Wat doe je als je geen ruimte hebt?

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Dan doe je dit met je motor:
mhuis.jpg


Oh ja, ik heb ff een Sony DSC-F505V camera in huis te leen. Dus ik ben ff wat aan het spelen. :)

Hier nog een paar:

Nog klein stukje:
band.jpg


Eigen kilometers: })
km.jpg
 
Wel lastig dat je er steeds overheen moet klimmen als je bij de bank wil komen..
Of blijf je de hele dag op je motor zitten?
 
Ik zei toch niet dat IK daar woonde. M'n motor staat er... })

Normaal staat ie in de keuken, maar ik moest ff wat aan de motor knutselen, dus ff in de kamer, anders heb ik geen ruimte.

Bij mij thuis (studentenkamer) krijg ik hem de trap niet op (2 hoog). Dus deze staat bij m'n ouders (Waar ik ook nog veel te vinden ben.).

:) Vandaar.
 
Was je vrouw thuis toen je doe foto hebt gemaakt?? :? :? :? :

Tjek m'n geboortedatum. En het feit dat ik waarschijnlijk niet voor m'n 30ste niet wil trouwen. 1+1=...

Oh ja, dat verklaard ook dat het m'n interieur niet is.
 
Zit er nu voor de lol op. Geen Lazer helm meer, nu Shoei. Moet er eigenlijk wat anders opplakken...
 
ons moeder zou me alle hoeken van de kamer laten zien als ik mijn motor binnen zet.

(zal wel meer gaan van) je hebt g.v.d. al heel de garage vol liggen met je rommel.
 
Is wel een goeie test of ie vloestof lekt. Vooral olie doet het altijd goed op de vloerbedeking })

Een echte motor lekt niet. Zelfs mijn oude motor durf ik op de duurste vloerbedekking te zetten.

Mijn brommer lekte daarentegen wel altijd. De halve inhoud van de tank lag gewoon op de tegels buiten. Carburateur zal wel niet helemaal in orde geweest zijn ofzo. Klote brommers.
 
Mocht ik later de mogelijkheid hebben en de ruimte dan wil ik mijn mooi gepoetste GS wel op een kleine verhoging in de woonkamer hebben. Maar dat zit er voorlopig nog niet in. '(

Ach, mijn tijd komt nog wel ;)
 
Mocht ik later de mogelijkheid hebben en de ruimte dan wil ik mijn mooi gepoetste GS wel op een kleine verhoging in de woonkamer hebben. Maar dat zit er voorlopig nog niet in. '(

Ach, mijn tijd komt nog wel ;)

M'n broertje is een keer bij iemand in Grave een motorblok voor een CB350 gaan kopen. Er was een baby op komst en hij had geen plaats meer voor de box. Had oa een CB750 in de huiskamer staan.
 
ik heb laatst een knutselmotor gevonden, die komt mooi op de plek van de eethoek, want eten kan ook op de bank. Ik vind het een fantastisch idee om lekker te knutselen in huis. Lekker warm in de winter, muziekje en koelkast met bier in de buurt... 8-)

gaat wel goedkomen met commentaar, ik woon alleen!
 
Ik mocht willen dat ik hem zo neer kon zetten. Maar das helaas niet mogelijk want dan moet ik elke keer twee trappen op met de motor.
 
Als ik dat doe heb ik deuken in het parket. Waarschijnlijk zijn de bochtjes in de tuin ook iets te krap. Moet ik dwars door het bloemperk raggen 8-) . Ik denk dat ik 'm maar lekker in de garage laat staan :) Is ook makkelijker bij het smeren van de ketting.
 
Laatst bewerkt:
Ach, de mijne staat ook regelmatig in de keuken, lekker warm tijdens het sleutelen en naast de koelkast.

Trouwens laatst ook Max zijn koppelingsplaten staan te verwisselen in mijn keuken, zie geen probleem hoor.

En in me vorige huis, 1 hoog, stond Annelies der motor in de achterkamer, had wat schade toen ze hem kocht, en zo kon ik lekker om me gemak alles weer passend maken. Heb hem zelfs even lekker gestart toen die daat stond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan