :X Wie weet deze zomer maar ff een leuk leren pak kopen...

Jezus mann, waar gaat dit over |(
Dus toch wat ik zei: korte broek, hempie en slippers :?
 
aaaah alleen het steppie op de grond... :?
wat had je gedacht hoe ver je nog zou kunnen :}

nog iets verder en je wordt gearasteerd voor het vernielen van de
openbare weg!!
 
Kleinere fiets kopen :+

full
 


Jaja.. weet het

Moest opnieuw inloggen en logde onder de verkeerde in (andere gebruik ik niet eens meer). En NEE ik ben er niet zo 1 die het leuk vindt om te kletsen met zichzelf.

Nood brak wet, kon het pw niet meer vinden van deze account, totdat het lichtje ging branden van "wachtwoord vergeten? Klik hier" :X


Is dat tenminste ook meteen weer de wereld uit geholpen


:]
 
Jaja.. weet het

Moest opnieuw inloggen en logde onder de verkeerde in (andere gebruik ik niet eens meer). En NEE ik ben er niet zo 1 die het leuk vindt om te kletsen met zichzelf.

Nood brak wet, kon het pw niet meer vinden van deze account, totdat het lichtje ging branden van "wachtwoord vergeten? Klik hier" :X


Is dat tenminste ook meteen weer de wereld uit geholpen


:]

BS

Je kloon opent zelfs topics. Worden we gematst?
:W
 
Bij mij wilt het ook nog niet echt lukken als ik er naast hang in de bocht. Ik zit wel aardig in de buurt van de grond maar nog net niet... Op mijn achterband heb ik nog 1 a 2 mm rand zitten, dus echt veel platter kan denk ik ook niet? Misschien ben ik te lang met 1,93m? Of moet het dan juist makkelijker zijn.
 
Bij mij wilt het ook nog niet echt lukken als ik er naast hang in de bocht. Ik zit wel aardig in de buurt van de grond maar nog net niet... Op mijn achterband heb ik nog 1 a 2 mm rand zitten, dus echt veel platter kan denk ik ook niet? Misschien ben ik te lang met 1,93m? Of moet het dan juist makkelijker zijn.


moet je arnold vragen die is groter, en heeft een vergelijkbare fiets.
zij doen het perfect.
niet dat ze veel oefenen, maar das bij zaak.
 
Je geeft zelf eigenlijk al het antwoord,je steppie is er eerder dan je knie,
op een echte racer heb je veel meer grondspeling en een coureur voelt ook met zijn knie of hij op de grens zit,omdat als zijn steppie de grond raakt hij op zijn plaat gaat omdat zijn rubber op is.
Je kan de slijtboutjes nog van je steppies af halen,alleen weet ik niet of dat
verstandig is met de grens van je banden,of je moet in iedere bocht je knie uitsteken.Succes :] :] :]

Tjongejongejonge. ..... dat valt echt wel mee. De heren in bv. de KNMV cup (dus niet eens de supergoden) Rijden met de R1,en r6, en Gixxers echt de stepjes aan de grond en dat zijn toch echte SS. Ik rijdt zelf beslist niet zo snel als deze KNMV mannen en vrouwen maar heb ook al eens met mijn Mille R een stepje aan de grond gereden.

Voor wat betreft die knee-down. Wanneer je een rechterbocht neemt, dan draai je je rechter schouder naar voren. Je houdt je linker onderarm tegen de tank aan. (geeft meer gevoel) Je blijft alleen met je linker bil op het zitje zitten, de andere helft er dus naast. Je zet je linker hak op het stepje en draait de punt van je linkerschoen naar buiten. Je rechterschoen zet je met de punt/tenen op het rechter stepje. Je steekt nu automatisch je knie naar buiten. In de rechterbocht nu voor je gevoel je knie zo vermogelijk naar buiten/beneden drukken. Lekker bochtje sturen en niets overhaasten. Probeer het maar eens elke dag 15 minuten. Na 3 of 4 dagen is het klaar. Wanneer je een maatje hebt die het al kan, probeer dan achter hem aan te rijden. (Niet harder dan je eigen gevoel aangeeft) Wanneer hij z'n knie aan de grond rijdt dan zit jij er ook niet ver meer vanaf. SUCCES

En voor degenen die dit nu weer niet leuk vinden of de lol ervan niet inzien. *D
 
Je zet je linker hak op het stepje en draait de punt van je linkerschoen naar buiten. Je rechterschoen zet je met de punt/tenen op het rechter stepje. Je steekt nu automatisch je knie naar buiten.
Als je je rechter hak op het stepje zet en je tenen naar buiten dan is dit toch gewoon gevaarlijk
:? ,dacht dat je je tenen op je stepje moest houden omdat anders je voet gekneld kan geraken :N
(Jij weet het wss beter dan mij maar ik wil gwn weten hoe het nu zit O-) )
 
Om even op de topicstarter terug te komen. Ga heelhuids naar huis. Oefen die kneedowns maar lekker op het circuit of zo.
Het is maar advies, je zal niet de eerst zijn die onder de vangrails komt '(
 
ik ga het allemaal van het weekend eens ff proberen (mocht het mooi weer zijn)...



En ja, voor die laatste reactie (bij heerenveen staan geen vangrails).


En nogmaals ja, ik weet over het algemeen mijn grenzen wel te vinden cq. te verleggen... StapJE voor stapJE en uiteindelijk voelt de motor niet goed meer aan en daar is dan de grens voor mij 8-) tot daar en niet verder! Hopelijk voordat het bandje wegglijdt, maar dat zal wel goed komen. Ik ben er niet zo een die meteen de grens met 50% verlegd.


groeten, Cat


:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan