Wat doe ik fout .....:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Donderdag gaat ook goed komen, je kunt het anders laten ze je niet opkomen voor het examen. Ga donderdag dus gewoon lekker genieten. Niet teveel nadenken, just enjoy :]

Lijkt me een strak plan lekker genieten en het weer boeit me helemaal niet!!!!
full
 
Gefeli met je theorie en nog heel veel suc6 morgen *D !

Ik had 2 fouten voor theorie van zowel de auto als motor, gelukkig :)
En ik moet 8 december afrijden voor de motor dusss :Z
..wish me luck :)
 
Gefeli met je theorie en nog heel veel suc6 morgen *D !

Ik had 2 fouten voor theorie van zowel de auto als motor, gelukkig :)
En ik moet 8 december afrijden voor de motor dusss :Z
..wish me luck :)

I wish you all the luck there is....lekker rijden en verstand op nul. Zal voor kijken of dat werkt morgen.
full
 
We know, kunnen we ze vrijdagavond komen ophalen ??

Ja jongens, jullie lezen het goed, die worden niet door Bengeltje ritueel verbrand, maar door ons 8-)
 
Ja jongens, jullie lezen het goed, die worden niet door Bengeltje ritueel verbrand, maar door ons 8-)
Yeh right.... *D je moet zo gauw mogelijk beginnen hoor Sas, want zoals het bij mij ging is ECHT niet aan te bevelen. Heb je lang genoeg de tijd om de strijd met het CBR te winnen wahahaha
 
Bengeltje,

Voor alles is een eerste keer
en dat geldt ook voor het motor praktijkexamen.
Na morgen hoeft dat niet meer,
Want met lessen heb je je voldoende kunnen bekwamen.

Niet teveel gaan nadenken,
Twijlen moet dus niet.
Jij gaat jezelf het A-stempeltje schenken.
Ga lekker rijden morgen en geniet!

Enjoy :] en...... Kick some but!

Zo voor morgen nog wat positieve enrgie meezenden en dan hebben we er weer een motorrijdster bij ;)
 
hahaah wat lief. Je positieve engergie heeft dinsdag ook de deuren geopend. Liep net met mijn leren pak naar beneden ligt alles vast klaar. The_Bladerunner heeft nog even een laatste inspectie op de helm gedaan en dan gaan we ervoor om 7.30 uur. Ik heb er echt zin an. Ben helemaal niet nerveus. Net wat je zegt gewoon lekker rijden en kijken of de CBR l.llen het oke genoeg vinden....

Kicking CBR
full
part II
 
hahaah wat lief. Je positieve engergie heeft dinsdag ook de deuren geopend. Liep net met mijn leren pak naar beneden ligt alles vast klaar. The_Bladerunner heeft nog even een laatste inspectie op de helm gedaan en dan gaan we ervoor om 7.30 uur. Ik heb er echt zin an. Ben helemaal niet nerveus. Net wat je zegt gewoon lekker rijden en kijken of de CBR l.llen het oke genoeg vinden....

Kicking CBR(Afbeelding) part II

Alles is dus klaar voor morgenochtend, jou Bladerunner heeft het goedgekeurd, er kan dus niets fout gaan. Morgen ga je vrolijk rond
161.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan