Wat doe ik fout .....:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes! GEFELICITEERD!!!!!! Wist wel dat je het kon, alleen moest je die eikels bij het CBR nog overtuigen ;) Klasse, hoor :} :} :}




Donderdag gaat ook goed komen, je kunt het anders laten ze je niet opkomen voor het examen. Ga donderdag dus gewoon lekker genieten. Niet teveel nadenken, just enjoy :]

*D thanxx je bent een echte MF vriend ;) .....kunnen we niet van iedereen zeggen....beetje jammer..... B|
 
Laatst bewerkt:
[me]the_bladerunner blijft tot die tijd met gekruisde vingers en samengeknepen billen zitten... :X [/me]

Zo, kan m'n billen weer ontspannen.....

Gefeliciteerd lieverd
full
 
Netjes hoor!! Gefeliciteerd, maar eh nu t mooiste nog he, je praktijk!
Gaat wel lukke joh, probeer (serieus) te genieten van je laatste "rijles" (examen dus), deed ik ook en in 1x gehaald!
 
Op dinsdag 25 november 2003 17:25 schreef the_bladerunner het volgende:Zo, kan m'n billen weer ontspannen.....

Zorg je dat er een motor klaarstaat donderdag, kan ze gelijk na het behalen van het papiertje gassen ;)
 
Gefeliciteerd met je theorie en veel succes met afrijden a.s. donderdag. Maak jezelf niet gek, laat goed zien dat je kijkt, ook als je op een voorrangsweg rijdt en rij alsof je in je eentje rijdt.
 
Thanxxx het instralen heeft gewerkt eindelijk geslaagd. Ontzettend bedankt voor al je steun heeft me heeeeellll goed gedaan!!!!!!!!!!!!!! Zo nu kan ik as donderdag afrijden..
(Afbeelding)
Nog effe in het forum

GEFELICITEERD

Nu nog effe slagen a.s. donderdag, maar na al deze trammelant heb je dat zeker verdiend !!!

nieuwsgierigmode
hakken over de sloot verhaal of ruimschoots erover met polstok ?
P.S. Heb het zelf met 5 fouten gehaald, dus ik mag het vragen O-)
/nieuwsgierigmode

Het grovertje !

 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 26 november 2003 00:19 schreef DaSuperGrover het volgende:nieuwsgierigmode
hakken over de sloot verhaal of ruimschoots erover met polstok ?
P.S. Heb het zelf met 5 fouten gehaald, dus ik mag het vragen O-)
/nieuwsgierigmode

Het grovertje !
:) natuurlijk mag je het vragen...4 fout waarvan weer die vraag die ik al als duister op het forum heb gezet. Ik heb nu 9 seconde de dia kunnen observeren, maar blijf erbij dat er een antwoord mist B|

Morgen lekker afrijden, moet al om 7.30 op de bike... :z
 
Hee ik denk ik kijk nog ff hoe het nu allemaal is en ik lees dat je inmiddels je theorie hebt :} en dat je morgen af gaat rijden ( en slagen natuurlijk!!!)))

Suc6!!!!!!!!!!! :)
 
Netjes hoor!! Gefeliciteerd, maar eh nu t mooiste nog he, je praktijk!
Gaat wel lukke joh, probeer (serieus) te genieten van je laatste "rijles" (examen dus), deed ik ook en in 1x gehaald!
Dat is een hele goeie tip....het wordt inderdaad de laatste rijles...gek idee eigenlijk...vanavond lekker vroeg naar bed. Morgen om 7.30 gaan we nog even lessen.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan